Wolt uvodi ‘no contact delivery’ uslugu u Srbiji kao prevenciju širenja korona virusa

Wolt uvodi uslugu dostavljanja hrane bez kontakta kao prevenciju širenja korona virusa

Korisnici ove aplikacije od juče mogu izabrati i opciju usluge donošenja porudžbine bez kontakta sa dostavljačem, a potrebno je samo da ažuriraju aplikaciju.

Kada izaberete opciju no contact delivery dostavljač vaše porudžbine dostaviće je do vašeg ulaza ili ispred vrata, a ukoliko niste sigurni da ste zaista odabrali tu opciju, možete proveriti u svojoj online korpi – odmah nakon detalja isporuke.

Osim toga, u zvaničnom saopštenju predstavnici Wolt-a ističu da to nisu jedine mere predostrožnosti koje su preduzeli:

Prema uputstvima Svetske zdravstvene organizacije, informisali smo sve naše zaposlene, saradnike i dobavljače da što češće peru ruke ili da, ukoliko to nije moguće, upotrebljavaju antibakterijska sredstva za čišćenje, kao i da kuriri kontakt sa korisnicima i predstavnicima restorana od kojih preuzimaju porudžbinu smanje na najmanju moguću meru.

Online kupovina kao najbolja opcija?

Naravno, iako se ljudski kontakt ovim merama smanjuje na minimum, to ne znači da su korisnici u potpunosti bezbedni. Upravo zbog toga, i dalje je apsolutno obavezno preduzeti sve potrebne mere predostrožnosti – što ističu i predstavnici ovog finskog startapa.

Ipak, iako ne potpuno bez rizika, online dostava hrane i namirnica (iako se u pogledu njih ne možemo pohvaliti preterano velikim izborom) verovatno je i dalje najbolja moguća opcija ukoliko želite da izbegnete izlazak na mesta u kojima je frekvencija ljudi velika – kao što su restorani, kafići i prodavnice.

Za koju god opciju da se odlučite, za odlazak u prodavnicu ili online narudžbinu, poštujte savete Svetske zdravstvene organizacije i nadležnih vlasti i preduzmite sve što je u vašoj moći da se zaštitite.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.