Online prodaja od A do Š - tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Online prodaja od A do Š – tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Naredna Webiz poslovna edukacija održaće se 22. i 23. marta u hotelu Vojvodina i to na temu e-commercea. Šta posetioce očekuje ove godine i kako će izgledati program - otkrivamo u razgovoru sa direktorom Webiza, Vladimirom Kovačem.

Predstojeći Webiz u Zrenjaninu, pored šestog izdanja konferencije, ove godine ugostiće i edukativni deo programa koji je posvećen predstavnicima SMB sektora. Prateći veliku promenu u okviru programa Poslovne edukacije, naredni Webiz biće posvećen e-commercu i održaće se od 22. do 23. marta u hotelu Vojvodina.

Uoči e-commerce edukacije, razgovarali smo sa Vladimirom Kovačem, direktorom Webiza, koji je najavio događaj izjavivši da program ove godine prati pregled trendova u regionu, ali i pregled globalnih trendova o kojima će govoriti predstavnici konsultantske kuće McKinsey. Pored toga, edukacija će se baviti i izborom platforme za e-commerce biznis, kao i potrebama potrošača:

Govorićemo o tome kako privući potrošače, kako ih zadržati i kako steći što bolji uvid u njihove realne potrebe. Pored mnogobrojnih predavača, imaćemo i dva zanimljiva predavanja iz Mastercarda i Societe Generale banke koji će govoriti o izazovima i rešenjima za naplatu, a ove godine odlučili smo da se dotaknemo i dropshipping-a kao spoja nekoliko pravaca trgovine.

Webiz
Kako Vladimir kaže, posetioce Webiza i ove godine očekuje zanimljiva diskusija na temu Internet prodaje, kao i neizostavan networking.

Među mnogobrojnim predavačima iz Srbije, Webiz edukaciju u Zrenjaninu upotpuniće i predavači iz Slovenije, Hrvatske, Italije i Holandije. Darko Dujič (ceneje.si) podeliće sa publikom svoja iskustva iz Hrvatske i Slovenije, Marcel Majsan (Udruženje e-Commerce Hrvatska) govoriće o poslovnim prilikama koje Internet prodaja nudi, dok će Emile Koostra (Younify) otkriti kako loše e-commerce iskustvo može da vas košta više od izgubljene zarade:

Tema Webiz edukacije u Zrenjaninu od prošle godine jeste e-commerce, odnosno trgovina putem Interneta. Ova tema od prošle godine još je više aktuelna kako u Srbiji, tako i u regionu, s obzirom na to da online prodaja predstavlja jedan ozbiljan način da firme i preduzetnici prošire svoja tržišta i svoje proizvode i usluge ponude nekim novim kupcima.

Za čitaoce Netokracije popust od 20% do petka

Svoja zapažanja, studije slučaja i znanja, publici će preneti i Zorana Milidrag (Sport Vision), Silvija Šušnjević (IMPOQO), Luka Prelević (McKinsey), Maja Marković (Mercator-S), Nikola Mehandžić (Mastercard), Tamara Gavrilović (Societe Generale), kao i Paolo Fontana (Alkemy Spa).

Cena kotizacije za dvodnevni program edukacije iznosi 15.000 dinara, dok smo za čitaoce Netokracije obezbedili specijalan popust od 20% do petka, 16. marta 2018. godine (prilikom kupovine kotizacije, u sekciji „napomena“ navedite da ostvarujete popust sa Netokracije). Više informacija o programu i predavačima nalazi se na zvaničnom sajtu Webiz edukacije.

Ostavi komentar

  1. WPAleks

    WPAleks

    12. 3. 2018. u 22:40 Odgovori

    Sjajna konferencija u Zrenjaninu 🙂 Moglo bi se kroz pricu provuci i malo o GDPR jer ce biti jako bitna tema za malo vise od 2 meseca

    • Vladimir Kovač

      Vladimir Kovač

      13. 3. 2018. u 11:46 Odgovori

      Pozdrav! Hvala pre svega na lepim rečima za konferenciju. Slažem se da je GDPR izuzetno važna tema, pa smo je mi obradili još u novembru na Webiz edukaciji u Subotici, te zato nije na programu u Zrenjaninu. Svako dobro!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.