Srbija među liderima u svetu po brzini LTE mreže

Srbija među liderima u svetu po brzini LTE mreže

Uz susede iz Mađarske, Bugarske i Hrvatske, Srbija je u samom vrhu zemalja po brzinama 4G LTE mreže. Sa prosečnom download brzinom od 30,17Mbs, Srbija se nalazi na 14. mestu među 70 zemalja predstavljenih u izveštaju kompanije Open Signal, koja se bavi monitoringom performansi mobilnih mreža.

Raspon brzine 4G mreža u svetu kreće se od 5,1 Mbps na Kosta Riki, do čak 45,6 Mbps u prvoplasiranom Singapuru. U pogledu nivoa kvaliteta i kapaciteta mrežne infrastrukture Srbija ubrzano hvata korak sa razvijenijim zemljama. Vip mobile po brzinama svoje mobilne mreže na svim tehnologijama parira čak i singapurskim operaterima.

Naime, na osnovu podataka kompanije Ookla za Srbiju, Vip je proglašen kao globalni lider na polju testiranja brzine i performansi Interneta, sa prosečnom download brzinom od 42,68 Mbps. Poređenja radi, mobilni operater na drugom mestu nudi prosečnu brzinu od 27 Mbps, a trećeplasirani 19,94 Mbps.

Vip 4G mreža za čak 94% stanovništva Srbije

Još jedna važna odlika koja govori o kvalitetu mreže jeste rasprostranjenost 4G signala, koju kompanija Open Signal procenjuje ne po merenju geografske pokrivenosti, već po udelu vremena koliko korisnici imaju pristup datoj mreži, posebno u ruralnim područjima – u šta smo se najbolje uverili na Vip 4G safariju na Staroj Planini.

U slučaju Srbije, ova metrika pokazuje pokrivenost od 65 odsto, što našu zemlju smešta u donju polovinu liste, ali i dalje ispred nekih od velikih evropskih zemalja poput Italije, Francuske i Nemačke. Kompanija Vip mobile ističe se i visokom pokrivenošću mrežom četvrte generacije koja u ovom trenutku obuhvata više od 94% stanovništva Srbije, sa 1.550 postavljenih 4G baznih stanica.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.