Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Potvrda ove lepe vesti pojavila se na poslednjem blog postu namenjenom developerima, o čemu je prvi izvestio 9to5Mac. Sadržaj teksta obavestio je developere iz zemalja koje do sada nisu imale AppStore nalog da podrška za lokalizovanu prodavnicu uskoro stiže, te se spisku od 155 lokalnih App Store prodavnica konačno (konačno!) pridružuje i Srbija.

Važna stvar koja se navodi u tekstu jesu pre svega pravila koja se tiču poslovanja u okviru novih prodavnica:

Da biste dozvolili da se vaša aplikacija pojavljuje u ovim novim državama, vlasnik članskog naloga prvo mora da prihvati ažurirani Ugovor o licenci za program (Program License Agreement) tako što će se prijaviti na svoj nalog na web lokaciji Apple Developer. Ako imate ugovor o plaćenim aplikacijama (Paid Applications Agreement), vlasnik računa takođe će morati da prihvati ovaj ažurirani ugovor u App Store Connect-u.

Zatim možete da potvrdite potvrdni okvir “Nove zemlje ili regioni” u odeljku “Cene i dostupnost” na stranici sa informacijama o aplikaciji da biste automatski učinili vašu aplikaciju dostupnom u svim novim državama.

Nakon što ispune ove uslove pre 10. aprila, developeri mogu da budu sigurni da će njihove aplikacije biti objavljene na ovoj prodavnici među ostalim mnogobrojnim sadržajem. Ova prodavnica počela je sa radom 2008. godine, a danas broji preko 2,2 miliona različitih aplikacija i igara. Zvanična dostupnost u Srbiji doneće velike benefite za developere, ali i za korisnike iOS uređaja koji će tako dobiti zvaničnu podršku kompanije i mogućnost korišćenja platnih kartica.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Digitalni mediji

Trendovi.co: Šta nam donosi 2023. godina iz oblasti Employer brandinga i društvenih mreža?

Sada već tradicionalno, agencija Pioniri Communications su kroz projekat Trendovi.co objavili predviđanja za ovu godinu kada su u pitanju digitalni marketing, 'event' industrija, tehnologija, PR, 'entertainment' industrija i druge srodne oblasti. Pročitajte šta smo izdvojili za vas.

Novost

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Propustili ste

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.

Sponzorisano

Kako je Dalibor pored pozicije Lead Data konsultanta pronašao vreme za porodični hobi i biznis

Još kada smo bili deca, mnogi su nas pitali - "Da li imaš hobi"? Čak i kada odrastemo, postanemo profesionalci, ljubav prema hobiju, ako ga zaista volimo, ostaje zauvek tu sa nama. Ovo je priča o Daliboru Lazareviću koji iako radi kao Lead Data Consultant, pronalazi vreme da proizvodi manje predmete od drveta i plastike.