Zašto Apple otvara zasebnu Apple Watch prodavnicu u Tokiju?

Zašto Apple otvara zasebnu Apple Watch prodavnicu u Tokiju?

Na nedavno održanom događaju kada su predstavljeni Apple Watch i novi MacBook, kompanija iz Kupertina jasno je stavila do znanja da će poslovna strategija u budućnosti biti orijentisana ka luksuznim proizvodima. Još jedan u nizu dokaza za to jeste i vest o otvaranju Apple Watch prodavnice, tik uz druge skupocene brendove u jednoj od najvećih i najpoznatijih japanskih robnih kuća u srcu Tokija.

applewatch
Izvor: TheVerge.com

„Kako kupujete sat koji košta više od 10.000 dolara? Sigurno ne tako što ćete čekati u redu za njega“, piše The Verge koji nam donosi i prve fotografije Apple-ove prodavnice u kojoj će se uskoro prodavati isključivo Apple Watch uređaji. Prodaja ovog pametnog sata zakazana je za drugu polovinu aprila, a tehnološki gigant već je krenuo sa pripremanjem prodavnice u luksuznom delu Tokija.

The Verge piše da je prodavnica u obliku crne kutije na kojoj je trenutno japanskim slovima ispisano „coming soon“. Težnju Apple-a kao statusu luksuznog brenda, možda i najbolje opisuje sama lokacija nove prodavnice koja se nalazi tik uz Cartier-ov izlog.

Otvaranje Apple Watch Store-a u Tokiju zakazano je za 10. april, a istog dana biće otvorene prodavnice u robnim kućama „Selfridges“ i „Galeries Lafayette“ u Londonu i Parizu. Pomenuti pametni sat stiže 24. aprila kada i zvanično počinje prodaja širom sveta, a nama ostaje da se zapitamo želimo li ovaj proizvod zbog funkcija koje pruža, ili pak zbog imena koje sa sobom nosi?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.