Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio komercijalne chat-botove

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

viber_1

U prostorijama beogradskog Startit Centra, kompanija Viber predstavila je novu platformu za komuniciranje po imenu Javni nalozi (Public Accounts) u okviru same aplikacije. Cilj Viber Javnih naloga jeste da omoguće firmama, brendovima i javnim ličnostima mogućnost povezivanja sa preko 800 miliona korisnika ovog mobilnog servisa i to na jedan lak, direktan i personalizovan način.

Putem Javnih naloga, Viber pruža seriju rešenja pogodnih za korisnike svih profila koji pristupaju svojoj publici upotrebom 1-na-1 chat opcija ili objava za ciljnu i širu javnost na jedinstvenoj intuitivnoj platformi.

Iz Vibera kažu da su javni nalozi besplatni za korišćenje, te da će rich messaging opcije moći da iskoriste privatne firme, veliki poslovni sistemi poput banaka, zvanične institucije i preduzimljivi pojedinci. Upravo iz tog razloga na samom događaju prisustvovali su i predstavnici kompanija Comtrade, Exit, Saga, Kurir, Claudia i Naxi Radio koji su demonstrirali sopstvena rešenja u vidu “Javnih naloga”, a koje na najbolji način pokazuju moć chatbotova čiji je zadatak da odgovaraju na različite upite korisnika.

viber2
VP marketinga u Viberu, Elad Kojokaru, pozdravio je spremnost srpskih IT i medijskih kompanija na prihvatanje novih vidova komunikacije sa svojim korisnicima. Viber/PR

Podpredsednik za marketing kompanije Viber, Elad Kojokaru, izjavio je da putem Viber Javnih naloga korisnici mogu da komuniciraju sa poslovnom sredinom i koriste razne sadržaje na lak način, okrenut upravo korisnicima i njihovim potrebama. Generalni direktor Vibera za područje CEE, Atanas Rajkov, dodao je:

Ovo predstavlja važan korak u evoluciji Vibera, u našem nastojanju da učinimo naširoko dostupnu besplatnu, moćnu i sadržajem bogatu komunikaciju – bilo kome i bilo gde. Uz Viber Javne naloge, i najmanje firme mogu da ostvare korist koja potiče iz moći Viberove tehnologije – da bi pružila viši nivo interakcije sa njihovim klijentima i pratiocima.

Od klijenta do ‘chatbot builder’ platforme

Pored nekoliko kompanija koje su na samom događaju predstavile svoje Javne naloge i integraciju sa njihovim servisima, posebno se istakla i firma Makonda čiji je direktor, Miloš Gačanović, predstavio chatbota za potrebe izdanja Kurir i Kurir Sport, no kako kaže, tim je ubrzo shvatio potencijal ovakvog tipa komunikacije sa korisnicima:

Iz tog razloga smo od samog početka razvijali ovaj projekat kao servis, tj. kao chatbot builder platformu na kojoj je moguće da svako napravi svoj chatbot po ličnim željama i preferencijama. Prvo smo implemenitrali mogućnost prikaza vesti koristeći već postojeći RSS portala Kurir, a nakon toga smo otišli dalje i krenuli u osmišljavanje dodatnih opcija koje bi pokrile sve zahteve i želje budućih korisnika platforme – kao što su restorani, informacioni servisi, online prodavnice ili čak neki tipovi igrica.

Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi.
Direktor Vibera za CEE predstavio je nove mogućnosti koje ovaj mobilni servis nudi. Viber/PR

Gačanović zaključuje da će pojednostavljen i intuitivni korisnički interfejs pružiti mogućnost zainteresovanim vlasnicima preduzeća i pojedincima da kreiraju svoj chatbot bez prethodnog poznavanja programskih jezika, dodavši da Makonda trenutno testira i dorađuje platformu sa par klijenta kako bi beta verzija chatbot builder-a bila dostupna već krajem godine.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.