Zadruga, Svetsko prvenstvo i Ubice mog oca najpretraživaniji pojmovi na Guglu u 2018. godini

Zadruga, Svetsko prvenstvo i Ubice mog oca najpretraživaniji pojmovi na Guglu u 2018. godini

Obrni-okreni i dalje smo nacija koja se ne odvaja od malih ekrana - čak i kada smo na Internetu.

Polako nam se bliži kraj još jedne uzbudljive godine – godine koju su obeležili lepi, ružni i uglavnom nezaboravni trenuci. Kraj 2018. godine ujedno i vreme kada Gugl objavljuje godišnje rezultate o pojmovima koje smo najviše pretraživali u proteklih 300+ dana i to na nivou Srbije. Pa da krenemo.

U kategoriji „najpretraživaniji pojmovi u Srbiji“, prvo mesto zauzela je Zadruga, a zatim i ime pokojnog glumca Nebojše Glogovca. Na trećem mestu nalazi se pojam Svetsko prvenstvo, dok četvrto i peto mesto dele pojmovi Zvezda – Liverpul i serija Ubice mog oca.

Kada su događaji u pitanju, svakako najpretraživaniji pojam u Srbiji u protekloj godini bio je Mundijal, dok se na drugom mestu nalazi utakmica Zvezda – Liverpul (čini se da je najbitnija sporedna stvar ove godine postala još bitnija). Na trećem mestu u kategoriji „događaji“ nalazi se Beer Fest, potom Evrovizija i na kraju još jedan fudbalski događaj Zvezda – Napoli.

Pretragu u okviru kategorije „TV serije“ u 2018. godini obeležio je triler Ubice mog oca. Drugo mesto po broju pretraga zauzela je serija Istine i laži, dok se popularno izdanje RTS-a Jutro će promeniti sve nalazi na trećem mestu. Četvrto mesto pripalo je seriji Ćerke, dok se na petom mestu nalazi Pogrešan čovek.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.