Apple prodao više pametnih satova od svih drugih proizvođača

7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija 'Canalys' izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

aw_1

Canalys izveštava da je Apple jedina kompanija koja je u Q3 prodala više od 300,000 satova, uprkos lansiranju Pebble Time Steel modela. Brojevi su izvedeni na osnovu dobavljača koji rade za Apple, a iako oni ne mogu biti 100% pouzdani, cifre se poklapaju sa predikcijama analitičara koji su predvideli uspeh pametnog sata iz kompanije Apple – uprkos činjenici da se proizvodi u ovoj kategoriji i dalje „pronalaze“.

Analitičar Canalysa, Daniel Matte, prokomentarisao je izveštaj:

Sve oči biće uprte u Apple koji će tokom praznika prodati rekordan broj Apple Watch satova. Upravo te brojke pokazaće nam koliko je zapravo jako tržište ovih uređaja. Iako se kompanija mučila sa isporukama u početku, proizvodnja se stabilizovala i Apple sada može da odgovori na zahteve korisnika.

Isporuka se polako povećava čime je Apple dublje zagazio u svoje internacionalno prisustvo. WatchOS 2 doneo je nativne aplikacije na ovu platformu, a mešavina novih boja i stilova osvežila je ponudu. Ipak, Apple mora da nastavi sa generisanjem potražnje šest meseci nakon lansiranja.

Svi znamo šta je Apple Watch, i to je super za brend

Sa druge strane, izveštaj iza kojeg stoji Kantar U.S. Insights napominje da je od 11.000 ispitanika 92% prepoznalo Apple-ov sat kao lider u warable kategoriji, pri čemu je Fitbit zauzeo drugo mesto sa 47%, dok su proizvodi iz kompanije Google i Samsung u donjoj trećini sa nešto manje od 30 odsto.

Iako je Apple nestrpljiv da izađe sa zvaničnim podacima, ovaj sat i dalje ne ostvaruje iPhone-like brojeve. I dok se kompanija nadala da će Apple Watch generisati 1,7 milijardi dolara u prethodnom kvartalu, to se ipak nije desilo. No, ovo bi ujedno moglo da bude i najuspešnije lansiranje jednog proizvoda ove kompanije u prvoj godini.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Kultura 2.0

CM-ovi su oči, uši i glas vaših brendova i kompanija na Internetu – i neće skoro nestati

Danas se obeležava dan Community Manager-a i zato smo se zapitali dokle ćemo slaviti ovu profesiju i gde su uopšte CM seniori.

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Gaming

Igre niškog gaming studija Peaksel preuzete su više od 300 miliona puta, a njihov kvalitet prepoznao je i Google

Niški gejming studio Peaksel može se pohvaliti sa čak 330 miliona preuzimanja svojih igara sa poznatih prodavnica kao što su App Store i Google Play. Ovo je njihova priča.

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.