Domaći i inostrani mentori o društvenom preduzetništvu

Domaći i inostrani mentori o društvenom preduzetništvu uz Unreasonable Lab

Organizacija Razlivalište zajedno sa Unreasonable institutom iz Kolorada od 14. do 18. septembra organizuje prvi 'Unreasonable Labs', u prostorijama ICT Hub-a. Petodnevni program prati 10 lokalnih društvenih startapa čiji će predstavnici imati priliku da rade sa mentorima, kao i domaćim i inostranim predavačima - na razvoju sopstvenih proizvoda i usluga.

unreasonable-Institut

Naime, Unreasonable Institut od ove godine ima svog partnera i u Srbiji – organizaciju Razlivalište čiji je cilj podizanje svesti o društvenom preduzetništvu kao novom ekonomskom pravcu kroz koji se može ostvariti ne samo profit, već i pozitivni društveni uticaj. Program Unreasonable Lab Serbia je namenjen svim društvenim preduzetnicima koji imaju ideju o pokretanju svog preduzeća, ali i organizacijama civilnog društva koje obavljaju određenu privrednu delatnost – kao i mladim talentima koji imaju želju da menjaju svet na bolje tako što će primeniti svoje ideje.

Ono što svi potencijalni učesnici mogu očekivati od pomenutog programa jesu sledeći elementi:

  • Metodologiju razvoja ideje koja je testirana globalno u preko 15 zemalja – preko 95% preduzetnika koji su prošli program bi ga preporučili;
  • Struktuirane i konkretne inpute i sugestije za dalji razvoj biznis modela od strane eksperata, mentora, ali i potencijalnih klijenata i ostalih učesnika;
  • Pristup globalnoj i lokalnoj zajednici „Unreasonable“ mentora, preduzetnika i ostalih ključnih igrača iz ekosistema.

Smanjene nezaposlenosti kroz inovativne ideje

Sam proces Unreasonable Laba bazira se na pronalaženju 10 startapa koji imaju za cilj stvaranje pozitivnog društvenog i ekološkog uticaja. Nakon toga, timovi će biti povezani sa deset mentora, kako bi im se na najbolji mogući način pomoglo da kreiraju prototip svog proizvoda ili usluga, te da dobiju povratnu informaciju od realnih korisnika i tako saznaju njihove ključne potrebe, navodi se u saopštenju.

Štaviše cilj Unreasonable Laba zasniva se i na razvoju i promociji društvenog preduzetništva među mladima, zatim na smanjenju nezaposlenosti, pozitivnom uticaju na tekuće društvene probleme u Srbiji, kao i na pomoći u kreiranju biznis modela.

Više informacija o pomenutom događaju, kao i ostale detalje programa i prijavni formular možete pronaći na zvaničnom sajtu Unreasonable instituta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.