Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viberova nova usluga omogućava korisnicima koji putuju, žive van svoje matične zemlje ili se bave međunarodnim poslovanjem, da izaberu broj telefona u trenutnoj zemlji - na koji će se automatski usmeravati svi pozivi i poruke koje stignu na njihov već postojeći Viber nalog.

Zahvaljujući novoj usluzi, poslovni ljudi na putu će svojim klijentima moći da daju lokalni broj – što će im omogućiti nesmetan kontakt bez troškova rominga i bez obzira na trenutnu lokaciju. Štaviše, korisnici će ovaj broj moći da koriste i za potvrdu rezervacija u inostranstu, turističkih obilazaka i sličnih aktivnosti koje često iziskuju troškove. Korisnici na privremenom radu u stranim zemljama i putnici uopšte će, preko ovog broja, takođe biti dostupni svojim prijateljima i sagovornicima iz matične zemlje tokom odsustva.

Viber lokalni broj je već sada moguće aktivirati ulaskom na „More“ sekciju u aplikaciji. „Lokalni broj pruža dodatnu vrednost korisnicima Vibera i potvrđuje da je naša aplikacija najmoćnije postojeće sredstvo za komunikaciju,“ istakao je za medije Đamel Agaua, globalni direktor Vibera, koji je pored toga dodao sledeće:

Srećni smo što možemo da ponudimo nove načine da naši korisnici ostanu u kontaktu o najvažnijim stvarima u svojim životima. Za poslovne ljude na radu u inostranstvu – ovaj broj će služiti za direktnu vezu sa otadžbinom, a za globalne kompanije kojima je važno da lokalni klijenti imaju utisak bliskosti – prisutnost, bez obzira na to gde se nalaze.

Promotivna cena za prvih 10.000 korisnika

Viber lokalni broj biće dostupan širom sveta, a najpre će biti aktivan za korisnike iz Velike Britanije, SAD i Kanade, a korisnicima će omogućiti prijem neograničenog broja poziva i poruka. Sa druge strane, u okviru kampanje uvođenja ove usluge, Viber će ponuditi promotivnu pretplatu za prvih 10.000 korisnika po fiksnoj ceni od 1,99 dolara mesečno.

Standardni uslovi ponude, primenjivani po okončanju promotivnog perioda, iznose 4,99 dolara za mesečnu uslugu, koja može biti otkazana na kraju bilo kog meseca, bez dodatnih troškova. Nova usluga kompanije, dostupna je na iOS i Android verzijama aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.

Startapi i poslovanje

Branko Milutinović: Ne stajemo dok Nordeus ne postane sinonim za fudbalski ekosistem

U kom smeru ide Nordeus? Zašto su se preselili u novu zgradu i da li zapošljavaju? Na kojim to igrama trenutno rade? Na ova i druga pitanja odgovara Branko Milutinović, direktor i jedan od osnivača najuspešnijeg srpskog gejm studija.

Društvene mreže

Facebook grupe nisu novi forumi, ali sa planovima Zuckerberga one postaju nikad značajnije za korisnike

Na F8 godišnjoj konferenciji Facebook je predstavio nove promene i dizajn koji će umnogome oblikovati korisničko iskustvo u narednom periodu - ističući u prvi plan grupe i događaje. Šta to znači za korisnike?