Online prodaja od A do Š - tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Online prodaja od A do Š – tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Naredna Webiz poslovna edukacija održaće se 22. i 23. marta u hotelu Vojvodina i to na temu e-commercea. Šta posetioce očekuje ove godine i kako će izgledati program - otkrivamo u razgovoru sa direktorom Webiza, Vladimirom Kovačem.

Predstojeći Webiz u Zrenjaninu, pored šestog izdanja konferencije, ove godine ugostiće i edukativni deo programa koji je posvećen predstavnicima SMB sektora. Prateći veliku promenu u okviru programa Poslovne edukacije, naredni Webiz biće posvećen e-commercu i održaće se od 22. do 23. marta u hotelu Vojvodina.

Uoči e-commerce edukacije, razgovarali smo sa Vladimirom Kovačem, direktorom Webiza, koji je najavio događaj izjavivši da program ove godine prati pregled trendova u regionu, ali i pregled globalnih trendova o kojima će govoriti predstavnici konsultantske kuće McKinsey. Pored toga, edukacija će se baviti i izborom platforme za e-commerce biznis, kao i potrebama potrošača:

Govorićemo o tome kako privući potrošače, kako ih zadržati i kako steći što bolji uvid u njihove realne potrebe. Pored mnogobrojnih predavača, imaćemo i dva zanimljiva predavanja iz Mastercarda i Societe Generale banke koji će govoriti o izazovima i rešenjima za naplatu, a ove godine odlučili smo da se dotaknemo i dropshipping-a kao spoja nekoliko pravaca trgovine.

Webiz
Kako Vladimir kaže, posetioce Webiza i ove godine očekuje zanimljiva diskusija na temu Internet prodaje, kao i neizostavan networking.

Među mnogobrojnim predavačima iz Srbije, Webiz edukaciju u Zrenjaninu upotpuniće i predavači iz Slovenije, Hrvatske, Italije i Holandije. Darko Dujič (ceneje.si) podeliće sa publikom svoja iskustva iz Hrvatske i Slovenije, Marcel Majsan (Udruženje e-Commerce Hrvatska) govoriće o poslovnim prilikama koje Internet prodaja nudi, dok će Emile Koostra (Younify) otkriti kako loše e-commerce iskustvo može da vas košta više od izgubljene zarade:

Tema Webiz edukacije u Zrenjaninu od prošle godine jeste e-commerce, odnosno trgovina putem Interneta. Ova tema od prošle godine još je više aktuelna kako u Srbiji, tako i u regionu, s obzirom na to da online prodaja predstavlja jedan ozbiljan način da firme i preduzetnici prošire svoja tržišta i svoje proizvode i usluge ponude nekim novim kupcima.

Za čitaoce Netokracije popust od 20% do petka

Svoja zapažanja, studije slučaja i znanja, publici će preneti i Zorana Milidrag (Sport Vision), Silvija Šušnjević (IMPOQO), Luka Prelević (McKinsey), Maja Marković (Mercator-S), Nikola Mehandžić (Mastercard), Tamara Gavrilović (Societe Generale), kao i Paolo Fontana (Alkemy Spa).

Cena kotizacije za dvodnevni program edukacije iznosi 15.000 dinara, dok smo za čitaoce Netokracije obezbedili specijalan popust od 20% do petka, 16. marta 2018. godine (prilikom kupovine kotizacije, u sekciji „napomena“ navedite da ostvarujete popust sa Netokracije). Više informacija o programu i predavačima nalazi se na zvaničnom sajtu Webiz edukacije.

Ostavi komentar

  1. WPAleks

    WPAleks

    12. 3. 2018. u 22:40 Odgovori

    Sjajna konferencija u Zrenjaninu 🙂 Moglo bi se kroz pricu provuci i malo o GDPR jer ce biti jako bitna tema za malo vise od 2 meseca

    • Vladimir Kovač

      Vladimir Kovač

      13. 3. 2018. u 11:46 Odgovori

      Pozdrav! Hvala pre svega na lepim rečima za konferenciju. Slažem se da je GDPR izuzetno važna tema, pa smo je mi obradili još u novembru na Webiz edukaciji u Subotici, te zato nije na programu u Zrenjaninu. Svako dobro!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.