Online prodaja od A do Š – tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Naredna Webiz poslovna edukacija održaće se 22. i 23. marta u hotelu Vojvodina i to na temu e-commercea. Šta posetioce očekuje ove godine i kako će izgledati program - otkrivamo u razgovoru sa direktorom Webiza, Vladimirom Kovačem.

Predstojeći Webiz u Zrenjaninu, pored šestog izdanja konferencije, ove godine ugostiće i edukativni deo programa koji je posvećen predstavnicima SMB sektora. Prateći veliku promenu u okviru programa Poslovne edukacije, naredni Webiz biće posvećen e-commercu i održaće se od 22. do 23. marta u hotelu Vojvodina.

Uoči e-commerce edukacije, razgovarali smo sa Vladimirom Kovačem, direktorom Webiza, koji je najavio događaj izjavivši da program ove godine prati pregled trendova u regionu, ali i pregled globalnih trendova o kojima će govoriti predstavnici konsultantske kuće McKinsey. Pored toga, edukacija će se baviti i izborom platforme za e-commerce biznis, kao i potrebama potrošača:

Govorićemo o tome kako privući potrošače, kako ih zadržati i kako steći što bolji uvid u njihove realne potrebe. Pored mnogobrojnih predavača, imaćemo i dva zanimljiva predavanja iz Mastercarda i Societe Generale banke koji će govoriti o izazovima i rešenjima za naplatu, a ove godine odlučili smo da se dotaknemo i dropshipping-a kao spoja nekoliko pravaca trgovine.

Webiz
Kako Vladimir kaže, posetioce Webiza i ove godine očekuje zanimljiva diskusija na temu Internet prodaje, kao i neizostavan networking.

Među mnogobrojnim predavačima iz Srbije, Webiz edukaciju u Zrenjaninu upotpuniće i predavači iz Slovenije, Hrvatske, Italije i Holandije. Darko Dujič (ceneje.si) podeliće sa publikom svoja iskustva iz Hrvatske i Slovenije, Marcel Majsan (Udruženje e-Commerce Hrvatska) govoriće o poslovnim prilikama koje Internet prodaja nudi, dok će Emile Koostra (Younify) otkriti kako loše e-commerce iskustvo može da vas košta više od izgubljene zarade:

Tema Webiz edukacije u Zrenjaninu od prošle godine jeste e-commerce, odnosno trgovina putem Interneta. Ova tema od prošle godine još je više aktuelna kako u Srbiji, tako i u regionu, s obzirom na to da online prodaja predstavlja jedan ozbiljan način da firme i preduzetnici prošire svoja tržišta i svoje proizvode i usluge ponude nekim novim kupcima.

Za čitaoce Netokracije popust od 20% do petka

Svoja zapažanja, studije slučaja i znanja, publici će preneti i Zorana Milidrag (Sport Vision), Silvija Šušnjević (IMPOQO), Luka Prelević (McKinsey), Maja Marković (Mercator-S), Nikola Mehandžić (Mastercard), Tamara Gavrilović (Societe Generale), kao i Paolo Fontana (Alkemy Spa).

Cena kotizacije za dvodnevni program edukacije iznosi 15.000 dinara, dok smo za čitaoce Netokracije obezbedili specijalan popust od 20% do petka, 16. marta 2018. godine (prilikom kupovine kotizacije, u sekciji „napomena“ navedite da ostvarujete popust sa Netokracije). Više informacija o programu i predavačima nalazi se na zvaničnom sajtu Webiz edukacije.

Ostavi komentar

  1. WPAleks

    WPAleks

    12. 3. 2018. u 22:40 Odgovori

    Sjajna konferencija u Zrenjaninu 🙂 Moglo bi se kroz pricu provuci i malo o GDPR jer ce biti jako bitna tema za malo vise od 2 meseca

    • Vladimir Kovač

      Vladimir Kovač

      13. 3. 2018. u 11:46 Odgovori

      Pozdrav! Hvala pre svega na lepim rečima za konferenciju. Slažem se da je GDPR izuzetno važna tema, pa smo je mi obradili još u novembru na Webiz edukaciji u Subotici, te zato nije na programu u Zrenjaninu. Svako dobro!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Netokracija

Kako pronaći svoje mesto u IT industriji (ili se bolje pozicionirati u istoj)?

Netokracijina peta po redu Ladies of New Business konferencija održaće se 4. decembra u ICT Hub-u, a ovo izdanje biće posvećeno devojkama i ženama koje rade u u svetu IT-ja, ili u taj sektor žele da uđu.

Kultura 2.0

Kako žene menjaju IT – uprkos uverenju da je to ‘muška’ oblast?

Kada je Ksenija započela karijeru kao softverski inženjer jedina stvar koja joj je zapala za oko bila je činjenica da su među tridesetak zaposlenih u kompaniji bile samo dve žene jer - biti programer nije ’ženski’ posao. Kakva je situacija danas?

Kolumna

Kako pobediti u borbi za normalniji Internet u Srbiji?

Pre desetak dana jedna devojka odlučila je da sebi oduzme život. Kako je jedan deo njenog i privatnog i profesionalnog života podrazumevao javno eksponiranje, a uzevši u obzir da je bila veoma harizmatična i neobična, sve je to privuklo mnogo više pažnje nego neki drugi slični slučajevi. Pažnje javnosti i pažnje medija.

Propustili ste

Tehnologija

Srbija postala punopravna članica CERN-a – domaćim naučnicima omogućen pristup najnovijoj tehnologiji

Srbija je po drugi put postala članica Evropske organizacije za nuklearna istraživanja CERN. To je odlučeno jednoglasnim usvajanjem rezolucije Saveta ove ogranizacije u Ženevi.

Analiza

Pitali smo niške IT-jevce kako vide razvoj Naučno-tehnološkog parka u ovom gradu

Otvaranje Naučno-tehnološkog parka u Nišu očekuje se 2020. godine. O benefitima za razvoj startap ekosistema na jugu zemlje, razgovaramo sa predstavnicima lokalne zajednice.

Kultura 2.0

Trendovi i događaji koji su obeležili 2018. godinu

Bliži se kraj još jedne izazovne, ali uspešne godine. Trendovi u digitalu i tehnologiji dolaze i odlaze, a Netokracija vam donosi presek događaja koji su prema našem mišljenju obeležili 2018. godinu.

Startapi i poslovanje

METRO i Target pokrenuli globalni akcelerator za maloprodaju – poziv otvoren i srpskim timovima

Trgovinski lanci METRO i Target pokrenuli su novi program akceleracije namenjen startapima koji se bave rešenjima iz oblasti maloprodaje. Poziv za prijavu upućen je i timovima iz Srbije.

Tehnologija

Ideja vs. Ideja: Sa kakvim se izazovima suočavaju timovi koji razvijaju IoT rešenja?

Vip IoT Challenge takmičenje polako ulazi u svoju završnicu. Poznati timovi koji su ušli u uži kurg i koji kroz rad sa mentorima čekaju proglašenje pobednika u januaru. Sa dva finalna tima razgovaramo o njihovim rešejnima i iskustvima sa takmičenja.

Startapi i poslovanje

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.