Facebook na tronu 'Top 10' aplikacija godine

Facebook na tronu ‘Top 10’ aplikacija godine – slede Messenger, YouTube

Na osnovu statistika koje stižu iz analitičarske kompanije Nielsen, Facebook se i dalje nalazi na prvom mestu liste Top 10 aplikacija za tekuću godinu baziranih na osnovu prosečnog broja jedinstvenih korisnika u SAD-u. Odmah iza njega je i Messenger koji je ujedno i najbrže rastuća aplikacija za ovu godinu, dok ostatak liste sačinjavaju i YouTube, Apple Music, Google Maps, Instagram i druge.

Top-aplikacije-2015

Iako svesni da se uspeh Messengera najviše pripisuje odluci iz Facebooka da se ova aplikacija osamostali i isključi iz native verzije još prošle godine, ostaje nam da se zapitamo šta će se desiti sa servisom Moments koga čeka ista sudbina. Podsećanja radi, samo mesec dana otkako se odvojio, Messenegr je zauzimao sam vrh liste App Storea što je i bilo prikazano na grafikonima određenih statistika.

Kako prenosi TechCrunch, pomenuti servis naime beleži najveći rast preuzimnja još u 2014. godini od čak 31% korisnika. Sa druge strane, bitno je napomenuti da se u kategoriji brzo rastućih aplikacija nalazi i Apple Music sa brojkom od 26% koja se penje iz godine u godinu. U odnosu na Messenger, za ovaj muzički streaming servis važi nešto drugačija situacija – s obziorm da je on predstavljen tek u junu ove godine.

Kada govorimo o najboljim aplikacijama sudeći prema korisnicima, tron i dalje drži Facebook sa prosekom od oko 126 miliona jedinstvenih korisnika svakog meseca, odnosno rastom od 8% u odnosu na prošlu godinu. Za vratom mu diše YouTube koji je zabeležio brojku od 97 miliona, te rast od 5% u odnosu na isti period pre godinu dana.

WhatsApp bez premca na globalnom nivou

Zanimljivo je navesti da iz Facebooka tvrde kako je prošlog meseca zabeleženo čak 1,39 milijardi korisnika koji upotrebljavaju ovu društvenu mrežu na svojim mobilnim telefonima sa porastom od 23% iz godine u godinu. Na globalnom nivou prva tri mesta za aplikacije koje su najviše puta preuzete, pripadaju WhatsAppu, Messengeru i Snapchatu.

Takođe, svetska populacija je dokazala kako su aplikacije za prenos videa uživo među najpopularnijima, a ukoliko uzmemo u obzir da su ovi servisi besplatni, te omogućavaju korisnicima prenos videa uživo sa različitih lokacija širom sveta, onda možemo očekivati da se jednog dana probiju do samog vrha već pomenute liste.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.