Trendovi.rs: Šta nas to očekuje u 2017. godini?

Trendovi.rs: Šta nas to očekuje u 2017. godini?

Digitalna agencija Pioniri lansirala je portal trendovi.rs kao svojevrsni poklon domaćoj marketinškoj zajednici uoči novogodišnjih praznika - okupivši mišljenja eksperata iz različitih industrija kao što su digital, tehnologija, hrana, dizajn i advertajzing. Pomoć u tekstovima i sabiranju svih utisaka pristigla je od velikih brendova i kolega koji su nesebično podržali ideju.

trendovi

Od danas, na sajtu trendovi.rs nalazi se spisak tekstova koji imaju za cilj da očekivanja domaće advertajzing industrije grupišu na jedno mesto. Kao što naziv Trendovi 2017. kaže, ideja iza ovog projekta jeste da se prikupi kolektivno mišljenje o digitalu, tehnologiji, hrani, dizajnu, advertajzingu – dok je svaka od tema obrađena tako da reflektuje trenutno stanje na lokalnom tržištu, uz ugla lokalnih igrača.

Najavljujući Trendovi 2017, iz Pionira kažu za Netokraciju:

Živimo u trenutku kada se trendovi ne prate i ne menjaju jednom godišnje, već mnogo brže. Svaka i najmanja promena i napredak donose nove mogućnosti. Zato je sajt trendovi.rs poklon svima onima koji 2017. godinu, ali i svaki naredni dan u njoj, shvataju kao izazov.

Pomoć kolega iz industrije

Iz ove agencije dodaju i da je zamisao da sajt preraste u nešto što će imati za cilj okupljanje industrije i u godinama koje dolaze, pozivajući sve zainteresovane da pogledaju koji nas to trendovi očekuju u godini koja je ispred nas. Pomoć u tekstovima i sabiranju svih predstojećih trendova pristigla je od strane velikih brendova i kolega među kojima su se našli Kozmetika AURA, Frikom, Olaf&McAteer i Smart Plus Research, a narednih nedelja očekuje se još novih analiza o trendovima trendova, kao i priključenih partnera.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?