Nova generacija Tesla telefona sa dve kamere - već od 34.990 dinara

Nova generacija Tesla pametnih telefona sa dve kamere – već od 34.990 dinara

Kompanija Comtrade predstavila je juče novu generaciju Tesla pametnog telefona iz premium segmenta - Smartphone 9.1. Sam uređaj izrađen je od metala, a konstruisan je tako da ispuni želje i najzahtevnijih korisnika koji su navikli na uređaje iz nešto višeg cenovnog ranga. Uređaj je opremljen osmojezgarnim procesorom, 4GB RAM memorije, kamerom sa čak dva objektiva. Ovo su naši prvi utisci.

Predstavnici domaćih medija imali su juče priliku da se bliže upoznaju sa karakteristikama Tesla Smartphone 9.1 telefona – novog pametnog telefona iz Tesla portfolia koji podržava LTE 4G razmenu podataka. Naime, uređaj dolazi sa vrlo kvalitetnim LTPS ekranom veličine 5,5 inča, prepoznatljivom po izuzetno brzom odzivu na komande, ali i odličnom prikazu na otvorenom za koji se postarala GFF Full Lamination tehnologija, kao i pozadinsko osvetljenje.

Da domaći Tesla prati najnovije trendove na tržištu mobilnih uređaja, najbolje pokazuje podatak da gorepomenuti telefon dolazi sa Miravision tehnologijom koja omogućava podešavanje boja shodno potrebama korisnika.

Kada je reč o korišćenju, Tesla Smartphone 9.1 poseduje još jednu novinu – Eye Protection opciju. Njenim pokretanjem aktivira se filter za plavu boju čime se smanjuje opterećenje očiju prilikom gledanja u ekran. I to nije sve – zahvaljujući zaštiti od grebanja, ali i zaštitnoj foliji i silikonskoj maski koji dolaze u okviru standardne opreme, rizik od oštećenja sveden je na minimum.

Konkurentna kamera i izdržljiva baterija

Ono što bi posebno trebalo istaći jeste da ovaj telefon jedini u svojoj cenovnoj kategoriji koristi Dual Camera tehnologiju. Uz dva objektiva (13 i 2 megapiksela), sada je moguće snimiti dve pozicije iste scene – pri čemu će objekat koji je u fokusu biti izoštren, a ostatak zamagljen. Tehnologija zasnovana na upotrebi čak dva sočiva korisnicima nudi više mogućnosti među kojima je obuhvatanje većeg prostora tj. šireg kadra. Naravno, tu je i prednja kamera od čak 8 megapiksela – za kvalitetne selfije.

Poslednju generaciju pametnih telefona, obeležila je Dual Camera tehnologija koja pruža znatno više mogućnosti kada su mobilna fotografija i video u pitanju.

Moćni osmojezgarni 64-bitni procesor obezbeđuje brzo i kvalitetno izvršavanje zadataka bez ikakvih zastoja. Njegova usklađenost sa radnom memorijom od 4GB obezbeđuje visoku efikasnost u radu, pri čemu simultana upotreba velikog broja aplikacija ne predstavlja nikakav problem. Inače, iz Comtradea posebno ističu i premium pogodnosti za korisnike, a reč je o besplatnom servisu i brzoj popravci u slučaju oštećenja, kao i osiguranje u slučaju oštećenja ekrana.

Premium uređaj po pristupačnoj ceni

Tesla Smartphone 9.1 pokreće poslednja verzija Android Nougat 7.0 operativnog sistema, a odlikuje ga i baterija kapaciteta 3.000 mAh koja u kombinaciji sa softverskim podešavanjima omogućava produženu autonomiju – iz Tesle kažu čak 50% duže u odnosu na prethodnu verziju. Takođe, tu je i mogućnost korišćenja čak 2 sim kartice.

Najnoviji uređaj u Teslinoj ponudu već je dostupan u maloprodaji, a ono što će biti posebno interesantno za potencijalne kupce jeste i cena koja iznosi 34.990 dinara. Više detalja i ostale informacije o uređaju, možete pronaći na zvaničnom Teslinom sajtu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?