Započni svoju profesionalnu staratp karijeru uz AIESEC

Započni svoju profesionalnu karijeru u internacionalnom startapu uz AIESEC

Studentska organizacija AIESEC ponovo je otvorila prijave za program Global Entrepreneurs koji studentima iz Srbije obezbeđuje praksu u nekoj od internacionalnih startap kompanija. Želiš da stekneš neophodno iskustvo iz marketinga, IT-ja, poslovne administracije ili prodaje? Prijavi se već danas i započni svoju profesionalnu karijeru.

globar_e

Najbolji trenutak za početak karijere jeste upravo sada, a studentska organizacija AIESEC i ovog je septembra raspisala poziv za Global Entrepreneurs program stručnih praksi koji studente iz Srbije povezuje sa internacionalnim startapima.

Sam program traje od 6 do 8 nedelja, a studenti će moći da isprobaju i unaprede svoje veštine iz oblasti marketinga, IT-ja, poslovne administracije i prodaje. Takođe, tu je i prilika za poboljšanje komunikacionih veština na stranom jeziku.

Intenzivan program za dalje profesionalno usavršavanje

Uslov za prijavljivanje na program Global Entrepreneurs jesu da kandidati moraju biti studenti, do 29 godina uz B2 nivo poznavanja engleskog jezika. Višenedeljno, intenzivno iskustvo kruniše se uspešnim savladavanjem programa, te umnogome predstavlja dobru „odskočnu dasku“ za dalje profesionalno usavršavanje.

Više informacija o programu Global Entrepreneurs možete pronaći na zvaničnom sajtu AIESEC organizacije, a prijave su već uveliko otvorene.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.