UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske

UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske i njihova ‘tech’ rešenja za obrazovanje i zapošljavanje mladih

UNICEF-ov Inovacioni fond obezbeđuje do 100.000 dolara investicije (bez uzimanja vlasničkog udela u kompaniji) za rano finansiranje regionalnih startap kompanija koje imaju potencijal da razviju napredna tehnološka rešenja za poboljšanje života dece širom sveta.

Prema još ranije objavljenim podacima, skoro četiri milijarde ljudi (od kojih su 29% starosti od 18 do 24 godine) nije povezano na Internet, pa samim tim nemaju pristup digitalnim proizvodima koji bi mogli da im značajno unaprede život. Pored toga, digitalni jaz između polova takođe raste, a studije ukazuju da broj muškaraca na Internetu prevazilazi broj žena gotovo duplo.

Kako bi rešila ova ali i mnoga druga pitanja koja se tiču kvaliteta života mladih i dece u različitim krajevima sveta, UNICEF je u potrazi za kompanijama u koje će investirati do 100.000 dolara, a koje koriste mašinsko učenje, veštačku inteligenciju blockchain tehnologiju ili proširenu stvarnost (virtuelnu ili proširenu stvarnost (VR/AR)) u izradi digitalnih proizvoda.

Stoga, ako imate startap i obezbeđujete online mogućnosti za učenje novih veština ili zapošljavate mlade ljude u zabačenim krajevima, razvijate rešenja za povezivanje škola na Internet i rešenja koja omogućavaju deci bez pristupa Internetu da steknu digitalne veštine ili nastojite da premostite jaz između obrazovanja i zaposlenja, u UNICEF-u čekaju vašu prijavu.

Pored toga, organizatori naglašavaju da pomenuti startapi moraju posedovati i funkcionalni prototip otvorenog koda koji daje obećavajuće rezultate.

Prijave za startape već otvorene

Samo neka od potrebnih rešenja koja treba realizovati su:

  • Korišćenje DS ili AI kako bi se napravila procena gde su Internet i druga infrastruktura dostupni – a gde nisu;
  • Optimizovanje lanca snabdevanja i usluga kao što je povezivanje na Internet u javnim institucijama;
  • Korišćenje DS ili AI za izradu finansijskih modela za infrastrukturne projekte kako bi se smanjili troškovi a maksimizovali efekti;
  • Izrada rešenja kako bi se merila i pratila povezanost sa Internetom u realnom vremenu;
  • Upotreba smart contract blockchain platforme kako bi se obezbedili pravično i transparentno upravljanje Internet provajderima koji obezbeđuju konekciju školama širom sveta.

Prijave za pomenuti program su već sada otvorene i mogu se pronaći na zvaničnom sajtu UNICEF-a gde se nalaze i detaljne informacije o potrebnim tehnološkim rešenjima i njihove konkretne primene u društvu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.