Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju

Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju u fokusu Agrokora za dalji rast

Dvanaesti SAP Forum koji je ove nedelje održan u Beogradu, okupio je veliki broj stručnjaka iz različitih oblasti digitalnog poslovanja. Među govornicima našli su se i gosti iz Hrvatske, predstavnici kompanija Agrokor i mStart koji su na primeru web shopa Abrakadabra objasnili korišćenje SAP Hybris softverskih sistema za razvoj e-commerce poslovanja, te najavili dalje širenje web prodavnice na tržište Srbije i Slovenije.

abrakadabra
Hrvoje Kujundžić predstavio je domaćoj publici Abrakadabru – novi web shop koji je početkom godine zaživeo u Hrvatskoj.

Publici se na početku polučasovnog izlaganja najpre obratio Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja web shop-a Abrakadabra koji je lansiran početkom godine u Hrvatskoj. Poznato je da iza ovog e-commerce servisa stoji Agrokor koji broji 60.000 zaposlenih, a koji poseduje čak 2.000 prodavnica koje na dnevnom nivou opslužuju više od milion kupaca. Bogato iskustvo iz retail segmenta kompanija je implementirala u razvoj inovativnog tehnološkog rešenja koje od prvog dana počiva na stabilnom i unapredivom poslovanju.

Kujundžić ističe da se razvoj Abrakadabre bazira na korišćenju SAP softverskih rešenja pri čemu su različiti servisi i usluge prisutne u gotovo svim segmentima poslovanja ovog koncerna. Sam web shop delo je Agrokorove kompanije mStart koja je imala zadatak da u periodu od 6 meseci implementira rešenja zasnovana na SAP Hybris platformi namenjenoj prevashodno e-commerce poslovanju.

Širok asortiman proizvoda, ali i kvalitetno korisničko iskustvo - odlike su Abrakadabre čiji predstavnici najavljuju i širenje na Srbiju.
Širok asortiman proizvoda, ali i kvalitetno korisničko iskustvo – odlike su Abrakadabre čiji predstavnici najavljuju i širenje na Srbiju.

Sa druge strane, direktor službe elektronske trgovine pri mStartu, Hrvoje Ljubičić, uputio je prisutne u sam proces lansiranja Abrakadabre dodavši da je početna vizija bila da se stvori jedan poseban marketplace kako bi se ostvarila što bolja veza sa kupcima. Pomenuti planovi bili su aktuelni još 2014. godine, nakon čega je usledio izbor tehnološkog partnera na osnovu čije platforme bi se temeljilo samo rešenje – odabir je stigao u vidu SAP-ovih usluga.

Abrakadabra uskoro u Srbiji i Sloveniji

Tokom svog izlaganja Hrvoje je ukazao na činjenicu kako je odluka za upotrebu SAP Hybris arhitekture dosta pomogla timu, nudeći čitav niz već razvijenih funkcionalnosti koje se pre svega tiču dalje digitalne distribucije proizvoda.

Ovaj model se poklapao sa našim planovima i modelima, a Hybris je baziran na Java frameworku što nam je omogućilo da naše ljude koji već poseduju određena znanja, lakše edukujemo za upotrebu pomenute platforme koja je pre svega jednostavna za nadogradnju sistema, skalabilna je i pokriva naš model planiranja rollout-a.

Hrvoje Ljubičić govorio je o tome kako je mStart uz SAP Hybris kreirao 'kičmu' Abrakadabre.
Hrvoje Ljubičić govorio je o tome kako je mStart uz SAP Hybris kreirao ‘kičmu’ Abrakadabre.

Štaviše, u kratkom video obraćanju posvećenom studiji slučaja, publika je imala priliku da čuje i Matu Krpana, direktora mStarta koji je naveo kako su prilikom lansiranja Abrakadabre prvi kupci mogli da pretražuju asortiman sa više od 100.000 proizvoda, te da se kao veoma efikasan proces pokazalo tiho lansiranje servisa koji je na početku bio dostupan samo jednom delu korisnika. Kujundžić pak dodaje da se ciljevi Abrakadabre zasnivaju na jedinstvenom korisničkom iskustvu kako bi se došlo do liderske pozicije na tržištu.

‘Želimo da ponudimo personalizovnao iskustvo’

Hrvoje se osvrnuo i na zanimljivo poređenje koje se zasniva na pitanju zašto kupiti neki proizvod na Abrakadabri, a ne na Amazonu ili nekom drugom web shop-u? On navodi da je vrednost onoga što se nudi kupcima i trgovcima jedna od glavnih predispozicija za uspešno poslovanje samog servisa. Tako na primer, svi potencijalni korisnici dobijaju besplatnu dostavu proizvoda, zatim mogućnost plaćanja na rate, dok je sa druge strane fokus da se trgovcima ponudi platforma pomoću koje mogu na vrlo lak način da izlistaju svoje proizvode i tako dosegnu do većeg broja potrošača.

Ukoliko govorimo o planovima za budućnost, predavači su napomenuli da je širenje Abrakadabre na tržište Srbije i Slovenije jedna od primarnih stvari na kojima se već uveliko radi. U planu je i unapređenje korisničkog iskustva, ali i uvrštavanje ulaznica i vaučera za putovanje u kategorije ponuda. „Takođe, radimo i na tome da se još više poboljša vreme isporuke proizvoda, koje za sada iznosi dva dana“, zaključili su gosti iz Hrvatske na dvanaestom SAP Forumu održanom u Beogradu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?