Anđela Milošević u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke serija, knjiga i muzike

Mojih 5: Anđela Milošević

U okviru specijala 'Mojih 5' i ove nedelje predstavljamo sadržaj po izboru kolega iz industrije. Red je došao na Anđelu Milošević iz IT kompanije 3AP.

Ove nedelje svoje preporuke za seriju, podcast, knjigu, muziku i tekst deli Anđela Milošević, marketing menadžer u kompaniji 3AP.

Kada se radni dan završi, Anđela se trudi da zabavi svoje pratioce na Instagramu, od skoro i kroz kviz znanja. Po opredeljenju je, kako kaže, radoznala, multitasker i Google master a radna biografija joj je, naravno, na Linkedin-u.

Serija: Tiger King

Pre dva meseca, pored korona virusa, zahvatila nas je još jedna epidemija – Tiger King serijal. U osam epizoda iskombinovana je istinita priča o rivalstvu među vlasnicima divljih, prelepih životinja, koji su ultra ekscentrični, donekle i groteskni likovi (anti-junaci) potpuno nesvojstveni za 2020. godinu. Koliko me je next episode dugme privlačilo, toliko mi je bilo i odbojno zbog količine bizarnosti. Seriju sam pogledala u dahu i predstavilo mi je neophodnu distrakciju u karantinskim danima jer ni jednom nisam čula reč korona.

Fascinantno u svemu tome je što je realistično prikazan stvaran život, sa stvarnim ljudima čiji postupci su ostavili velike posledice, koliko na njih same toliko i na prirodu. Vrhunac ovog serijala, koji je pogledalo 34 miliona ljudi za 10 dana, je što se čak i Tramp u sred ove situacije oglasio po pitanju slučaja glavnog lika i izneo stav o njegovom mogućem pomilovanju.

I da, apsolutno preporučujem da pogledate ovu Netflixovu tvorevinu, jer pored toga što predstavlja svojevrsni fenomen današnjice i što prikazuje zemlju preko bare u jednom potpuno novom, nepoznatom svetlu, dobro će svima doći kao jedan reality check.

YouTube: Safe for work i Agelast

Postoje dva podcasta koja redovno pratim. Za prvi redovno dobijam YouTube notifikacije kada izađe: AgelastSafe for work (Apple-ov podcast).

Safe for work vode Liz Dolan, bivša direktorka marketinga Nike-a, The Oprah Winfrey Network-a i National Geographic-a, i Rico Gagliano, novinar i između ostalog saradnik časopisa The Wall Street Journal. Njihov cilj je da kroz razgovore sa stručnjacima iz raznih oblasti, liderima i ljudima koji iza sebe imaju mnogo poslovnog iskustva i mudrosti pomognu svakom da pronađe ravnotežu i sreću u karijeri i da odgovore na razna pitanja.

Ono zbog čega sam verni slušalac ovog podcasta, pored sjajnih poslovnih i životnih saveta, jeste i humor. Ako se osećate preopterećeno, ili vam je jednostavno potrebno da slušate iskusne ljude kako biste se dodatno motivisali i inspirisali za nove poslovne poduhvate onda dajte šansu ovom podcastu.

Sa druge strane, sjajni Galeb Nikačević koji stoji iza Agelasta kroz razgovore sa raznim ljudima i putovanja, pokušava da pobegne od besmisla. Kako on kaže, najstarija priča na svetu je mit o potrazi, jer čovek od kako postoji, on traga. Slušajući njega i njegove sagovornike možete da naučite mnogo o sebi i svetu oko sebe.

Knjiga: Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools

Imam osećaj da su u prethodnom periodu svi čitali više nego ikad. Zbog svakodnevnih dešavanja na mojoj polici su se vremenom gomilale knjige, raznih žanrova čekajući neko slobodno vreme, koje je izgleda sada došlo.

Knjiga koja je izbila na prvo počasno mesto jeste usko vezana za ono čime se ja bavim – Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools Nikolaosa Dimitriadisa. Marketing kao praksa suočen je sa neviđenim izazovima, a u knjizi koristeći savremene primere, studije poslovnih slučajeva i podržavajuću pedagogiju, autor ukazuje na nove pristupe iz ove oblasti.

Nešto što me je posebno iznenadilo i obradovalo u prethodnom periodu jeste i inicijativa jedne domaće izdavačke kuće da se okrene ka svetskim trendovima i kreira aplikaciju za čitanje. Možda će nas to sve ponovo vezati za knjige jer i nekoliko pročitanih stranica je nekad dovoljna terapija da zaboravite na obaveze i nervozu. Knjige zaista leče dušu bolje od ičega.

Muzika: Drake

Što se tiče muzike, tu sam kampanjac. Retko kada mešam izvođače i žanrove, obično se opredelim za jedan pravac koji u tom trenutku odgovara datim okolnostima i to slušam dok mi ne dosadi, ili se okolnosti ne promene 🙂

Drake je izbacio novu pesmu, koju sam slušala više desetina puta u toku dana otkad je izašla i logično se nametnuo zaključak da play lista sa njegovim imenom postaje ponovo moj prvi izbor. Otkako smo dobili mogućnost korišćenja Apple store-a i Apple Music-a, već sam počela da pravim nove playliste tako da će neki drugi izvođač uskoro dobiti šansu.

Tekst: „What Our Contagion Fables Are Really About“ iliti „Don’t come any closer“

U moru fake vesti i alarmantnog porasta blogova trudim se da se okružim kvalitetnim i proverenim sadržajem. The New Yorker sajt mi je jedan od favorita. Ne pristajem često na subscribe opciju, ali njihov newsletter idealno pokriva sve sfere na objektivan, nesenzacionalistički način tako da su dobili moju pažnju. Neverovatno koliko se senzibilitet urednika poklapa sa mojim.

Jill Lepore, istoričarka i finalistkinja Pulicerove nagrade piše kolumnu – Annals of Culture. Tekst koji sam pročitala i koji je ostavio utisak na mene jeste What Our Contagion Fables Are Really About, a prvobitan naslov je glasio Don’t come any closer. Presek stanja kroz vreme ne samo zdravstvenog već sociološkog, a pre svega kulturološkog je nešto što može da nam pomogne da šire sagledamo situaciju u kojoj smo se zadesili. Ko nema koncetraciju da čita postoji i sjajna audio opcija pa možete uživati u zvonkom glasu i još snažnije doživeti tekst.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.