SEO i razvoj sajtova tema šestog WordPress okupljanja u Novom Sadu

SEO i razvoj sajtova tema šestog WordPress okupljanja u Novom Sadu

Šesto po redu okupljanje WordPress zajednice održaće se u ponedeljak, 17. aprila, s početkom do 18 časova u prostorijama Startit Centra u Novom Sadu. Svi koji budu prisustvovali ovom događaju imaće priliku da saznaju više o SEO-u, developmentu, ali i multijezičnosti samih sajtova.

wp-novi-sad

Kao što su posetioci do sada navikli, teme ovog ali i prethodnih WordPress događaja u velikoj meri se zasnivaju i kreiraju zahvaljujući ukazivanju i interesovanju korisnika, dok se organizatori trude da teme budu raznolike i da budu prilagođene svim nivoima znanja, navodi se u saopštenju. Tako će na šestom po redu WP meetupu, publika imati priliku da čuje sledeće predavače, a to su:

  • Vuk Vuković (Višejezičnost uz WPML);
  • Mladen Đurić (Docker based Web development);
  • Stevica Gološin (Kako vam Yoast može pomoći da napišete kvalitetne članke).

Prisustvo besplatno, prijavite se na vreme

Podsetimo, WordPress Novi Sad zajednica spaja sve WordPress korisnike, developere, blogere, biznis početnike i profesionalce, koji žele da podele svoje ideje, iskustva i uče – kako jedni od drugih, tako i od vodećih stručnjaka u oblasti WordPressa. Krajnji cilj jeste popularizacija WordPress platforme u Novom Sadu.

Iz organizacije napominju da je prisustvo događaju besplatno i otvoreno je za sve zainteresovane, ali je zbog ograničenog broja mesta potrebno na vreme popuniti prijave putem zvaničnog meetup eventa.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?