Stikeri 'Moja EXIT Avantura' čekaju sve posetioce Exit festivala

Stikeri ‘Moja EXIT Avantura’ čekaju sve posetioce Exit festivala

Udruženim snagama, EXIT festival i Viber koji sada broji više od 754 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, objavili su zvanični paket stikera pod nazivom 'Moja EXIT avantura'. Stikeri su već objavljeni na srpskom i ruskom jeziku i to na rođendan EXIT-a 29. juna. Korisnici širom sveta u mogućnosti su da ih preuzmu, a engleska verzija sitže 4. jula.

viber-stikeri

Na taj način, EXIT i Sea Dance festivali su postali prvi među vodećim svetskim festivalima koji imaju svoj paket stikera na Viberu, dok će milioni njegovih korisnika širom sveta od sada moći da razmenjuju ovaj posebno zabavan i zanimljiv sadržaj tokom cele godine. Kada je reč o dizajnu samih stikera, za taj posao je bila zadužena pobednica globalnog konkursa Moja EXIT avantura, Tanja Zajceva iz Moskve, koja je osvojila novčanu nagradu od 3.000 dolara i putovanje na ovaj festival.

Izvođači deo javnog chata

Sa druge strane, cilj stikera „MojeEXIT avanture“ jeste da izraze festivalski način života i univerzalnim jezikom povežu mlade iz celog sveta. Ovi mali grafički prikazi će obožavaocima pomenutog događaja dodatno približiti jedinstven koncept festivalskog letovanja, uz dva međunarodno priznata i nagrađivana festivala, na dve spektakularne lokacije u dve susedne zemlje. Takođe, svi posetioci događaja u Novom Sadu, moći će da dobiju insajderski pristup najnovijim informacijama prateći javni čet Exit avanture na Viberu.

Ono što posebno može da bude zanimljivo velikom broju inostranih ali i domaćih zaljubljenika u muziku jeste to da će čak i izvođači na Exit avanturi gostovati na javnom četu kako bi odgovarali na pitanja učesnika. Inače, pomenuta javna konverzacija poznatog festivala je već dostupna na Viberu, a možete je pronaći i putem zvaničnog sajta ovog servisa ukoliko ga koristite kao web verziju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?