Otvorene prijave za Vip IoT Challenge - nagradni fond do 10.000 evra - Netokracija.rs

Otvorene prijave za Vip IoT Challenge – nagradni fond do 10.000 evra

Konkurs Vip IoT Challenge otvoren je za timove koji će imati priliku da osmisle i realizuju svoja Internet of Things (IoT) rešenja u cilju digitalizacije saobraćaja, poljoprivrede i zaštite životne sredine.

Tmovi će u toku programa raditi na razvoju tzv. Narrowband IoT rešenja uz stručnu podršku mentora, a na raspolaganju će im biti i oprema i pristup laboratorijama, kao Living Labu – otvorenoj laboratoriji za testiranje rešenja u realnim uslovima.

Prilikom odabira timova, kako organizatori navode, biće odabrana celovita IoT rešenja koja podrazumevaju i hardversku i softversku komponentu, dok će istovremeno fokus biti i na nosivim uređajima i primeni tih rešenja u svakodnevnom životu u zadatim oblastima.

Najbolje očekuje i put u Finsku

Predložena rešenja, kako se dalje navodi,  ne moraju biti komercijalne prirode, već imati potencijal za praktičnu primenu. Zato će odabranim timovima biti obezbeđeno tri meseca obuke i testiranja u opremljenim laboratorijama za razvoj, od kojih je jedna Living Lab gde će rešenja testirati u realnim uslovima.

Za najbolja tri tima obezbeđen je ukupan nagradni fond od 10.000 evra, a najbolji među njima očekuje i putovanje u Finsku. Prijave će biti otvorene do 30. septembra, a više informacija o uslovima učešća može se naći na zvaničnom sajtu događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.