Viber predstavio 'e-commerce' rešenje za kupovinu tokom ćaskanja

Viber predstavio ‘e-commerce’ rešenje za kupovinu tokom ćaskanja sa prijateljima

Viber je danas predstavio novu funkciju iz oblasti e-trgovine koja će korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova tokom komunikacije sa prijateljima i to direktno iz aplikacije. Nove mogućnosti startuju početkom marta na prostoru Sjedinjenih Američkih Država kao otvorena beta, dok će druge zemlje uslediti do kraja godine.

viber-shoping

Iz Vibera kažu da su se za porebe kreiranja novih funkcija obratili upravo kompaniji Rakuten koja ih je 2014. godine akvizirala za 900 miliona dolara, a koja se prevashodno bavi kreiranjem rešenja za potrebe online trgovine.

Poslednja istraživanja na koja se Viber poziva, ukazuju na to da je šoping jedna od omiljenih aktivnosti korisnika mobilnih uređaja, kao i da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavku – a da 66% njih to čini najmanje jednom nedeljno.

No, kupovina putem mobilnog telefona ume da bude izazovna. Uz nove mogućnosti koje Viber sada pruža, korisnici jednostavno mogu razmeniti utiske i informacije o željenom artiklu, a isti poručiti direktno iz aplikacije. Uskoro, veliki broj korisnika biće mogućnosti da kupuje različite artikle i predmete uz dogvor sa prijateljima, članovima porodice i drugim korisnicima Vibera.

viber-chat
Komentarisanje proizvoda i kontakt sa brendovima kao prednost nove funkcije popularnog servisa.

Prvi korak u e-commerce misiji Vibera

Povodom ove vesti, oglasio se i Džamel Agaua, inače izvršni direktor kompanije Viber, koji je tom prilikom izjavio za medije:

Uvođenjem funkcije elektronske trgovine, Viber omogućava korisnicima mobilnih uređaja da u njoj zajedno uživaju sa prijateljima uz tek nekoliko dodira po površini ekrana. Ovo je tek prvi korak na veoma zanimljivoj misiji koju ćemo preuzeti zajedno sa našim korisnicima, i očekujemo da ćemo u tom smislu stalno napredovati – kako nam se budu pridruživali novi partneri i kako budemo saznavali više o tome šta kupci žele.

Korisnicima će takođe biti predstavljen i asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima, koji će moći da u istom trenutku ostave svoje komentare na prikazane artikle. Kao sastavni deo kvalitenog korisničkog iskustva tu je i opcija za primanje i slanje direktnih poruka od samog brenda koji budu izabrali – a ukoliko žele mogu se preusmeriti i na zvanični sajt ili aplikaciju određenih oglašivača radi konačne kupovine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.