Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju

Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju u fokusu Agrokora za dalji rast

Dvanaesti SAP Forum koji je ove nedelje održan u Beogradu, okupio je veliki broj stručnjaka iz različitih oblasti digitalnog poslovanja. Među govornicima našli su se i gosti iz Hrvatske, predstavnici kompanija Agrokor i mStart koji su na primeru web shopa Abrakadabra objasnili korišćenje SAP Hybris softverskih sistema za razvoj e-commerce poslovanja, te najavili dalje širenje web prodavnice na tržište Srbije i Slovenije.

abrakadabra
Hrvoje Kujundžić predstavio je domaćoj publici Abrakadabru – novi web shop koji je početkom godine zaživeo u Hrvatskoj.

Publici se na početku polučasovnog izlaganja najpre obratio Hrvoje Kujundžić, direktor razvoja web shop-a Abrakadabra koji je lansiran početkom godine u Hrvatskoj. Poznato je da iza ovog e-commerce servisa stoji Agrokor koji broji 60.000 zaposlenih, a koji poseduje čak 2.000 prodavnica koje na dnevnom nivou opslužuju više od milion kupaca. Bogato iskustvo iz retail segmenta kompanija je implementirala u razvoj inovativnog tehnološkog rešenja koje od prvog dana počiva na stabilnom i unapredivom poslovanju.

Kujundžić ističe da se razvoj Abrakadabre bazira na korišćenju SAP softverskih rešenja pri čemu su različiti servisi i usluge prisutne u gotovo svim segmentima poslovanja ovog koncerna. Sam web shop delo je Agrokorove kompanije mStart koja je imala zadatak da u periodu od 6 meseci implementira rešenja zasnovana na SAP Hybris platformi namenjenoj prevashodno e-commerce poslovanju.

Širok asortiman proizvoda, ali i kvalitetno korisničko iskustvo - odlike su Abrakadabre čiji predstavnici najavljuju i širenje na Srbiju.
Širok asortiman proizvoda, ali i kvalitetno korisničko iskustvo – odlike su Abrakadabre čiji predstavnici najavljuju i širenje na Srbiju.

Sa druge strane, direktor službe elektronske trgovine pri mStartu, Hrvoje Ljubičić, uputio je prisutne u sam proces lansiranja Abrakadabre dodavši da je početna vizija bila da se stvori jedan poseban marketplace kako bi se ostvarila što bolja veza sa kupcima. Pomenuti planovi bili su aktuelni još 2014. godine, nakon čega je usledio izbor tehnološkog partnera na osnovu čije platforme bi se temeljilo samo rešenje – odabir je stigao u vidu SAP-ovih usluga.

Abrakadabra uskoro u Srbiji i Sloveniji

Tokom svog izlaganja Hrvoje je ukazao na činjenicu kako je odluka za upotrebu SAP Hybris arhitekture dosta pomogla timu, nudeći čitav niz već razvijenih funkcionalnosti koje se pre svega tiču dalje digitalne distribucije proizvoda.

Ovaj model se poklapao sa našim planovima i modelima, a Hybris je baziran na Java frameworku što nam je omogućilo da naše ljude koji već poseduju određena znanja, lakše edukujemo za upotrebu pomenute platforme koja je pre svega jednostavna za nadogradnju sistema, skalabilna je i pokriva naš model planiranja rollout-a.

Hrvoje Ljubičić govorio je o tome kako je mStart uz SAP Hybris kreirao 'kičmu' Abrakadabre.
Hrvoje Ljubičić govorio je o tome kako je mStart uz SAP Hybris kreirao ‘kičmu’ Abrakadabre.

Štaviše, u kratkom video obraćanju posvećenom studiji slučaja, publika je imala priliku da čuje i Matu Krpana, direktora mStarta koji je naveo kako su prilikom lansiranja Abrakadabre prvi kupci mogli da pretražuju asortiman sa više od 100.000 proizvoda, te da se kao veoma efikasan proces pokazalo tiho lansiranje servisa koji je na početku bio dostupan samo jednom delu korisnika. Kujundžić pak dodaje da se ciljevi Abrakadabre zasnivaju na jedinstvenom korisničkom iskustvu kako bi se došlo do liderske pozicije na tržištu.

‘Želimo da ponudimo personalizovnao iskustvo’

Hrvoje se osvrnuo i na zanimljivo poređenje koje se zasniva na pitanju zašto kupiti neki proizvod na Abrakadabri, a ne na Amazonu ili nekom drugom web shop-u? On navodi da je vrednost onoga što se nudi kupcima i trgovcima jedna od glavnih predispozicija za uspešno poslovanje samog servisa. Tako na primer, svi potencijalni korisnici dobijaju besplatnu dostavu proizvoda, zatim mogućnost plaćanja na rate, dok je sa druge strane fokus da se trgovcima ponudi platforma pomoću koje mogu na vrlo lak način da izlistaju svoje proizvode i tako dosegnu do većeg broja potrošača.

Ukoliko govorimo o planovima za budućnost, predavači su napomenuli da je širenje Abrakadabre na tržište Srbije i Slovenije jedna od primarnih stvari na kojima se već uveliko radi. U planu je i unapređenje korisničkog iskustva, ali i uvrštavanje ulaznica i vaučera za putovanje u kategorije ponuda. „Takođe, radimo i na tome da se još više poboljša vreme isporuke proizvoda, koje za sada iznosi dva dana“, zaključili su gosti iz Hrvatske na dvanaestom SAP Forumu održanom u Beogradu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.