Analitičari: 'Apple Watch' za 12 meseci u 21 milion primeraka

Analitičari: ‘Apple Watch’ za 12 meseci u 21 milion primeraka

Iako su uspeh i prodaja Apple Watch sata osporavani od strane pojedinih analitičara, kompanija iz Kupertina ipak beleži veoma dobre rezultate kada je reč o plasiranju ovog proizvoda na tržište, te bi prema pojedinim očekivanjima trebalo da se proda oko 21 milion uređaja za prvih 12 meseci, uz prihod od čak 8,4 milijarde dolara.

Apple-Watch-

Kako piše Cult of Mac, projekcije koje ukazuju na moguću finalnu brojku prodatih primeraka ovog wearable uređaja, dolaze od strane analitičara Horejšija Dediua iz kompanije Asymco, koji je prezentovao svoje istraživanje pred publikom na „Glance“ konferenciji u San Francisku.

Detalje Horaceovog iskaza preneo je putem Twittera i Filip Elmer-DeVit, inače urednik magazina Fortune, koji je takođe bio učesnik pomenutog događaja u gradu na zapadnoj obali Sjedinjenih Američkih Država.

Ukoliko je Dediuova statistika koja ukazuje da će Apple prodati 20 miliona primeraka svog pametnog sata tačna, onda bi ovaj podatak na neki način „krunisao“ kompaniju iz Kupertina kao najbolju u brzo-rastućem tržišnom segmentu pametnih satova. Poređenja radi, samo prošle godine je prodato oko 6.8 miliona pametnih satova od strane 89 kompanija, dok je vrh ove liste zauzeo Samsung.

Čak je i CEO pomenute kompanije Tim Kuk pomalo stidljivo iznosio pojedine statiskte kada je reč o prodaji Apple Watcha, često govoreći da bi brojke trebalo da pređu neka osnovna očekivanja. Ipak, sudeći prema iznetim podacima već navedenog analitičara, tehnološki gigant će prodati oko 7 miliona jedinica ovog uređaja do kraja godine, dok se isporuka ostalih 14 miliona očekuje tokom prve dve četvrtine sledeće godine.

Apple nas je navikao na uspeh

Takođe, bitno je napomenuti da je cena ovg pametnog sata opala za 100 dolara u pojedinim Best Buy prodavnicama tokom trajanja praznika, dok se sa druge strane očekuje da Apple već u martu mesecu 2016. godine na svom događaju predstavi drugu generaciju Watch-a.

Ipak, objavljena statistika očekivane prodaje navedenog uređaja možda i nije iznenađenje, ako se uzme u obzir činjenica da Apple radi ozbiljan marketing i promociju svojih proizvoda, a kada se ti elementi spoje sa brendom koji je izgrađen još pre nekoliko godina, onda dobijamo veoma jaku kompaniju koja je u stanju da obara tržišne standarde i postavlja nove rekorde prodaje – a to upravo radi tim ljudi iz gradića nadomak San Hozea.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.