Webinarium pokrenuo ‘crowdfunding’ kampanju

Webinarium pokrenuo ‘crowdfunding’ kampanju za još kvalitetnije webinare

Serija besplatnih edukativnih predavanja na temu Internet poslovanja - Webinarium, pokrenula je početkom meseca ‘crowdfunding’ kampanju na sajtu Indiegogo sa ciljem prikupljanja sredstava za poboljšanje tehničkih uslova emitovanja webinara. Kampanja je trenutno dostigla 8% obezbeđenih sredstava, a tim iza ovog projekta kaže da će se sredstva prikupljati u naredna dva meseca.

webinarium

Od samog starta i kreiranja Webinariuma, celokupan cilj projekta jeste sprovođenje informativnog i edukativnog programa namenjenog svim zainteresovanim gledaocima u nameri približavanja tematike Internet poslovanja, IT-a, marketinga i novih tehnologija.  

Naš razvoj, entuzijazam i želja da nastavimo dalje, proizvod su ogromnog broja pozitivnih komentara naše publike, koja raste iz meseca u mesec i zbog koje želimo da se i mi unapređujemo sa svakim sledećim webinarom. – Željko Crnjaković, direktor Webinariuma

Kvalitetnijom opremom do novih gledalaca

Da bi webinari koji se emituju putem pomenutog servisa bili što kvalitetniji, iz organizacije kažu da im je potrebna i adekvatna oprema, a samim tim i ozbiljnije ulaganje u tehničke resurse.

Upravo je to jedan od glavnih faktora koji nedostaje Webinariumu, te je zbog toga i pokrenuta kampanja na sajtu Indiegogo. Pored interaktivnih i edukativnih emisija, u planu Webinariuma za predstojeći period jeste i emitovanje video specijala sa određenih događaja, kao što je bio slučaj sa Webiz konferencijom.

Webinarium se do sada finansirao isključivo iz ličnih sredstava organizatora i tima, kao i od prijatelja i sponzora koji su prepoznali značaj ovog projekta. Više informacija o pomenutoj crowdfunding kampanji možete pronaći na zvaničnom sajtu Webinariuma. 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.