Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio komercijalne chat-botove

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

viber_1

U prostorijama beogradskog Startit Centra, kompanija Viber predstavila je novu platformu za komuniciranje po imenu Javni nalozi (Public Accounts) u okviru same aplikacije. Cilj Viber Javnih naloga jeste da omoguće firmama, brendovima i javnim ličnostima mogućnost povezivanja sa preko 800 miliona korisnika ovog mobilnog servisa i to na jedan lak, direktan i personalizovan način.

Putem Javnih naloga, Viber pruža seriju rešenja pogodnih za korisnike svih profila koji pristupaju svojoj publici upotrebom 1-na-1 chat opcija ili objava za ciljnu i širu javnost na jedinstvenoj intuitivnoj platformi.

Iz Vibera kažu da su javni nalozi besplatni za korišćenje, te da će rich messaging opcije moći da iskoriste privatne firme, veliki poslovni sistemi poput banaka, zvanične institucije i preduzimljivi pojedinci. Upravo iz tog razloga na samom događaju prisustvovali su i predstavnici kompanija Comtrade, Exit, Saga, Kurir, Claudia i Naxi Radio koji su demonstrirali sopstvena rešenja u vidu „Javnih naloga“, a koje na najbolji način pokazuju moć chatbotova čiji je zadatak da odgovaraju na različite upite korisnika.

viber2Viber/PR
VP marketinga u Viberu, Elad Kojokaru, pozdravio je spremnost srpskih IT i medijskih kompanija na prihvatanje novih vidova komunikacije sa svojim korisnicima.

Podpredsednik za marketing kompanije Viber, Elad Kojokaru, izjavio je da putem Viber Javnih naloga korisnici mogu da komuniciraju sa poslovnom sredinom i koriste razne sadržaje na lak način, okrenut upravo korisnicima i njihovim potrebama. Generalni direktor Vibera za područje CEE, Atanas Rajkov, dodao je:

Ovo predstavlja važan korak u evoluciji Vibera, u našem nastojanju da učinimo naširoko dostupnu besplatnu, moćnu i sadržajem bogatu komunikaciju – bilo kome i bilo gde. Uz Viber Javne naloge, i najmanje firme mogu da ostvare korist koja potiče iz moći Viberove tehnologije – da bi pružila viši nivo interakcije sa njihovim klijentima i pratiocima.

Od klijenta do ‘chatbot builder’ platforme

Pored nekoliko kompanija koje su na samom događaju predstavile svoje Javne naloge i integraciju sa njihovim servisima, posebno se istakla i firma Makonda čiji je direktor, Miloš Gačanović, predstavio chatbota za potrebe izdanja Kurir i Kurir Sport, no kako kaže, tim je ubrzo shvatio potencijal ovakvog tipa komunikacije sa korisnicima:

Iz tog razloga smo od samog početka razvijali ovaj projekat kao servis, tj. kao chatbot builder platformu na kojoj je moguće da svako napravi svoj chatbot po ličnim željama i preferencijama. Prvo smo implemenitrali mogućnost prikaza vesti koristeći već postojeći RSS portala Kurir, a nakon toga smo otišli dalje i krenuli u osmišljavanje dodatnih opcija koje bi pokrile sve zahteve i želje budućih korisnika platforme – kao što su restorani, informacioni servisi, online prodavnice ili čak neki tipovi igrica.

Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.Viber/PR
Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.

Gačanović zaključuje da će pojednostavljen i intuitivni korisnički interfejs pružiti mogućnost zainteresovanim vlasnicima preduzeća i pojedincima da kreiraju svoj chatbot bez prethodnog poznavanja programskih jezika, dodavši da Makonda trenutno testira i dorađuje platformu sa par klijenta kako bi beta verzija chatbot builder-a bila dostupna već krajem godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.

Kolumna

Iako je mobilno bankarstvo tu već duže vreme, još uvek je aktuelna tema – ali zašto?

Savremene tehnologije postale su sastavni deo naše svakodnevnice i menjanju način na koji radimo stvari u svom privatnom i profesionalnom životu velikom brzinom. Finansijski sektor je svakako među industrijama u kojima se njihove prednosti najviše osećaju i najbrže implementiraju novine - o čemu svedoče i novine u oblasti plaćanja 'pametnim' telefonom.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Društvene mreže

Facebook pokreće program za suzbijanje lažnih informacija u Srbiji – da li je ovo kraj lažnim vestima?

Sa ciljem da suzbije širenje netačnih i neproverenih informacija u okviru svog sistema, Facebook je pokrenuo nezavisni program u Srbiji za proveru istinitosti činjenica (uglavnom vesti) koje se objavljuju na ovoj društvenoj mreži.

Kultura 2.0

Dizajniranje rečima: Zašto je tekst važan za korisničko iskustvo?

Ako radite na aplikaciji koja sadrži reči, morate imate osobu koja je za te reči odgovorna.