Apple prodao više pametnih satova od svih drugih proizvođača

7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija 'Canalys' izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

aw_1

Canalys izveštava da je Apple jedina kompanija koja je u Q3 prodala više od 300,000 satova, uprkos lansiranju Pebble Time Steel modela. Brojevi su izvedeni na osnovu dobavljača koji rade za Apple, a iako oni ne mogu biti 100% pouzdani, cifre se poklapaju sa predikcijama analitičara koji su predvideli uspeh pametnog sata iz kompanije Apple – uprkos činjenici da se proizvodi u ovoj kategoriji i dalje „pronalaze“.

Analitičar Canalysa, Daniel Matte, prokomentarisao je izveštaj:

Sve oči biće uprte u Apple koji će tokom praznika prodati rekordan broj Apple Watch satova. Upravo te brojke pokazaće nam koliko je zapravo jako tržište ovih uređaja. Iako se kompanija mučila sa isporukama u početku, proizvodnja se stabilizovala i Apple sada može da odgovori na zahteve korisnika.

Isporuka se polako povećava čime je Apple dublje zagazio u svoje internacionalno prisustvo. WatchOS 2 doneo je nativne aplikacije na ovu platformu, a mešavina novih boja i stilova osvežila je ponudu. Ipak, Apple mora da nastavi sa generisanjem potražnje šest meseci nakon lansiranja.

Svi znamo šta je Apple Watch, i to je super za brend

Sa druge strane, izveštaj iza kojeg stoji Kantar U.S. Insights napominje da je od 11.000 ispitanika 92% prepoznalo Apple-ov sat kao lider u warable kategoriji, pri čemu je Fitbit zauzeo drugo mesto sa 47%, dok su proizvodi iz kompanije Google i Samsung u donjoj trećini sa nešto manje od 30 odsto.

Iako je Apple nestrpljiv da izađe sa zvaničnim podacima, ovaj sat i dalje ne ostvaruje iPhone-like brojeve. I dok se kompanija nadala da će Apple Watch generisati 1,7 milijardi dolara u prethodnom kvartalu, to se ipak nije desilo. No, ovo bi ujedno moglo da bude i najuspešnije lansiranje jednog proizvoda ove kompanije u prvoj godini.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.