POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

Uprkos brojnim spekulacijama o prodaji Telenorovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, te mnogobrojnim demantima koji su dolazili direktno iz kompanije, rano jutros potvrđeno je da je norveški telekom operater postigao dogovor o prodaji svog poslovanja u Srbiji, Crnoj Gori, Mađarskoj i Bugarskoj češkoj investicionoj grupi po imenu PPF po ceni od 2,8 milijardi evra.

Kako potvrđuju Rojters i B92, kompanija Telenor potvrdila je kupovinu njihovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, u okviru pružanja telekomunikacionih usluga, češkoj investicionoj grupi PPF po ceni od 2,8 milijardi evra. Novi vlasnik važi za jednu od najvećih investicionih grupa u ovom delu Evrope, a do sada je investirao u nekoliko kompanija iz bankarskog sektora, sektora nekretnina, rudarstva i telekomunikacija.

Prema informacijama koje je objavio B92, Telenor samo u Centralnoj i Istočnoj Evropi beleži više od 9 miliona korisnika i gotovo 10.000 zaposlenih.

Kako kupovina Telenorovog poslovanja podleže finalnom odobrenju regulatornih tela, očekuje se da bi kupovina mogla da bude finalizovana u trećem kvartalu 2018. godine, pri čemu će već od Q1 Telenorove operacije u regionu biti izostavljene iz narednih finansijskih izveštaja zbog treniranja poslovanja kao dela „procesa prodaje“.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?