Analitičari: 'Apple Watch' za 12 meseci u 21 milion primeraka

Analitičari: ‘Apple Watch’ za 12 meseci u 21 milion primeraka

Iako su uspeh i prodaja Apple Watch sata osporavani od strane pojedinih analitičara, kompanija iz Kupertina ipak beleži veoma dobre rezultate kada je reč o plasiranju ovog proizvoda na tržište, te bi prema pojedinim očekivanjima trebalo da se proda oko 21 milion uređaja za prvih 12 meseci, uz prihod od čak 8,4 milijarde dolara.

Apple-Watch-

Kako piše Cult of Mac, projekcije koje ukazuju na moguću finalnu brojku prodatih primeraka ovog wearable uređaja, dolaze od strane analitičara Horejšija Dediua iz kompanije Asymco, koji je prezentovao svoje istraživanje pred publikom na „Glance“ konferenciji u San Francisku.

Detalje Horaceovog iskaza preneo je putem Twittera i Filip Elmer-DeVit, inače urednik magazina Fortune, koji je takođe bio učesnik pomenutog događaja u gradu na zapadnoj obali Sjedinjenih Američkih Država.

Ukoliko je Dediuova statistika koja ukazuje da će Apple prodati 20 miliona primeraka svog pametnog sata tačna, onda bi ovaj podatak na neki način „krunisao“ kompaniju iz Kupertina kao najbolju u brzo-rastućem tržišnom segmentu pametnih satova. Poređenja radi, samo prošle godine je prodato oko 6.8 miliona pametnih satova od strane 89 kompanija, dok je vrh ove liste zauzeo Samsung.

Čak je i CEO pomenute kompanije Tim Kuk pomalo stidljivo iznosio pojedine statiskte kada je reč o prodaji Apple Watcha, često govoreći da bi brojke trebalo da pređu neka osnovna očekivanja. Ipak, sudeći prema iznetim podacima već navedenog analitičara, tehnološki gigant će prodati oko 7 miliona jedinica ovog uređaja do kraja godine, dok se isporuka ostalih 14 miliona očekuje tokom prve dve četvrtine sledeće godine.

Apple nas je navikao na uspeh

Takođe, bitno je napomenuti da je cena ovg pametnog sata opala za 100 dolara u pojedinim Best Buy prodavnicama tokom trajanja praznika, dok se sa druge strane očekuje da Apple već u martu mesecu 2016. godine na svom događaju predstavi drugu generaciju Watch-a.

Ipak, objavljena statistika očekivane prodaje navedenog uređaja možda i nije iznenađenje, ako se uzme u obzir činjenica da Apple radi ozbiljan marketing i promociju svojih proizvoda, a kada se ti elementi spoje sa brendom koji je izgrađen još pre nekoliko godina, onda dobijamo veoma jaku kompaniju koja je u stanju da obara tržišne standarde i postavlja nove rekorde prodaje – a to upravo radi tim ljudi iz gradića nadomak San Hozea.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.