Na nedavno održanom događaju kada su predstavljeni Apple Watch i novi MacBook, kompanija iz Kupertina jasno je stavila do znanja da će poslovna strategija u budućnosti biti orijentisana ka luksuznim proizvodima. Još jedan u nizu dokaza za to jeste i vest o otvaranju Apple Watch prodavnice, tik uz druge skupocene brendove u jednoj od najvećih i najpoznatijih japanskih robnih kuća u srcu Tokija.

“Kako kupujete sat koji košta više od 10.000 dolara? Sigurno ne tako što ćete čekati u redu za njega”, piše The Verge koji nam donosi i prve fotografije Apple-ove prodavnice u kojoj će se uskoro prodavati isključivo Apple Watch uređaji. Prodaja ovog pametnog sata zakazana je za drugu polovinu aprila, a tehnološki gigant već je krenuo sa pripremanjem prodavnice u luksuznom delu Tokija.
The Verge piše da je prodavnica u obliku crne kutije na kojoj je trenutno japanskim slovima ispisano “coming soon”. Težnju Apple-a kao statusu luksuznog brenda, možda i najbolje opisuje sama lokacija nove prodavnice koja se nalazi tik uz Cartier-ov izlog.
Otvaranje Apple Watch Store-a u Tokiju zakazano je za 10. april, a istog dana biće otvorene prodavnice u robnim kućama “Selfridges” i “Galeries Lafayette” u Londonu i Parizu. Pomenuti pametni sat stiže 24. aprila kada i zvanično počinje prodaja širom sveta, a nama ostaje da se zapitamo želimo li ovaj proizvod zbog funkcija koje pruža, ili pak zbog imena koje sa sobom nosi?
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!