Viber predstavio 'e-commerce' rešenje za kupovinu tokom ćaskanja

Viber predstavio ‘e-commerce’ rešenje za kupovinu tokom ćaskanja sa prijateljima

Viber je danas predstavio novu funkciju iz oblasti e-trgovine koja će korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova tokom komunikacije sa prijateljima i to direktno iz aplikacije. Nove mogućnosti startuju početkom marta na prostoru Sjedinjenih Američkih Država kao otvorena beta, dok će druge zemlje uslediti do kraja godine.

viber-shoping

Iz Vibera kažu da su se za porebe kreiranja novih funkcija obratili upravo kompaniji Rakuten koja ih je 2014. godine akvizirala za 900 miliona dolara, a koja se prevashodno bavi kreiranjem rešenja za potrebe online trgovine.

Poslednja istraživanja na koja se Viber poziva, ukazuju na to da je šoping jedna od omiljenih aktivnosti korisnika mobilnih uređaja, kao i da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavku – a da 66% njih to čini najmanje jednom nedeljno.

No, kupovina putem mobilnog telefona ume da bude izazovna. Uz nove mogućnosti koje Viber sada pruža, korisnici jednostavno mogu razmeniti utiske i informacije o željenom artiklu, a isti poručiti direktno iz aplikacije. Uskoro, veliki broj korisnika biće mogućnosti da kupuje različite artikle i predmete uz dogvor sa prijateljima, članovima porodice i drugim korisnicima Vibera.

viber-chat
Komentarisanje proizvoda i kontakt sa brendovima kao prednost nove funkcije popularnog servisa.

Prvi korak u e-commerce misiji Vibera

Povodom ove vesti, oglasio se i Džamel Agaua, inače izvršni direktor kompanije Viber, koji je tom prilikom izjavio za medije:

Uvođenjem funkcije elektronske trgovine, Viber omogućava korisnicima mobilnih uređaja da u njoj zajedno uživaju sa prijateljima uz tek nekoliko dodira po površini ekrana. Ovo je tek prvi korak na veoma zanimljivoj misiji koju ćemo preuzeti zajedno sa našim korisnicima, i očekujemo da ćemo u tom smislu stalno napredovati – kako nam se budu pridruživali novi partneri i kako budemo saznavali više o tome šta kupci žele.

Korisnicima će takođe biti predstavljen i asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima, koji će moći da u istom trenutku ostave svoje komentare na prikazane artikle. Kao sastavni deo kvalitenog korisničkog iskustva tu je i opcija za primanje i slanje direktnih poruka od samog brenda koji budu izabrali – a ukoliko žele mogu se preusmeriti i na zvanični sajt ili aplikaciju određenih oglašivača radi konačne kupovine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.