Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio komercijalne chat-botove

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

viber_1

U prostorijama beogradskog Startit Centra, kompanija Viber predstavila je novu platformu za komuniciranje po imenu Javni nalozi (Public Accounts) u okviru same aplikacije. Cilj Viber Javnih naloga jeste da omoguće firmama, brendovima i javnim ličnostima mogućnost povezivanja sa preko 800 miliona korisnika ovog mobilnog servisa i to na jedan lak, direktan i personalizovan način.

Putem Javnih naloga, Viber pruža seriju rešenja pogodnih za korisnike svih profila koji pristupaju svojoj publici upotrebom 1-na-1 chat opcija ili objava za ciljnu i širu javnost na jedinstvenoj intuitivnoj platformi.

Iz Vibera kažu da su javni nalozi besplatni za korišćenje, te da će rich messaging opcije moći da iskoriste privatne firme, veliki poslovni sistemi poput banaka, zvanične institucije i preduzimljivi pojedinci. Upravo iz tog razloga na samom događaju prisustvovali su i predstavnici kompanija Comtrade, Exit, Saga, Kurir, Claudia i Naxi Radio koji su demonstrirali sopstvena rešenja u vidu „Javnih naloga“, a koje na najbolji način pokazuju moć chatbotova čiji je zadatak da odgovaraju na različite upite korisnika.

viber2Viber/PR
VP marketinga u Viberu, Elad Kojokaru, pozdravio je spremnost srpskih IT i medijskih kompanija na prihvatanje novih vidova komunikacije sa svojim korisnicima.

Podpredsednik za marketing kompanije Viber, Elad Kojokaru, izjavio je da putem Viber Javnih naloga korisnici mogu da komuniciraju sa poslovnom sredinom i koriste razne sadržaje na lak način, okrenut upravo korisnicima i njihovim potrebama. Generalni direktor Vibera za područje CEE, Atanas Rajkov, dodao je:

Ovo predstavlja važan korak u evoluciji Vibera, u našem nastojanju da učinimo naširoko dostupnu besplatnu, moćnu i sadržajem bogatu komunikaciju – bilo kome i bilo gde. Uz Viber Javne naloge, i najmanje firme mogu da ostvare korist koja potiče iz moći Viberove tehnologije – da bi pružila viši nivo interakcije sa njihovim klijentima i pratiocima.

Od klijenta do ‘chatbot builder’ platforme

Pored nekoliko kompanija koje su na samom događaju predstavile svoje Javne naloge i integraciju sa njihovim servisima, posebno se istakla i firma Makonda čiji je direktor, Miloš Gačanović, predstavio chatbota za potrebe izdanja Kurir i Kurir Sport, no kako kaže, tim je ubrzo shvatio potencijal ovakvog tipa komunikacije sa korisnicima:

Iz tog razloga smo od samog početka razvijali ovaj projekat kao servis, tj. kao chatbot builder platformu na kojoj je moguće da svako napravi svoj chatbot po ličnim željama i preferencijama. Prvo smo implemenitrali mogućnost prikaza vesti koristeći već postojeći RSS portala Kurir, a nakon toga smo otišli dalje i krenuli u osmišljavanje dodatnih opcija koje bi pokrile sve zahteve i želje budućih korisnika platforme – kao što su restorani, informacioni servisi, online prodavnice ili čak neki tipovi igrica.

Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.Viber/PR
Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.

Gačanović zaključuje da će pojednostavljen i intuitivni korisnički interfejs pružiti mogućnost zainteresovanim vlasnicima preduzeća i pojedincima da kreiraju svoj chatbot bez prethodnog poznavanja programskih jezika, dodavši da Makonda trenutno testira i dorađuje platformu sa par klijenta kako bi beta verzija chatbot builder-a bila dostupna već krajem godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.