UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske

UNICEF investira $100.000 u startape iz Srbije i Hrvatske i njihova ‘tech’ rešenja za obrazovanje i zapošljavanje mladih

UNICEF-ov Inovacioni fond obezbeđuje do 100.000 dolara investicije (bez uzimanja vlasničkog udela u kompaniji) za rano finansiranje regionalnih startap kompanija koje imaju potencijal da razviju napredna tehnološka rešenja za poboljšanje života dece širom sveta.

Prema još ranije objavljenim podacima, skoro četiri milijarde ljudi (od kojih su 29% starosti od 18 do 24 godine) nije povezano na Internet, pa samim tim nemaju pristup digitalnim proizvodima koji bi mogli da im značajno unaprede život. Pored toga, digitalni jaz između polova takođe raste, a studije ukazuju da broj muškaraca na Internetu prevazilazi broj žena gotovo duplo.

Kako bi rešila ova ali i mnoga druga pitanja koja se tiču kvaliteta života mladih i dece u različitim krajevima sveta, UNICEF je u potrazi za kompanijama u koje će investirati do 100.000 dolara, a koje koriste mašinsko učenje, veštačku inteligenciju blockchain tehnologiju ili proširenu stvarnost (virtuelnu ili proširenu stvarnost (VR/AR)) u izradi digitalnih proizvoda.

Stoga, ako imate startap i obezbeđujete online mogućnosti za učenje novih veština ili zapošljavate mlade ljude u zabačenim krajevima, razvijate rešenja za povezivanje škola na Internet i rešenja koja omogućavaju deci bez pristupa Internetu da steknu digitalne veštine ili nastojite da premostite jaz između obrazovanja i zaposlenja, u UNICEF-u čekaju vašu prijavu.

Pored toga, organizatori naglašavaju da pomenuti startapi moraju posedovati i funkcionalni prototip otvorenog koda koji daje obećavajuće rezultate.

Prijave za startape već otvorene

Samo neka od potrebnih rešenja koja treba realizovati su:

  • Korišćenje DS ili AI kako bi se napravila procena gde su Internet i druga infrastruktura dostupni – a gde nisu;
  • Optimizovanje lanca snabdevanja i usluga kao što je povezivanje na Internet u javnim institucijama;
  • Korišćenje DS ili AI za izradu finansijskih modela za infrastrukturne projekte kako bi se smanjili troškovi a maksimizovali efekti;
  • Izrada rešenja kako bi se merila i pratila povezanost sa Internetom u realnom vremenu;
  • Upotreba smart contract blockchain platforme kako bi se obezbedili pravično i transparentno upravljanje Internet provajderima koji obezbeđuju konekciju školama širom sveta.

Prijave za pomenuti program su već sada otvorene i mogu se pronaći na zvaničnom sajtu UNICEF-a gde se nalaze i detaljne informacije o potrebnim tehnološkim rešenjima i njihove konkretne primene u društvu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.