Analitičari: ‘Apple Watch’ za 12 meseci u 21 milion primeraka

Iako su uspeh i prodaja Apple Watch sata osporavani od strane pojedinih analitičara, kompanija iz Kupertina ipak beleži veoma dobre rezultate kada je reč o plasiranju ovog proizvoda na tržište, te bi prema pojedinim očekivanjima trebalo da se proda oko 21 milion uređaja za prvih 12 meseci, uz prihod od čak 8,4 milijarde dolara.

Apple-Watch-

Kako piše Cult of Mac, projekcije koje ukazuju na moguću finalnu brojku prodatih primeraka ovog wearable uređaja, dolaze od strane analitičara Horejšija Dediua iz kompanije Asymco, koji je prezentovao svoje istraživanje pred publikom na „Glance“ konferenciji u San Francisku.

Detalje Horaceovog iskaza preneo je putem Twittera i Filip Elmer-DeVit, inače urednik magazina Fortune, koji je takođe bio učesnik pomenutog događaja u gradu na zapadnoj obali Sjedinjenih Američkih Država.

Ukoliko je Dediuova statistika koja ukazuje da će Apple prodati 20 miliona primeraka svog pametnog sata tačna, onda bi ovaj podatak na neki način „krunisao“ kompaniju iz Kupertina kao najbolju u brzo-rastućem tržišnom segmentu pametnih satova. Poređenja radi, samo prošle godine je prodato oko 6.8 miliona pametnih satova od strane 89 kompanija, dok je vrh ove liste zauzeo Samsung.

Čak je i CEO pomenute kompanije Tim Kuk pomalo stidljivo iznosio pojedine statiskte kada je reč o prodaji Apple Watcha, često govoreći da bi brojke trebalo da pređu neka osnovna očekivanja. Ipak, sudeći prema iznetim podacima već navedenog analitičara, tehnološki gigant će prodati oko 7 miliona jedinica ovog uređaja do kraja godine, dok se isporuka ostalih 14 miliona očekuje tokom prve dve četvrtine sledeće godine.

Apple nas je navikao na uspeh

Takođe, bitno je napomenuti da je cena ovg pametnog sata opala za 100 dolara u pojedinim Best Buy prodavnicama tokom trajanja praznika, dok se sa druge strane očekuje da Apple već u martu mesecu 2016. godine na svom događaju predstavi drugu generaciju Watch-a.

Ipak, objavljena statistika očekivane prodaje navedenog uređaja možda i nije iznenađenje, ako se uzme u obzir činjenica da Apple radi ozbiljan marketing i promociju svojih proizvoda, a kada se ti elementi spoje sa brendom koji je izgrađen još pre nekoliko godina, onda dobijamo veoma jaku kompaniju koja je u stanju da obara tržišne standarde i postavlja nove rekorde prodaje – a to upravo radi tim ljudi iz gradića nadomak San Hozea.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.