UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske

UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske i njihova ‘tech’ rešenja za obrazovanje i zapošljavanje mladih

UNICEF-ov Inovacioni fond obezbeđuje do 100.000 dolara investicije (bez uzimanja vlasničkog udela u kompaniji) za rano finansiranje regionalnih startap kompanija koje imaju potencijal da razviju napredna tehnološka rešenja za poboljšanje života dece širom sveta.

Prema još ranije objavljenim podacima, skoro četiri milijarde ljudi (od kojih su 29% starosti od 18 do 24 godine) nije povezano na Internet, pa samim tim nemaju pristup digitalnim proizvodima koji bi mogli da im značajno unaprede život. Pored toga, digitalni jaz između polova takođe raste, a studije ukazuju da broj muškaraca na Internetu prevazilazi broj žena gotovo duplo.

Kako bi rešila ova ali i mnoga druga pitanja koja se tiču kvaliteta života mladih i dece u različitim krajevima sveta, UNICEF je u potrazi za kompanijama u koje će investirati do 100.000 dolara, a koje koriste mašinsko učenje, veštačku inteligenciju blockchain tehnologiju ili proširenu stvarnost (virtuelnu ili proširenu stvarnost (VR/AR)) u izradi digitalnih proizvoda.

Stoga, ako imate startap i obezbeđujete online mogućnosti za učenje novih veština ili zapošljavate mlade ljude u zabačenim krajevima, razvijate rešenja za povezivanje škola na Internet i rešenja koja omogućavaju deci bez pristupa Internetu da steknu digitalne veštine ili nastojite da premostite jaz između obrazovanja i zaposlenja, u UNICEF-u čekaju vašu prijavu.

Pored toga, organizatori naglašavaju da pomenuti startapi moraju posedovati i funkcionalni prototip otvorenog koda koji daje obećavajuće rezultate.

Prijave za startape već otvorene

Samo neka od potrebnih rešenja koja treba realizovati su:

  • Korišćenje DS ili AI kako bi se napravila procena gde su Internet i druga infrastruktura dostupni – a gde nisu;
  • Optimizovanje lanca snabdevanja i usluga kao što je povezivanje na Internet u javnim institucijama;
  • Korišćenje DS ili AI za izradu finansijskih modela za infrastrukturne projekte kako bi se smanjili troškovi a maksimizovali efekti;
  • Izrada rešenja kako bi se merila i pratila povezanost sa Internetom u realnom vremenu;
  • Upotreba smart contract blockchain platforme kako bi se obezbedili pravično i transparentno upravljanje Internet provajderima koji obezbeđuju konekciju školama širom sveta.

Prijave za pomenuti program su već sada otvorene i mogu se pronaći na zvaničnom sajtu UNICEF-a gde se nalaze i detaljne informacije o potrebnim tehnološkim rešenjima i njihove konkretne primene u društvu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.