Iako su uspeh i prodaja Apple Watch sata osporavani od strane pojedinih analitičara, kompanija iz Kupertina ipak beleži veoma dobre rezultate kada je reč o plasiranju ovog proizvoda na tržište, te bi prema pojedinim očekivanjima trebalo da se proda oko 21 milion uređaja za prvih 12 meseci, uz prihod od čak 8,4 milijarde dolara.
Kako piše Cult of Mac, projekcije koje ukazuju na moguću finalnu brojku prodatih primeraka ovog wearable uređaja, dolaze od strane analitičara Horejšija Dediua iz kompanije Asymco, koji je prezentovao svoje istraživanje pred publikom na “Glance” konferenciji u San Francisku.
Detalje Horaceovog iskaza preneo je putem Twittera i Filip Elmer-DeVit, inače urednik magazina Fortune, koji je takođe bio učesnik pomenutog događaja u gradu na zapadnoj obali Sjedinjenih Američkih Država.
Ukoliko je Dediuova statistika koja ukazuje da će Apple prodati 20 miliona primeraka svog pametnog sata tačna, onda bi ovaj podatak na neki način “krunisao” kompaniju iz Kupertina kao najbolju u brzo-rastućem tržišnom segmentu pametnih satova. Poređenja radi, samo prošle godine je prodato oko 6.8 miliona pametnih satova od strane 89 kompanija, dok je vrh ove liste zauzeo Samsung.
#glanceconf @asmyco’s est: Total 21 million Watches @ average selling price of $400, works out to $8.4 billion revenue in first 12 months
— Philip Elmer-DeWitt (@philiped) December 10, 2015
Čak je i CEO pomenute kompanije Tim Kuk pomalo stidljivo iznosio pojedine statiskte kada je reč o prodaji Apple Watcha, često govoreći da bi brojke trebalo da pređu neka osnovna očekivanja. Ipak, sudeći prema iznetim podacima već navedenog analitičara, tehnološki gigant će prodati oko 7 miliona jedinica ovog uređaja do kraja godine, dok se isporuka ostalih 14 miliona očekuje tokom prve dve četvrtine sledeće godine.
Apple nas je navikao na uspeh
Takođe, bitno je napomenuti da je cena ovg pametnog sata opala za 100 dolara u pojedinim Best Buy prodavnicama tokom trajanja praznika, dok se sa druge strane očekuje da Apple već u martu mesecu 2016. godine na svom događaju predstavi drugu generaciju Watch-a.
Ipak, objavljena statistika očekivane prodaje navedenog uređaja možda i nije iznenađenje, ako se uzme u obzir činjenica da Apple radi ozbiljan marketing i promociju svojih proizvoda, a kada se ti elementi spoje sa brendom koji je izgrađen još pre nekoliko godina, onda dobijamo veoma jaku kompaniju koja je u stanju da obara tržišne standarde i postavlja nove rekorde prodaje – a to upravo radi tim ljudi iz gradića nadomak San Hozea.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!