Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viber sa uslugom ‘lokalni broj’ uvodi komunikaciju bez troškova rominga

Viberova nova usluga omogućava korisnicima koji putuju, žive van svoje matične zemlje ili se bave međunarodnim poslovanjem, da izaberu broj telefona u trenutnoj zemlji - na koji će se automatski usmeravati svi pozivi i poruke koje stignu na njihov već postojeći Viber nalog.

Zahvaljujući novoj usluzi, poslovni ljudi na putu će svojim klijentima moći da daju lokalni broj – što će im omogućiti nesmetan kontakt bez troškova rominga i bez obzira na trenutnu lokaciju. Štaviše, korisnici će ovaj broj moći da koriste i za potvrdu rezervacija u inostranstu, turističkih obilazaka i sličnih aktivnosti koje često iziskuju troškove. Korisnici na privremenom radu u stranim zemljama i putnici uopšte će, preko ovog broja, takođe biti dostupni svojim prijateljima i sagovornicima iz matične zemlje tokom odsustva.

Viber lokalni broj je već sada moguće aktivirati ulaskom na „More“ sekciju u aplikaciji. „Lokalni broj pruža dodatnu vrednost korisnicima Vibera i potvrđuje da je naša aplikacija najmoćnije postojeće sredstvo za komunikaciju,“ istakao je za medije Đamel Agaua, globalni direktor Vibera, koji je pored toga dodao sledeće:

Srećni smo što možemo da ponudimo nove načine da naši korisnici ostanu u kontaktu o najvažnijim stvarima u svojim životima. Za poslovne ljude na radu u inostranstvu – ovaj broj će služiti za direktnu vezu sa otadžbinom, a za globalne kompanije kojima je važno da lokalni klijenti imaju utisak bliskosti – prisutnost, bez obzira na to gde se nalaze.

Promotivna cena za prvih 10.000 korisnika

Viber lokalni broj biće dostupan širom sveta, a najpre će biti aktivan za korisnike iz Velike Britanije, SAD i Kanade, a korisnicima će omogućiti prijem neograničenog broja poziva i poruka. Sa druge strane, u okviru kampanje uvođenja ove usluge, Viber će ponuditi promotivnu pretplatu za prvih 10.000 korisnika po fiksnoj ceni od 1,99 dolara mesečno.

Standardni uslovi ponude, primenjivani po okončanju promotivnog perioda, iznose 4,99 dolara za mesečnu uslugu, koja može biti otkazana na kraju bilo kog meseca, bez dodatnih troškova. Nova usluga kompanije, dostupna je na iOS i Android verzijama aplikacije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Kako Digitalna zajednica vidi efekte zakonskih izmena paušala – i šta predlaže kao rešenje?

Sa Aleksandrom Lugonjom, predsednikom Upravnog odbora Digitalne zajednice, razgovaramo o potencijalnim negativnim efektima koje će izmene paušalnog preduzetništva ostaviti na domaću IT industriju, njihovim saniranjem i budućim planovima ove organizacije.

Mobilno

Potvrđeno: App Store stiže u Srbiju početkom aprila!

Momenat koji smo toliko dugo čekali konačno je tu. Obrativši se iOS developerima, Apple je potvrdio dolazak App Store prodavnice za 20 novih zemalja među kojima je (konačno) i Srbija.

Startapi i poslovanje

Tumačenje Testa samostalnosti: Ko ga primenjuje, kada i nad kim?

U srpskoj IT zajednici se intenzivno vodi diskusija u vezi načina primene Testa samostalnosti, a u okviru koje su se javile brojne nedoumice. Ovaj tekst razrešava neke od njih.

Propustili ste

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.

Novost

‘Korona’ zabeležila 750.000 spominjanja širom ex-Yu Interneta

Korona virus, trenutno najpopularnija svetska tema, okupirao nas je u potpunosti - i online i offline. Zahvaljujući analizi Mediatoolkita saznali smo koliko smo, u poslednjih mesec i po dana, na Internetu pretraživali o ovom virusu i u regionu i u Srbiji.