Viber predstavio 'e-commerce' rešenje za kupovinu tokom ćaskanja

Viber predstavio ‘e-commerce’ rešenje za kupovinu tokom ćaskanja sa prijateljima

Viber je danas predstavio novu funkciju iz oblasti e-trgovine koja će korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova tokom komunikacije sa prijateljima i to direktno iz aplikacije. Nove mogućnosti startuju početkom marta na prostoru Sjedinjenih Američkih Država kao otvorena beta, dok će druge zemlje uslediti do kraja godine.

viber-shoping

Iz Vibera kažu da su se za porebe kreiranja novih funkcija obratili upravo kompaniji Rakuten koja ih je 2014. godine akvizirala za 900 miliona dolara, a koja se prevashodno bavi kreiranjem rešenja za potrebe online trgovine.

Poslednja istraživanja na koja se Viber poziva, ukazuju na to da je šoping jedna od omiljenih aktivnosti korisnika mobilnih uređaja, kao i da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavku – a da 66% njih to čini najmanje jednom nedeljno.

No, kupovina putem mobilnog telefona ume da bude izazovna. Uz nove mogućnosti koje Viber sada pruža, korisnici jednostavno mogu razmeniti utiske i informacije o željenom artiklu, a isti poručiti direktno iz aplikacije. Uskoro, veliki broj korisnika biće mogućnosti da kupuje različite artikle i predmete uz dogvor sa prijateljima, članovima porodice i drugim korisnicima Vibera.

viber-chat
Komentarisanje proizvoda i kontakt sa brendovima kao prednost nove funkcije popularnog servisa.

Prvi korak u e-commerce misiji Vibera

Povodom ove vesti, oglasio se i Džamel Agaua, inače izvršni direktor kompanije Viber, koji je tom prilikom izjavio za medije:

Uvođenjem funkcije elektronske trgovine, Viber omogućava korisnicima mobilnih uređaja da u njoj zajedno uživaju sa prijateljima uz tek nekoliko dodira po površini ekrana. Ovo je tek prvi korak na veoma zanimljivoj misiji koju ćemo preuzeti zajedno sa našim korisnicima, i očekujemo da ćemo u tom smislu stalno napredovati – kako nam se budu pridruživali novi partneri i kako budemo saznavali više o tome šta kupci žele.

Korisnicima će takođe biti predstavljen i asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima, koji će moći da u istom trenutku ostave svoje komentare na prikazane artikle. Kao sastavni deo kvalitenog korisničkog iskustva tu je i opcija za primanje i slanje direktnih poruka od samog brenda koji budu izabrali – a ukoliko žele mogu se preusmeriti i na zvanični sajt ili aplikaciju određenih oglašivača radi konačne kupovine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?