Analitičari: 'Apple Watch' za 12 meseci u 21 milion primeraka

Analitičari: ‘Apple Watch’ za 12 meseci u 21 milion primeraka

Iako su uspeh i prodaja Apple Watch sata osporavani od strane pojedinih analitičara, kompanija iz Kupertina ipak beleži veoma dobre rezultate kada je reč o plasiranju ovog proizvoda na tržište, te bi prema pojedinim očekivanjima trebalo da se proda oko 21 milion uređaja za prvih 12 meseci, uz prihod od čak 8,4 milijarde dolara.

Apple-Watch-

Kako piše Cult of Mac, projekcije koje ukazuju na moguću finalnu brojku prodatih primeraka ovog wearable uređaja, dolaze od strane analitičara Horejšija Dediua iz kompanije Asymco, koji je prezentovao svoje istraživanje pred publikom na „Glance“ konferenciji u San Francisku.

Detalje Horaceovog iskaza preneo je putem Twittera i Filip Elmer-DeVit, inače urednik magazina Fortune, koji je takođe bio učesnik pomenutog događaja u gradu na zapadnoj obali Sjedinjenih Američkih Država.

Ukoliko je Dediuova statistika koja ukazuje da će Apple prodati 20 miliona primeraka svog pametnog sata tačna, onda bi ovaj podatak na neki način „krunisao“ kompaniju iz Kupertina kao najbolju u brzo-rastućem tržišnom segmentu pametnih satova. Poređenja radi, samo prošle godine je prodato oko 6.8 miliona pametnih satova od strane 89 kompanija, dok je vrh ove liste zauzeo Samsung.

Čak je i CEO pomenute kompanije Tim Kuk pomalo stidljivo iznosio pojedine statiskte kada je reč o prodaji Apple Watcha, često govoreći da bi brojke trebalo da pređu neka osnovna očekivanja. Ipak, sudeći prema iznetim podacima već navedenog analitičara, tehnološki gigant će prodati oko 7 miliona jedinica ovog uređaja do kraja godine, dok se isporuka ostalih 14 miliona očekuje tokom prve dve četvrtine sledeće godine.

Apple nas je navikao na uspeh

Takođe, bitno je napomenuti da je cena ovg pametnog sata opala za 100 dolara u pojedinim Best Buy prodavnicama tokom trajanja praznika, dok se sa druge strane očekuje da Apple već u martu mesecu 2016. godine na svom događaju predstavi drugu generaciju Watch-a.

Ipak, objavljena statistika očekivane prodaje navedenog uređaja možda i nije iznenađenje, ako se uzme u obzir činjenica da Apple radi ozbiljan marketing i promociju svojih proizvoda, a kada se ti elementi spoje sa brendom koji je izgrađen još pre nekoliko godina, onda dobijamo veoma jaku kompaniju koja je u stanju da obara tržišne standarde i postavlja nove rekorde prodaje – a to upravo radi tim ljudi iz gradića nadomak San Hozea.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.

Karijere

Devojke, želite praksu u agenciji Namics? Prijavite se za programerski hakaton!

Takmičenje namenjeno svim ženama zainteresovanim za programiranje u organizaciji agencije Namics zakazano je za 14. decembar, a na njega se mogu prijaviti i učesnice koje nemaju profesionalno programersko iskustvo.

Kultura 2.0

Tekst koji treba da pročitate pre odlaska u Kinu

Sve je više ljudi koji me u poslednje vreme pitaju kako da se pripreme za (kratki) put u Kinu. Kapiram da me niko to ne bi pitao da pre dva meseca nisam pomislio da je baš sjajna ideja da odem kao novinar na Svetsko prvenstvo u košarci i provedem tri nedelje u nekoliko kineskih gradova.

Startapi i poslovanje

Najbrže rastuća evropska development agencija dolazi u Srbiju – i u startu zapošljava 20 developera

Q, zagrebačka development i dizajn agencija, na čuvenoj Deloitte Technology Fast 500 EMEA listi zauzela je 20. mesto, što je čini najbrže rastućom development agencijom u Evropi. Uskoro otvaraju i kancelariju u Srbiji, povodom toga razgovaramo sa njihovim osnivačem.

Kultura 2.0

Naš digitalni imunitet je narušen. Ko je kriv za to i kako ga izlečiti?

U okviru ovogodišnjeg Foruma Kreativna Evropa 2019, Desk Kreativna Evropa Srbija u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja organizovao je panel diskusiju na temu 'Kritičko mišljenje i digitalni imunitet' koja je juče održana u Nordeus Habu.

Startapi i poslovanje

Srpski Hunch postao deo ekskluzivnog ‘ad-tech’ programa koji organizuje Google

Beogradski startap Hunch koji razvija SaaS rešenje za automatizaciju digitalnog oglašavanja, postao je deo programa kompanije Google namenjenog startapima iz oblasti marketinga. O tome šta to znači za njihovo dalje poslovanje, za Netokraciju objašnjava CEO ovog startapa.