Internet carstvom danas vlada WordPress

Internet carstvom danas vlada WordPress (i verovatno je lupio Džofriju šamar)

Sudeći prema poslednjim informacijama koje je izneo sajt za prikupljanje podataka W3Tech, čak 25 odsto Interneta zauzimaju sajtovi koje pokreće WordPress - što samo potvrđuje veliku popularnost ove platforme kod korisnika širom planete.

WordPress

Kako piše VentureBeat oslanjajući se na podatke sa W3Techa, svaki četvrti sajt danas pokreće WordPress – 58,7 odsto CMS-ova u upotrebi je takođe WP. Iako je prirodno da ovi brojevi variraju u toku meseca, za WordPress se može reći da ima spor ali ipak stabilan rast.

Osnivač WordPressa Matt Mullenweg, smatra kako bi platforma do kraja godine mogla da pređe 25% prisutnosti na webu, istakaviši da njihova šansa leži u činjenici da 57% web sajtova ne koristi standardne CMS-ove, ostavljajući tako dosta prostora za rast.

Joomla, Drupal… tu su

S obzirom da pokreće veliki broj sajtova na Internetu, WordPress je zahvaljujući svojoj popularnosti bio meta nekoliko štetnih i upornih napada na koje je bilo teško naći pravi odgovor, ali su pravovremeno svi problemi bivali uspešno otklonjeni.

Zanimljivo je istaći da su se odmah ispod WordPressa na listi W3Techa našli i drugi kandidati kao što su Joomla, Drupal, Magneto, a iza njih redosled su nastavli Blogger, TYPO3, Adobe Dreamweaver i drugi.

Ostavi komentar

  1. Ivana

    Ivana

    4. 7. 2016. u 20:50 Odgovori

    WordPress je jedan od najboljih cms.
    Jednostavan je za korištenje ima milijune tema i pluginova.
    Dosta tema i pluginova su besplatni.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?