Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa – za male i velike kompanije

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru (od 8. - 10. juna u hotelu Palisad) baviće se temom digitalizacije poslovanja - kako malih i srednjih preduzeća, tako i velikih organizacija.

Nijedna delatnost danas ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu. Mnogi su zahvaljujući tehnologiji već unapredili svoje poslovanje, dok organizacije kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja – kako i gde početi. 

Posetioci Webiz edukacije na Zlatiboru tako će dobiti širok uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili kompletna organizacija već u procesu digitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak. Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisničkog iskustva.

Povodom predstojeće edukacije, oglasio se i direktor Webiza, Vladimir Kovač koji je u razgovoru za Netokraciju objasnio o čemu će se govoriti na Zlatiboru:

Kroz Webiz edukacije se tokom proteklih godina bavimo temama koje su vezane za digitalne i informacione tehnologije i njihovu primenu u biznisu. Naši događaji su mahom bili fokusirani na to da znanje i iskustvo većih podelimo sa SMB sektorom, koji bi trebao da bude stub oslonca naše privrede.

Suština je vrlo jednostavna: tehnologija i inovacije nam danas omogućavaju da unapredimo procese u kompanijama, redefinišemo proizvode i korisničko iskustvo, ali i da promenimo organizacione kulture u firmama. Smatramo da je izuzetno važno privrednicima iz sektora malih i srednjih preduzeća detaljno, ali prizemno objasniti koji sve to procesi i aktivnosti čine digitalnu transformaciju, te da je ta transformacija primenjiva u svim privrednim granama.

Među predavačima naći će se predstavnici velikih kompanija, ali i malih i srednjih preduzeća koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva i znanje.

Među predavačima na predstojećoj Webiz edukaciji naći će se prof. dr Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, zatim Vladimir Tošić Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company, Marko Marjanović Digital Architect u Microsoftu, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Cene kotizacija 20.000 dinara – posebne pogodnosti za grupne prijave

Inače, treći dan Webiz edukacije zamišljen je kao svojevrsni case study show tokom kojeg će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi „digitalno transformisali“. Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su i radionice o Agile i promenama uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja. 

Direktor Webiza Vladimir Kovač najavljuje i ove godine bogat program edukacije koja će se održati tradicionalno u hotelu Palisad.

„O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicionalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od najmodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda“, istakao je Kovač.

Posebno treba napomenuti da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike ima naročitu poslovnu vrednost. Na sajtu Webiza možete se prijaviti za predstojeću edukaciju po ceni od 20.000 dinara, uz posebnu mogućnost za grupno prijavljivanje učesnika iz iste kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.