Puštene u prodaju 'early bird' karte za WordCamp Europe 2018. u Beogradu

Puštene u prodaju ‘early bird’ karte za WordCamp Europe 2018. u Beogradu

Glavni grad Srbije naredni je domaćin WordCamp Europe konferencije koja će se iduće godine održati od 14. do 16. juna. Limitirani broj ranih karata za najveći događaj u Evropi posvećen razvoju WordPressa već je pušten u prodaju koja će trajati sve do 31. decembra.

Konferencija WordCamp Europe prilika je da se prisutni upoznaju sa profesionalcima i kolegama iz WordPress zajednice tokom trodnevnog događaja punog predavanja, radionica, sastanaka i još mnogo toga. Ovaj, najveći događaj posvećen razvoju WordPressa, okupiće između ostalog i veliki broj stručnjaka iz celog sveta.

Iskoristite prednosti ranih karata

Kupovinom early bird karte za posetioce na predstojećoj konferenciji je obezbeđeno sledeće:

  • Karta za dva dana konferencije (15.-16. juna)
  • Ručak, kafa i grickalice za oba dana
  • Godišnja kolekcionarska majica – Specijalna, ograničena izdanja promo poklona
  • Pozivnica za afterparti
  • Mogućnost da rezervišete mesto na Contributor Day događaju 14. juna

Podsetimo, prošlogodišnji događaj je uključivao 1.900 prisutnih ljudi iz 79 zemalja širom sveta, zatim 1.000 gledalaca uživo i 42 govornika iz različitih oblasti. Više informacija o pomenutoj konferenciji možete pronaći na zvaničnoj stranici WordCamp Europe.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.