Otvorene prijave za Vip IoT Challenge – nagradni fond do 10.000 evra

Konkurs Vip IoT Challenge otvoren je za timove koji će imati priliku da osmisle i realizuju svoja Internet of Things (IoT) rešenja u cilju digitalizacije saobraćaja, poljoprivrede i zaštite životne sredine.

Tmovi će u toku programa raditi na razvoju tzv. Narrowband IoT rešenja uz stručnu podršku mentora, a na raspolaganju će im biti i oprema i pristup laboratorijama, kao Living Labu – otvorenoj laboratoriji za testiranje rešenja u realnim uslovima.

Prilikom odabira timova, kako organizatori navode, biće odabrana celovita IoT rešenja koja podrazumevaju i hardversku i softversku komponentu, dok će istovremeno fokus biti i na nosivim uređajima i primeni tih rešenja u svakodnevnom životu u zadatim oblastima.

Najbolje očekuje i put u Finsku

Predložena rešenja, kako se dalje navodi,  ne moraju biti komercijalne prirode, već imati potencijal za praktičnu primenu. Zato će odabranim timovima biti obezbeđeno tri meseca obuke i testiranja u opremljenim laboratorijama za razvoj, od kojih je jedna Living Lab gde će rešenja testirati u realnim uslovima.

Za najbolja tri tima obezbeđen je ukupan nagradni fond od 10.000 evra, a najbolji među njima očekuje i putovanje u Finsku. Prijave će biti otvorene do 30. septembra, a više informacija o uslovima učešća može se naći na zvaničnom sajtu događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.