YouTube: 10 najgledanijih reklama u 2016. godini

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

YouTube: 10 najgledanijih reklama u 2016. godini

Do kraja 2016. godine deli nas još svega tri dana kako bi konačno sumirali utiske iz sveta tehnologije i digitalnog marketinga, te pregledali sve one liste sa prefiskom 'naj'. U ovu grupu spada i deset najgledanijih reklama na YouTube-u za ovu godinu, koje dolaze mahom iz Sjedinjenih Američkih Država, od kojih je polovina emitovana za vreme velikog finala američkog fudbala - Super Bowla.

yt-2016

Pogledajte spisak deset najgledanijih reklama na YouTubeu za ovu godinu koji je preneo Business Insider, te se u isto vreme podsetite onih koje su vam se najviše dopale.

Tako je prvo mesto zauzela reklama za video igru Mobile Strike, koja je na pomenutom video servisu generisala preko 100 miliona pregleda korisnika iz različitih krajeva sveta, a u kojoj glavnu ulogu ima holivudska zvezda Arnold Švarceneger. Štaviše, zanimljiv je podatak da drugoplasirani video oglas kompanije Knorr beleži 60 miliona pregleda, čak 40 miliona manje od prvoplasiranog video oglasa.

Takođe, svoje mesto na Top 10 listi pronašle su i kompanije kao što su Skittles, Hyundai, Always, Nike i Samsung, a milionske preglede je ostvario i video koji slavi 20 godina od nastanka crtanih likova Pokemona, zatim reklama za energetsko piće Mountain Dew’s, dok niz završava reklama za video igru Clash Royale.

10. Skittles Super Bowl reklama: “The Portrait” (24 miliona pregleda)

9. Pokémon Super Bowl reklama: “#Pokemon20” (25 miliona pregleda)

8. Hyundai Super Bowl reklama: “The Chase” (26 miliona pregleda)

7. Always #LikeAGirl: “Keep Playing” (28 miliona pregleda)

6. Mountain Dew’s Super Bowl reklama: “Puppymonkeybaby” (28 miliona pregleda)

5. Clash Royale (38 miliona pregleda)

4. Samsung Galaxy S7 i S7 edge (46 miliona pregleda)

3. Nike (58 miliona pregleda)

2. Knorr #LoveAtFirstTaste (60 miliona pregleda)

1. “Mobile Strike” Super Bowl reklama: “Arnold’s Fight” (102 miliona pregleda)

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Web 3.0

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Novost

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Najava

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.