Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa - za male i velike kompanije

Zlatiborski Webiz o digitalizaciji proizvoda i procesa – za male i velike kompanije

Webiz edukacije sada već tradicionalno imaju svoje konkretne teme, a nakon priče o digitalnom marketingu u Subotici i e-commerce poslovanju u Zrenjaninu, predstojeća Webiz edukacija na Zlatiboru (od 8. - 10. juna u hotelu Palisad) baviće se temom digitalizacije poslovanja - kako malih i srednjih preduzeća, tako i velikih organizacija.

Nijedna delatnost danas ne može da izbegne digitalizaciju poslovanja, ukoliko želi da nastavi da se takmiči na sve konkurentnijem tržištu. Mnogi su zahvaljujući tehnologiji već unapredili svoje poslovanje, dok organizacije kojima ovaj proces tek predstoji najčešće muče odgovori na pitanja – kako i gde početi. 

Posetioci Webiz edukacije na Zlatiboru tako će dobiti širok uvid u ključne aspekte ovog procesa, a među učesnicima prvenstveno se očekuju menadžeri i vlasnici malih i srednjih preduzeća čije su poslovne jedinice ili kompletna organizacija već u procesu digitalne transformacije, oni koji tek ulaze u to i oni koji se pripremaju za taj korak. Tradicionalni biznisi na Zlatiboru će naučiti da iskoriste potencijal informacionih tehnologija da unaprede svoje poslovanje, bilo kroz razvoj novih procesa, proizvoda, usluga ili korisničkog iskustva.

Povodom predstojeće edukacije, oglasio se i direktor Webiza, Vladimir Kovač koji je u razgovoru za Netokraciju objasnio o čemu će se govoriti na Zlatiboru:

Kroz Webiz edukacije se tokom proteklih godina bavimo temama koje su vezane za digitalne i informacione tehnologije i njihovu primenu u biznisu. Naši događaji su mahom bili fokusirani na to da znanje i iskustvo većih podelimo sa SMB sektorom, koji bi trebao da bude stub oslonca naše privrede.

Suština je vrlo jednostavna: tehnologija i inovacije nam danas omogućavaju da unapredimo procese u kompanijama, redefinišemo proizvode i korisničko iskustvo, ali i da promenimo organizacione kulture u firmama. Smatramo da je izuzetno važno privrednicima iz sektora malih i srednjih preduzeća detaljno, ali prizemno objasniti koji sve to procesi i aktivnosti čine digitalnu transformaciju, te da je ta transformacija primenjiva u svim privrednim granama.

Među predavačima naći će se predstavnici velikih kompanija, ali i malih i srednjih preduzeća koji će sa učesnicima podeliti svoja iskustva i znanje.

Među predavačima na predstojećoj Webiz edukaciji naći će se prof. dr Goran Pitić, predsednik Upravnog odbora Societe Generale Srbija, zatim Vladimir Tošić Senior Digital Manager za Centralnu i Istočnu Evropu u The Coca-Cola Company, Marko Marjanović Digital Architect u Microsoftu, Petar Kovačević iz IBM-a, Milan Simić, CIO u Telekom Srbija, Đorđe Filipović osnivač 30Hills i drugi.

Cene kotizacija 20.000 dinara – posebne pogodnosti za grupne prijave

Inače, treći dan Webiz edukacije zamišljen je kao svojevrsni case study show tokom kojeg će biti predstavljeno 6-8 inovativnih rešenja gde su u tradicionalnim industrijama i zanatima primenjena inovativna i visokotehnološka rešenja, odnosno kako su se tradicionalni biznisi „digitalno transformisali“. Ideja je da se svaki case predstavi u 30 minuta uz prezentaciju koja publici može omogućiti neke praktične zaključke i savete. Takođe, pored predavanja, planirane su i radionice o Agile i promenama uslovljenim digitalnim procesima, kao i još par radionica iznenađenja. 

Direktor Webiza Vladimir Kovač najavljuje i ove godine bogat program edukacije koja će se održati tradicionalno u hotelu Palisad.

„O networkingu na našim događajima, biću neskroman, sada je već suvišno pričati. Webiz edukacije tradicionalno su postale mesto na kojima se kroz zajedničko učenje i neposredno druženje ostvaruju nova i učvršćuju stara poznanstva među ljudima iz struke. Zlatibor je sam po sebi privlačna destinacija, hotel Palisad važi za jedan od najmodernijih u Srbiji, a Webiz tim vam obećava da ćete iz ovog junskog vikenda dobiti maksimum kako znanja, tako i dobrog provoda“, istakao je Kovač.

Posebno treba napomenuti da će nakon Webiza svi učesnici dobiti i brošuru sa kontaktima drugih učesnika edukacije na Zlatiboru, koja s obzirom na profil publike ima naročitu poslovnu vrednost. Na sajtu Webiza možete se prijaviti za predstojeću edukaciju po ceni od 20.000 dinara, uz posebnu mogućnost za grupno prijavljivanje učesnika iz iste kompanije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.