Apple prodao više pametnih satova od svih drugih proizvođača

7.000.000 prodatih satova kasnije i Apple Watch je zapravo uspešan

Apple Watch je mrtav, živeo Apple Watch! Iako kompanija iz Kupertina taji tačan broj prodatih satova, agencija 'Canalys' izveštava da je od lansiranja prodato više od 7 miliona uređaja, što je više nego svi drugi proizvođači zajedno u poslednjih pet finansijskih kvartala.

aw_1

Canalys izveštava da je Apple jedina kompanija koja je u Q3 prodala više od 300,000 satova, uprkos lansiranju Pebble Time Steel modela. Brojevi su izvedeni na osnovu dobavljača koji rade za Apple, a iako oni ne mogu biti 100% pouzdani, cifre se poklapaju sa predikcijama analitičara koji su predvideli uspeh pametnog sata iz kompanije Apple – uprkos činjenici da se proizvodi u ovoj kategoriji i dalje „pronalaze“.

Analitičar Canalysa, Daniel Matte, prokomentarisao je izveštaj:

Sve oči biće uprte u Apple koji će tokom praznika prodati rekordan broj Apple Watch satova. Upravo te brojke pokazaće nam koliko je zapravo jako tržište ovih uređaja. Iako se kompanija mučila sa isporukama u početku, proizvodnja se stabilizovala i Apple sada može da odgovori na zahteve korisnika.

Isporuka se polako povećava čime je Apple dublje zagazio u svoje internacionalno prisustvo. WatchOS 2 doneo je nativne aplikacije na ovu platformu, a mešavina novih boja i stilova osvežila je ponudu. Ipak, Apple mora da nastavi sa generisanjem potražnje šest meseci nakon lansiranja.

Svi znamo šta je Apple Watch, i to je super za brend

Sa druge strane, izveštaj iza kojeg stoji Kantar U.S. Insights napominje da je od 11.000 ispitanika 92% prepoznalo Apple-ov sat kao lider u warable kategoriji, pri čemu je Fitbit zauzeo drugo mesto sa 47%, dok su proizvodi iz kompanije Google i Samsung u donjoj trećini sa nešto manje od 30 odsto.

Iako je Apple nestrpljiv da izađe sa zvaničnim podacima, ovaj sat i dalje ne ostvaruje iPhone-like brojeve. I dok se kompanija nadala da će Apple Watch generisati 1,7 milijardi dolara u prethodnom kvartalu, to se ipak nije desilo. No, ovo bi ujedno moglo da bude i najuspešnije lansiranje jednog proizvoda ove kompanije u prvoj godini.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.