Šekspirov emotikon zaživeo na Twitteru

Šekspirov emotikon zaživeo na Twitteru kao delo velike akcije – uključite se i vi!

Sutra se navršava tačno 400 godina od smrti poznatog pisca i dramaturga iz Velike Britanije koji je svetu podario neke od najvećih pozorišnih komada. Tim povodom, iz Twittera su odlučili da ovaj jubilej obeleže oživljavanjem velikog pisca, ali onako kako dolikuje današnjoj digitalno eri - u znaku posebnog emotikona sa Šekspirovim likom.

twitter-sekspir

Kako piše The Next Web, minijaturni grafički prikaz lica poznatog dramaturga prvi je na Twitteru objavio glumac Patrik Stjuart zajedno sa specijalnim hashtagom #ShakespeareLives – koji ima za cilj da ohrabri ljude da sa svojim pratiocima podele neke od najboljih Šekspirovih citata putem tvitova ili u okviru direktnog video prenosa na Periscopeu.

Ukoliko budete jedan od srećnika, vaši tvitovi sa citatima ovog umetnika mogu na kraju završiti i u okviru posebnog izdanja pod nazivom ‘Complete Works of Shakespeare’ čiju je realizaciju i izdavaštvo preuzeo Twitter – koji u saradnji sa organizacijom “Shakespeare’s Globe” nastoji da skenira sve tvitove posvećene piscu i tako ih okupi na jednom mestu u okviru posebnog izdanja.

I Srbija daje svoj doprinos

Podsetimo, Vilijam Šekspir je tokom svojih pedeset i dve godine napisao skoro 40 pozorišnih predstava, zatim 150 soneta, poema ali i stihova. Da će se njegova dela večno pamtiti širom sveta, pa čak i u našoj zemlji, dokazuje nam i “Share Shakespeare” takmičenje koje okuplja sve (digitalne) kreativce Srbije – a koje se održava u organizaciji British Councila.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.