EXIT i Viber raspisali konkurs za festivalske stikere

EXIT i Viber raspisali konkurs za festivalske stikere ‘Moja Exit Avantura’

Jedan od najprestižnijih svetskih muzičkih festivala i kompanija Viber, pokrenuli su danas globalno dizajnersko takmičenje sa ciljem kreiranja stikera za Viber chat, a koje će korisnici moći da koriste u svojoj komunikaciji. Za najbolje takmičare osigurane su i vredne novčane nagrade, a pobednici će imati priliku da posete predstojeći Exit i iz prve ruke iskuse muzičku avanturu koja tokom četiri dana transformiše čuvenu Petrovaradinsku tvrđavu.

exit1

Exit i Viber pokrenuli su danas globalno dizajnersko takmičenje pod nazivom „Moja Exit Avantura“. Cilj takmičenja jeste kreiranje unikatnih stikera koji će obogatiti komunikaciju korisnika Vibera, a za vreme Exit i partnerskog Sea Dance festivala koji se sredinom godine održavaju u Srbiji i Crnoj Gori:

Cilj Viber stiker dizajn takmičenja “Moja Exit Avantura” je da inspiriše kreativne umove iz čitavog sveta da izraze njihovo viđenje Exit Avanture i njenih jedinstvenih vrednosti, kao i na festivalskog načina života – u formi neodoljivih Viber stikera koji će se koristiti u četovima 365 dana godišnje.

U saopštenju za medije navodi se da će takmičenje nadgledati organizacija Talenthouse koja umetnicima iz čitavog sveta pruža direktan pristup kreativnom sadržaju vodećih robnih marki i agencija. Jedan srećni umetnik, odabran od strane zvaničnog žirija, dobiće nagradu u iznosu od 3.000 dolara, dok će pobednički dizajn biti pretvoren u stiker paket koji će korisnici moći da preuzmi na Viberu.

Neograničeni ‘backstage’ pristup za pobednika

Iz ove kompanije ističu da će pored glavne nagrade biti izabrana i četiri istaknuta umetnika koji će osvojiti po 500 dolara. Svi oni skupa, imaće priliku da iskuse Exit Avanturu tokom četiri dana tokom kojih se festival održava u Novom Sadu, i tri dana u Crnoj Gori (Sea Dance), dok će glavni pobednik moći da uživa u neograničenom VIP pristupu bekstejdžu.

exit11
Pošalji svoj dizajn stikera i osvoji vredne nagrade koje te čekaju na Exit festivalu!

Dušan Kovačević, jedan od osnivača Exit Festivala, izjavio je:

Exit je u poređenju sa ostalim velikim festivalima jedinstven u pogledu istorije, raznolikosti muzike i društvenog aktivizma. Podstičem vas da pretočite magiju čitave Exit Avanture – kako Exita, tako i Sea Dance festivala – u šarene i zanimljive Viber stikere koja će živeti 365 dana godišnje zahvaljujući vašem kreativnom radu.

Više o samom takmičenju možete pronaći na zvaničnom globalnom konkursu koji traje narednih 28 dana, a koji je otvoren za sve zainteresovane kreativce.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?