Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viberova nova usluga omogućava korisnicima koji putuju, žive van svoje matične zemlje ili se bave međunarodnim poslovanjem, da izaberu broj telefona u trenutnoj zemlji - na koji će se automatski usmeravati svi pozivi i poruke koje stignu na njihov već postojeći Viber nalog.

Zahvaljujući novoj usluzi, poslovni ljudi na putu će svojim klijentima moći da daju lokalni broj – što će im omogućiti nesmetan kontakt bez troškova rominga i bez obzira na trenutnu lokaciju. Štaviše, korisnici će ovaj broj moći da koriste i za potvrdu rezervacija u inostranstu, turističkih obilazaka i sličnih aktivnosti koje često iziskuju troškove. Korisnici na privremenom radu u stranim zemljama i putnici uopšte će, preko ovog broja, takođe biti dostupni svojim prijateljima i sagovornicima iz matične zemlje tokom odsustva.

Viber lokalni broj je već sada moguće aktivirati ulaskom na “More” sekciju u aplikaciji. “Lokalni broj pruža dodatnu vrednost korisnicima Vibera i potvrđuje da je naša aplikacija najmoćnije postojeće sredstvo za komunikaciju,“ istakao je za medije Đamel Agaua, globalni direktor Vibera, koji je pored toga dodao sledeće:

Srećni smo što možemo da ponudimo nove načine da naši korisnici ostanu u kontaktu o najvažnijim stvarima u svojim životima. Za poslovne ljude na radu u inostranstvu – ovaj broj će služiti za direktnu vezu sa otadžbinom, a za globalne kompanije kojima je važno da lokalni klijenti imaju utisak bliskosti – prisutnost, bez obzira na to gde se nalaze.

Promotivna cena za prvih 10.000 korisnika

Viber lokalni broj biće dostupan širom sveta, a najpre će biti aktivan za korisnike iz Velike Britanije, SAD i Kanade, a korisnicima će omogućiti prijem neograničenog broja poziva i poruka. Sa druge strane, u okviru kampanje uvođenja ove usluge, Viber će ponuditi promotivnu pretplatu za prvih 10.000 korisnika po fiksnoj ceni od 1,99 dolara mesečno.

Standardni uslovi ponude, primenjivani po okončanju promotivnog perioda, iznose 4,99 dolara za mesečnu uslugu, koja može biti otkazana na kraju bilo kog meseca, bez dodatnih troškova. Nova usluga kompanije, dostupna je na iOS i Android verzijama aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.

E-commerce

Kako do Internet prodavnice za manje od 24 časa?

Vladan Dobrenov pokrenuo je Cartizz kao odgovor na komplikovan i dugotrajan proces izrade web prodavnice. U razgovoru za Netokraciju otkriva nam kako servis funkcioniše i kome je namenjen.