Webinarium pokrenuo ‘crowdfunding’ kampanju

Webinarium pokrenuo ‘crowdfunding’ kampanju za još kvalitetnije webinare

Serija besplatnih edukativnih predavanja na temu Internet poslovanja - Webinarium, pokrenula je početkom meseca ‘crowdfunding’ kampanju na sajtu Indiegogo sa ciljem prikupljanja sredstava za poboljšanje tehničkih uslova emitovanja webinara. Kampanja je trenutno dostigla 8% obezbeđenih sredstava, a tim iza ovog projekta kaže da će se sredstva prikupljati u naredna dva meseca.

webinarium

Od samog starta i kreiranja Webinariuma, celokupan cilj projekta jeste sprovođenje informativnog i edukativnog programa namenjenog svim zainteresovanim gledaocima u nameri približavanja tematike Internet poslovanja, IT-a, marketinga i novih tehnologija.  

Naš razvoj, entuzijazam i želja da nastavimo dalje, proizvod su ogromnog broja pozitivnih komentara naše publike, koja raste iz meseca u mesec i zbog koje želimo da se i mi unapređujemo sa svakim sledećim webinarom. – Željko Crnjaković, direktor Webinariuma

Kvalitetnijom opremom do novih gledalaca

Da bi webinari koji se emituju putem pomenutog servisa bili što kvalitetniji, iz organizacije kažu da im je potrebna i adekvatna oprema, a samim tim i ozbiljnije ulaganje u tehničke resurse.

Upravo je to jedan od glavnih faktora koji nedostaje Webinariumu, te je zbog toga i pokrenuta kampanja na sajtu Indiegogo. Pored interaktivnih i edukativnih emisija, u planu Webinariuma za predstojeći period jeste i emitovanje video specijala sa određenih događaja, kao što je bio slučaj sa Webiz konferencijom.

Webinarium se do sada finansirao isključivo iz ličnih sredstava organizatora i tima, kao i od prijatelja i sponzora koji su prepoznali značaj ovog projekta. Više informacija o pomenutoj crowdfunding kampanji možete pronaći na zvaničnom sajtu Webinariuma. 

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.