Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa - za male i velike kompanije

Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa – za male i velike kompanije

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru (od 8. - 10. juna u hotelu Palisad) baviće se temom digitalizacije poslovanja - kako malih i srednjih preduzeća, tako i velikih organizacija.

Nijedna delatnost danas ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu. Mnogi su zahvaljujući tehnologiji već unapredili svoje poslovanje, dok organizacije kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja – kako i gde početi. 

Posetioci Webiz edukacije na Zlatiboru tako će dobiti širok uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili kompletna organizacija već u procesu digitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak. Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisničkog iskustva.

Povodom predstojeće edukacije, oglasio se i direktor Webiza, Vladimir Kovač koji je u razgovoru za Netokraciju objasnio o čemu će se govoriti na Zlatiboru:

Kroz Webiz edukacije se tokom proteklih godina bavimo temama koje su vezane za digitalne i informacione tehnologije i njihovu primenu u biznisu. Naši događaji su mahom bili fokusirani na to da znanje i iskustvo većih podelimo sa SMB sektorom, koji bi trebao da bude stub oslonca naše privrede.

Suština je vrlo jednostavna: tehnologija i inovacije nam danas omogućavaju da unapredimo procese u kompanijama, redefinišemo proizvode i korisničko iskustvo, ali i da promenimo organizacione kulture u firmama. Smatramo da je izuzetno važno privrednicima iz sektora malih i srednjih preduzeća detaljno, ali prizemno objasniti koji sve to procesi i aktivnosti čine digitalnu transformaciju, te da je ta transformacija primenjiva u svim privrednim granama.

Među predavačima naći će se predstavnici velikih kompanija, ali i malih i srednjih preduzeća koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva i znanje.

Među predavačima na predstojećoj Webiz edukaciji naći će se prof. dr Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, zatim Vladimir Tošić Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company, Marko Marjanović Digital Architect u Microsoftu, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Cene kotizacija 20.000 dinara – posebne pogodnosti za grupne prijave

Inače, treći dan Webiz edukacije zamišljen je kao svojevrsni case study show tokom kojeg će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi „digitalno transformisali“. Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su i radionice o Agile i promenama uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja. 

Direktor Webiza Vladimir Kovač najavljuje i ove godine bogat program edukacije koja će se održati tradicionalno u hotelu Palisad.

„O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicionalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od najmodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda“, istakao je Kovač.

Posebno treba napomenuti da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike ima naročitu poslovnu vrednost. Na sajtu Webiza možete se prijaviti za predstojeću edukaciju po ceni od 20.000 dinara, uz posebnu mogućnost za grupno prijavljivanje učesnika iz iste kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Godina u kojoj smo uništili srpski IT

Da, pričam o izmenama zakonskih regulativa vezanih za porez na dohodak građana. Po ko zna koji put imamo šansu da uradimo nešto veliko i sami uprskamo, kao reprezentacija u fudbalu.

Mobilno

Google i u Beogradu omogućio pregled javnog gradskog prevoza!

Google Maps od danas su konačno omogućile korisnicima u Beogradu da na svojim pametnim telefonima dobiju uvid u kretanje gradskog prevoza, cene karte i druge bitne informacije o GSP-u.

Kultura 2.0

Mogu li dva prijatelja iz IT-ja pozicionirati Srbiju na mapi evropskih biciklista – kroz projekat Serbia Upside Down?

Dvojica kolega i prijatelja koji rade u IT industriji svoju ljubav prema biciklizmu i putovanjima spojili su u projekat pod nazivom 'Serbia Upside Down'. Njihova ideja je da se kroz velike biciklističke ture u Srbiji naša zemlja približi njihovim kolegama IT-jevcima iz Zapadne Evrope kao vredno turističko mesto. O čemu se tu zapravo radi?

Propustili ste

Ekskluzivno

Ako želimo dalji rast srpskog startap ekosistema, potrebna nam je podrška institucija – pokazuje Startap skener

Srpski startap ekosistem, iako je i dalje po veličini, resursima i iskustvu mali i nalazi se tek u prvoj fazi razvoja, jedan je od najbrže rastućih u odnosu na ekosisteme koji se nalaze u istoj fazi - zaključak je istraživanja Startap skener. Šta moramo promeniti kako bismo održali taj rast?

Startapi i poslovanje

Startap Shyft zahvaljujući development timu u Srbiji podigao investiciju od $15 miliona

Kalifornijski startap Shyft podigao je Serija A investiciju u iznosu od 15 miliona dolara što je, gledano sa lokalnog stanovišta, posebno važno jer se njegov kompletan development tim nalazi upravo u Srbiji.

Kultura 2.0

Razumete podatke koji objašnjavaju zašto ljudi odlaze iz Srbije? Prijavite se na konkurs čiji je nagradni fond 40.000 dolara

UNDP i UNFPA su pripremili nagradni fond od 40.000 dolara za timove koji predlože inovativna rešenja koja doprinose razumevanju izazova koje donosi depopulacija.

Startapi i poslovanje

Kako je srpski Agremo od troje ljudi postao kompanija koja digitalizuje poljoprivredu za 2.000 korisnika širom sveta

Imati efikasnu poljoprivredu danas znači imati 'tech' rešenja koja pomažu agronomima da uz pomoć detaljnih analiza preciznije obrađuju i održavaju svoje parcele. Jedno od tih savremenih rešenja dolazi iz kompanije Agremo, o čijem smo poslovanju razgovarali sa osnivačem.

Kultura 2.0

Da li je moguće sprečiti izgaranje na poslu – pitali smo HR-a, psihologa i direktora

Uhvatite li sebe da se osećate umorno, iscrpljeno, nemotivisano, ne spavate dovoljno, opada vam imunitet i sve to samo kada pomislite na posao koji vas čeka? U tekstu koji sledi pokušavamo da odgovorimo na pitanje kako da u 2020. godini ne dozvolite da do toga dođe.

Kultura 2.0

Privatnost na Internetu je nemoguća ali pazite gde i kako ostavljate svoj digitalni ‘otisak’

Kembridž analitika naučila nas je šta može da se desi ako se lični podaci zloupotrebljavaju. Zato na nivou društva moramo naučiti kako mediji i marketing utiču na nas - a naša namera u Laboratoriji za digitalnu sociometriju je upravo to.