U novoj epizodi Office Talks podkasta razgovarali smo o promenama koje dolaze na YouTube, a koje se tiču uticaja Ad blokera na konzumaciju sadržaja, kao i na promene algoritma na ovom video servisu koji bi mogao da utiče i na korisnike i na kreatore.
U ovoj epizodi imaćete priliku da saznate šta tačno podrazumeva nova politika YouTube-a kada je reč o Ad blokerima i plasiranju reklama za korisnike koji nisu pretplaćeni na Premijum model ovog video servisa. To je bila idealna prilika da detaljnije porazgovaramo o tome šta podrazumeva i koje benefite donosi pretplatnički model YouTube-a za korisnike i na koji način doći do te pretplate.
Između ostalog, diskutovali smo o konzumaciji različitog sadržaja na YouTube-u, kao i sve većem broju nezavisnih kreatora koji na neki način i grade ovaj najpoznatiji video servis na svetu. Bilo je i nešto više reči o kreatorima koji pribegavaju senzacionalističkom sadržaju, kao i na koji način se produkcija sadržaja na YouTube-u menjala iz godine u godinu.
Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koliko bi se navedene promene mogle odraziti na samo korisničko iskustvo konzumacije sadržaja na YouTube-u, kao i kako bi u narednim godinama mogla da izgleda budućnost ovog poznatog video servisa, koji koriste milioni ljudi širom planete.
Ovaj podkast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!