Anđela Milošević u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke serija, knjiga i muzike

Mojih 5: Anđela Milošević

U okviru specijala 'Mojih 5' i ove nedelje predstavljamo sadržaj po izboru kolega iz industrije. Red je došao na Anđelu Milošević iz IT kompanije 3AP.

Ove nedelje svoje preporuke za seriju, podcast, knjigu, muziku i tekst deli Anđela Milošević, marketing menadžer u kompaniji 3AP.

Kada se radni dan završi, Anđela se trudi da zabavi svoje pratioce na Instagramu, od skoro i kroz kviz znanja. Po opredeljenju je, kako kaže, radoznala, multitasker i Google master a radna biografija joj je, naravno, na Linkedin-u.

Serija: Tiger King

Pre dva meseca, pored korona virusa, zahvatila nas je još jedna epidemija – Tiger King serijal. U osam epizoda iskombinovana je istinita priča o rivalstvu među vlasnicima divljih, prelepih životinja, koji su ultra ekscentrični, donekle i groteskni likovi (anti-junaci) potpuno nesvojstveni za 2020. godinu. Koliko me je next episode dugme privlačilo, toliko mi je bilo i odbojno zbog količine bizarnosti. Seriju sam pogledala u dahu i predstavilo mi je neophodnu distrakciju u karantinskim danima jer ni jednom nisam čula reč korona.

Fascinantno u svemu tome je što je realistično prikazan stvaran život, sa stvarnim ljudima čiji postupci su ostavili velike posledice, koliko na njih same toliko i na prirodu. Vrhunac ovog serijala, koji je pogledalo 34 miliona ljudi za 10 dana, je što se čak i Tramp u sred ove situacije oglasio po pitanju slučaja glavnog lika i izneo stav o njegovom mogućem pomilovanju.

I da, apsolutno preporučujem da pogledate ovu Netflixovu tvorevinu, jer pored toga što predstavlja svojevrsni fenomen današnjice i što prikazuje zemlju preko bare u jednom potpuno novom, nepoznatom svetlu, dobro će svima doći kao jedan reality check.

YouTube: Safe for work i Agelast

Postoje dva podcasta koja redovno pratim. Za prvi redovno dobijam YouTube notifikacije kada izađe: AgelastSafe for work (Apple-ov podcast).

Safe for work vode Liz Dolan, bivša direktorka marketinga Nike-a, The Oprah Winfrey Network-a i National Geographic-a, i Rico Gagliano, novinar i između ostalog saradnik časopisa The Wall Street Journal. Njihov cilj je da kroz razgovore sa stručnjacima iz raznih oblasti, liderima i ljudima koji iza sebe imaju mnogo poslovnog iskustva i mudrosti pomognu svakom da pronađe ravnotežu i sreću u karijeri i da odgovore na razna pitanja.

Ono zbog čega sam verni slušalac ovog podcasta, pored sjajnih poslovnih i životnih saveta, jeste i humor. Ako se osećate preopterećeno, ili vam je jednostavno potrebno da slušate iskusne ljude kako biste se dodatno motivisali i inspirisali za nove poslovne poduhvate onda dajte šansu ovom podcastu.

Sa druge strane, sjajni Galeb Nikačević koji stoji iza Agelasta kroz razgovore sa raznim ljudima i putovanja, pokušava da pobegne od besmisla. Kako on kaže, najstarija priča na svetu je mit o potrazi, jer čovek od kako postoji, on traga. Slušajući njega i njegove sagovornike možete da naučite mnogo o sebi i svetu oko sebe.

Knjiga: Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools

Imam osećaj da su u prethodnom periodu svi čitali više nego ikad. Zbog svakodnevnih dešavanja na mojoj polici su se vremenom gomilale knjige, raznih žanrova čekajući neko slobodno vreme, koje je izgleda sada došlo.

Knjiga koja je izbila na prvo počasno mesto jeste usko vezana za ono čime se ja bavim – Advanced Marketing Management: Principles, Skills and Tools Nikolaosa Dimitriadisa. Marketing kao praksa suočen je sa neviđenim izazovima, a u knjizi koristeći savremene primere, studije poslovnih slučajeva i podržavajuću pedagogiju, autor ukazuje na nove pristupe iz ove oblasti.

Nešto što me je posebno iznenadilo i obradovalo u prethodnom periodu jeste i inicijativa jedne domaće izdavačke kuće da se okrene ka svetskim trendovima i kreira aplikaciju za čitanje. Možda će nas to sve ponovo vezati za knjige jer i nekoliko pročitanih stranica je nekad dovoljna terapija da zaboravite na obaveze i nervozu. Knjige zaista leče dušu bolje od ičega.

Muzika: Drake

Što se tiče muzike, tu sam kampanjac. Retko kada mešam izvođače i žanrove, obično se opredelim za jedan pravac koji u tom trenutku odgovara datim okolnostima i to slušam dok mi ne dosadi, ili se okolnosti ne promene 🙂

Drake je izbacio novu pesmu, koju sam slušala više desetina puta u toku dana otkad je izašla i logično se nametnuo zaključak da play lista sa njegovim imenom postaje ponovo moj prvi izbor. Otkako smo dobili mogućnost korišćenja Apple store-a i Apple Music-a, već sam počela da pravim nove playliste tako da će neki drugi izvođač uskoro dobiti šansu.

Tekst: “What Our Contagion Fables Are Really About” iliti “Don’t come any closer”

U moru fake vesti i alarmantnog porasta blogova trudim se da se okružim kvalitetnim i proverenim sadržajem. The New Yorker sajt mi je jedan od favorita. Ne pristajem često na subscribe opciju, ali njihov newsletter idealno pokriva sve sfere na objektivan, nesenzacionalistički način tako da su dobili moju pažnju. Neverovatno koliko se senzibilitet urednika poklapa sa mojim.

Jill Lepore, istoričarka i finalistkinja Pulicerove nagrade piše kolumnu – Annals of Culture. Tekst koji sam pročitala i koji je ostavio utisak na mene jeste What Our Contagion Fables Are Really About, a prvobitan naslov je glasio Don’t come any closer. Presek stanja kroz vreme ne samo zdravstvenog već sociološkog, a pre svega kulturološkog je nešto što može da nam pomogne da šire sagledamo situaciju u kojoj smo se zadesili. Ko nema koncetraciju da čita postoji i sjajna audio opcija pa možete uživati u zvonkom glasu i još snažnije doživeti tekst.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Intervju

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.