Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio komercijalne chat-botove

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

viber_1

U prostorijama beogradskog Startit Centra, kompanija Viber predstavila je novu platformu za komuniciranje po imenu Javni nalozi (Public Accounts) u okviru same aplikacije. Cilj Viber Javnih naloga jeste da omoguće firmama, brendovima i javnim ličnostima mogućnost povezivanja sa preko 800 miliona korisnika ovog mobilnog servisa i to na jedan lak, direktan i personalizovan način.

Putem Javnih naloga, Viber pruža seriju rešenja pogodnih za korisnike svih profila koji pristupaju svojoj publici upotrebom 1-na-1 chat opcija ili objava za ciljnu i širu javnost na jedinstvenoj intuitivnoj platformi.

Iz Vibera kažu da su javni nalozi besplatni za korišćenje, te da će rich messaging opcije moći da iskoriste privatne firme, veliki poslovni sistemi poput banaka, zvanične institucije i preduzimljivi pojedinci. Upravo iz tog razloga na samom događaju prisustvovali su i predstavnici kompanija Comtrade, Exit, Saga, Kurir, Claudia i Naxi Radio koji su demonstrirali sopstvena rešenja u vidu “Javnih naloga”, a koje na najbolji način pokazuju moć chatbotova čiji je zadatak da odgovaraju na različite upite korisnika.

viber2
VP marketinga u Viberu, Elad Kojokaru, pozdravio je spremnost srpskih IT i medijskih kompanija na prihvatanje novih vidova komunikacije sa svojim korisnicima. Viber/PR

Podpredsednik za marketing kompanije Viber, Elad Kojokaru, izjavio je da putem Viber Javnih naloga korisnici mogu da komuniciraju sa poslovnom sredinom i koriste razne sadržaje na lak način, okrenut upravo korisnicima i njihovim potrebama. Generalni direktor Vibera za područje CEE, Atanas Rajkov, dodao je:

Ovo predstavlja važan korak u evoluciji Vibera, u našem nastojanju da učinimo naširoko dostupnu besplatnu, moćnu i sadržajem bogatu komunikaciju – bilo kome i bilo gde. Uz Viber Javne naloge, i najmanje firme mogu da ostvare korist koja potiče iz moći Viberove tehnologije – da bi pružila viši nivo interakcije sa njihovim klijentima i pratiocima.

Od klijenta do ‘chatbot builder’ platforme

Pored nekoliko kompanija koje su na samom događaju predstavile svoje Javne naloge i integraciju sa njihovim servisima, posebno se istakla i firma Makonda čiji je direktor, Miloš Gačanović, predstavio chatbota za potrebe izdanja Kurir i Kurir Sport, no kako kaže, tim je ubrzo shvatio potencijal ovakvog tipa komunikacije sa korisnicima:

Iz tog razloga smo od samog početka razvijali ovaj projekat kao servis, tj. kao chatbot builder platformu na kojoj je moguće da svako napravi svoj chatbot po ličnim željama i preferencijama. Prvo smo implemenitrali mogućnost prikaza vesti koristeći već postojeći RSS portala Kurir, a nakon toga smo otišli dalje i krenuli u osmišljavanje dodatnih opcija koje bi pokrile sve zahteve i želje budućih korisnika platforme – kao što su restorani, informacioni servisi, online prodavnice ili čak neki tipovi igrica.

Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.
Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi. Viber/PR

Gačanović zaključuje da će pojednostavljen i intuitivni korisnički interfejs pružiti mogućnost zainteresovanim vlasnicima preduzeća i pojedincima da kreiraju svoj chatbot bez prethodnog poznavanja programskih jezika, dodavši da Makonda trenutno testira i dorađuje platformu sa par klijenta kako bi beta verzija chatbot builder-a bila dostupna već krajem godine.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.