Viber predstavio 'e-commerce' rešenje za kupovinu tokom ćaskanja

Viber predstavio ‘e-commerce’ rešenje za kupovinu tokom ćaskanja sa prijateljima

Viber je danas predstavio novu funkciju iz oblasti e-trgovine koja će korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova tokom komunikacije sa prijateljima i to direktno iz aplikacije. Nove mogućnosti startuju početkom marta na prostoru Sjedinjenih Američkih Država kao otvorena beta, dok će druge zemlje uslediti do kraja godine.

viber-shoping

Iz Vibera kažu da su se za porebe kreiranja novih funkcija obratili upravo kompaniji Rakuten koja ih je 2014. godine akvizirala za 900 miliona dolara, a koja se prevashodno bavi kreiranjem rešenja za potrebe online trgovine.

Poslednja istraživanja na koja se Viber poziva, ukazuju na to da je šoping jedna od omiljenih aktivnosti korisnika mobilnih uređaja, kao i da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavku – a da 66% njih to čini najmanje jednom nedeljno.

No, kupovina putem mobilnog telefona ume da bude izazovna. Uz nove mogućnosti koje Viber sada pruža, korisnici jednostavno mogu razmeniti utiske i informacije o željenom artiklu, a isti poručiti direktno iz aplikacije. Uskoro, veliki broj korisnika biće mogućnosti da kupuje različite artikle i predmete uz dogvor sa prijateljima, članovima porodice i drugim korisnicima Vibera.

viber-chat
Komentarisanje proizvoda i kontakt sa brendovima kao prednost nove funkcije popularnog servisa.

Prvi korak u e-commerce misiji Vibera

Povodom ove vesti, oglasio se i Džamel Agaua, inače izvršni direktor kompanije Viber, koji je tom prilikom izjavio za medije:

Uvođenjem funkcije elektronske trgovine, Viber omogućava korisnicima mobilnih uređaja da u njoj zajedno uživaju sa prijateljima uz tek nekoliko dodira po površini ekrana. Ovo je tek prvi korak na veoma zanimljivoj misiji koju ćemo preuzeti zajedno sa našim korisnicima, i očekujemo da ćemo u tom smislu stalno napredovati – kako nam se budu pridruživali novi partneri i kako budemo saznavali više o tome šta kupci žele.

Korisnicima će takođe biti predstavljen i asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima, koji će moći da u istom trenutku ostave svoje komentare na prikazane artikle. Kao sastavni deo kvalitenog korisničkog iskustva tu je i opcija za primanje i slanje direktnih poruka od samog brenda koji budu izabrali – a ukoliko žele mogu se preusmeriti i na zvanični sajt ili aplikaciju određenih oglašivača radi konačne kupovine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Da li ženski pristup pravi uspešne biznise?

Filozof Soren Kierkegaard kaže da se život može razumeti samo iz retrospektive, ali da se mora živeti unapred. Kažu i da preduzetnici imaju odlične instinkte za snalaženje, ali da ih pitate da objasne kako su nešto znali, možete da očekujete odgovor koji je u suštini glasi - nemoj da me pitaš gluposti, ne znam.

Office Talks Podcast

Šta je ‘destination’ marketing i kako kreirati strategiju koja privlači turiste?

Turizam jedne države danas i te kako zavisi od digitalnog oglašavanja. O tome šta predstavlja termin 'destinacionog marketinga' i kako Srbija i Crna Gora mogu da sebe bolje brendiraju kao turističke destinacije, govorimo u 93. epizodi Office Talks Podcasta.

Startapi i poslovanje

Srpski Eat Me App rešava problem viška hrane koja se baca – čuvajući našu okolinu

Otpad od hrane je treći najveći emiter gasova staklene bašte na svetu. Globalno, 30% ili 1,8 milijardi tona sve proizvedene hrane na globalnom nivou se pokvari zbog loše planiranje resursa duž linije lanca snabdevanja. Srpski startap Eat Me App sa svojom aplikacijom nastoji da stane na put ovom problemu i globalnom društvu ponudi jedno od rešenja za ovaj veliki problem.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

B-Fresh: Nakon pobede na Generator ZERO konkursu, krećemo sa aktivnom prodajom!

Domaći startap ekosistem možda ne obiluje sa previše uspešnih agrotech rešenja. Ipak, Generator Zero konkurs OTP banke predstavio nam je talentovane timove iz oblasti ekologije i poljoprivrede. Pobedu na ovom takmičenju odneo je tim B-Fresh sa proizvodom za produženje roka trajanja voća i povrća.

Gaming

Novo poglavlje Tetrisa piše se u Beogradu i Tel Avivu – razvijaće ga Playstudios

Kompanija Playstudios kupila je krajem prošle godine prava za razvoj Tetris franšize na mobilnim platformama. Dalji razvoj ovog legendarnog naslova poveren je timu Playstudios Europe iz Beograda na kome će zajedno raditi sa kolegama iz Playstudios Israel u Tel Avivu.

Office Talks Podcast

Zašto Elon Musk kupuje Twitter?

Twitter - hoće li ostati kakvog ga znamo ili sa akvizicijom Elona Muska dolazi neka nova era? O kupovini ove društvene mreže razgovaramo u 95. epizodi Office Talks podcasta.

Startapi i poslovanje

Londonski Qudo sa osnivačem iz Srbije uzeo investiciju od $3,5 miliona – razmišlja se o razvojnom centru u Beogradu

Questionardo, firma koja razvija platformu Qudo za agilno ispitivanje potrošača i preciznu digitalnu aktivaciju vođenu podacima, nedavno je dobila i investiciju od 3,5 miliona dolara. Jedan od osnivača ovog startapa dolazi iz Srbije i sa njim razgovaramo o daljem poslovanju i razvoju proizvoda.

Karijere

Relax Gaming otvorio studio u Novom Sadu uz aktivno širenje tima

Rast iGaming industrije primetan je i na domaćem tržištu. Nakon četiri godine poslovanja u Srbiji, kompanija Relax Gaming otvorila je novi studio i najavila aktivno širenje tima.

Intervju

Vladimir Lelićanin: Pokrenuli smo 3327 kao mesto gde će domaći developeri slobodno raditi na web 3.0 projektima

Direktor razvojnog centra pri kompaniji MVP Workshop otkriva u razgovoru za Netokraciju kako je nastao 3327, kako se razvijaju inovativni web 3.0 projekti u Srbiji, ali i šta je potrebno kako bi se izgradila još jača web 3.0 zajednica na ovim prostorima.