7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija 'Canalys' izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

aw_1

Canalys izveštava da je Apple jedina kompanija koja je u Q3 prodala više od 300,000 satova, uprkos lansiranju Pebble Time Steel modela. Brojevi su izvedeni na osnovu dobavljača koji rade za Apple, a iako oni ne mogu biti 100% pouzdani, cifre se poklapaju sa predikcijama analitičara koji su predvideli uspeh pametnog sata iz kompanije Apple – uprkos činjenici da se proizvodi u ovoj kategoriji i dalje „pronalaze“.

Analitičar Canalysa, Daniel Matte, prokomentarisao je izveštaj:

Sve oči biće uprte u Apple koji će tokom praznika prodati rekordan broj Apple Watch satova. Upravo te brojke pokazaće nam koliko je zapravo jako tržište ovih uređaja. Iako se kompanija mučila sa isporukama u početku, proizvodnja se stabilizovala i Apple sada može da odgovori na zahteve korisnika.

Isporuka se polako povećava čime je Apple dublje zagazio u svoje internacionalno prisustvo. WatchOS 2 doneo je nativne aplikacije na ovu platformu, a mešavina novih boja i stilova osvežila je ponudu. Ipak, Apple mora da nastavi sa generisanjem potražnje šest meseci nakon lansiranja.

Svi znamo šta je Apple Watch, i to je super za brend

Sa druge strane, izveštaj iza kojeg stoji Kantar U.S. Insights napominje da je od 11.000 ispitanika 92% prepoznalo Apple-ov sat kao lider u warable kategoriji, pri čemu je Fitbit zauzeo drugo mesto sa 47%, dok su proizvodi iz kompanije Google i Samsung u donjoj trećini sa nešto manje od 30 odsto.

Iako je Apple nestrpljiv da izađe sa zvaničnim podacima, ovaj sat i dalje ne ostvaruje iPhone-like brojeve. I dok se kompanija nadala da će Apple Watch generisati 1,7 milijardi dolara u prethodnom kvartalu, to se ipak nije desilo. No, ovo bi ujedno moglo da bude i najuspešnije lansiranje jednog proizvoda ove kompanije u prvoj godini.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Analiza

Koje opcije za razvoj karijere imaju senior programeri?

Nekadašnje nepisano pravilo glasilo je: ako želiš više novca i privilegija, ideš u IT menadžment. Istražujemo kakve opcije seniori danas imaju na raspolaganju.

Startapi i poslovanje

Mogu li protesti zadržati Car:Go – prvu IT kompaniju koja je izašla na ulice?

Saga zvana Car:Go i dalje traje. Novi protesti protiv ministarke Mihajlović i blokiranje ulica najavljeni su za petak. Pitamo se - da li je ovo pravi potez?

Startapi i poslovanje

Beogradski B2Bee automatizuje veleprodajni sektor – uz napredno SaaS rešenje

Sa osnivačima startapa B2Bee razgovaramo o rešenju za automatizaciju i organizaciju veleprodaje, širenju na druga tržišta i kako su za kratko vreme došli do 16 značajnih klijenata.

Propustili ste

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.

Tehnologija

Nemamo Epl, ali imamo ‘Epl istoka’: Šta korisnicima donosi otvaranje Xiaomi prodavnice u Srbiji?

U vremenu kada premijum telefoni koštaju kao laptop računari i kada tech brendovi svoje proizvode cene često van domašaja budžeta prosečnog kupca, pojavio se Xiaomi sa dostupnijim proizvodima. Ovaj brend danas otvara zvaničnu prodavnicu u Srbiji.

Karijere

Boris Krstović: Kako voditi karijeru kao preduzetnik?

Preduzetnički 'mindset' sreće se kod onih koji vode sopstveni biznis, ali i kod ljudi koji su odlučili da karijeru razvijaju u okviru kompanija. Martovsko izdanje Ladies of New Business konferencije posvećeno je upravo svima koji neguju preduzetnički duh!

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.

Sponzorisano

Šta naši digitalci nose u rancu i na koju bi opremu potrošili 600.000 dinara?

Koje to stvari mladi digitalci i digitalni nomadi nose sa sobom? Bez koje opreme ne mogu ni da zamisle svoj radni dan?