POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

Uprkos brojnim spekulacijama o prodaji Telenorovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, te mnogobrojnim demantima koji su dolazili direktno iz kompanije, rano jutros potvrđeno je da je norveški telekom operater postigao dogovor o prodaji svog poslovanja u Srbiji, Crnoj Gori, Mađarskoj i Bugarskoj češkoj investicionoj grupi po imenu PPF po ceni od 2,8 milijardi evra.

Kako potvrđuju Rojters i B92, kompanija Telenor potvrdila je kupovinu njihovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, u okviru pružanja telekomunikacionih usluga, češkoj investicionoj grupi PPF po ceni od 2,8 milijardi evra. Novi vlasnik važi za jednu od najvećih investicionih grupa u ovom delu Evrope, a do sada je investirao u nekoliko kompanija iz bankarskog sektora, sektora nekretnina, rudarstva i telekomunikacija.

Prema informacijama koje je objavio B92, Telenor samo u Centralnoj i Istočnoj Evropi beleži više od 9 miliona korisnika i gotovo 10.000 zaposlenih.

Kako kupovina Telenorovog poslovanja podleže finalnom odobrenju regulatornih tela, očekuje se da bi kupovina mogla da bude finalizovana u trećem kvartalu 2018. godine, pri čemu će već od Q1 Telenorove operacije u regionu biti izostavljene iz narednih finansijskih izveštaja zbog treniranja poslovanja kao dela „procesa prodaje“.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

5 razloga zašto paušalci ne veruju izmenama zakona i zašto se javno bune protiv njihovog usvajanja

Svako ko je prisustvovao otvorenim razgovorima povodom donošenja novih zakona o poslovanju i oporezivanju paušalaca ima samo jedan pridev - zapaljivo. Suprostavljene strane diskutovale su o zakonskim predlozima, a šta je to što paušalci ističu kao najveće probleme, pročitajte u nastavku ovog teksta.

Kultura 2.0

Horor priče iz industrije: Plata koja nikada nije stigla

Želite da promenite firmu jer više nema šta da vam ponudi? Ja bih, na vašem mestu, ponovo razmislio - ko zna šta vas čeka u sledećoj.

Startapi i poslovanje

Da li je zbog ‘paušala’ na pomolu novi egzodus programera i digitalnih stručnjaka?

Od svih dilema koje poslednjih mesec dana potresaju domaću IT zajednicu, jedna od najizraženijih i najstrastvenijih glasi - otići ili ostati?

Propustili ste

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Platforma za networking, poslove i konsultacije bila je logičan korak za Startit

Sinoć su u beogradskom Domu omladine premijerno objavljeni prvi rezultati novog projekta iza kojeg stoji SEE ICT - Tesla Nation. Vukašin Stojkov podelio je sa publikom kako će ova platforma pomoći Srbiji da se rebrendira kao 'go-to' destinacija za tehnološko znanje.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Kultura 2.0

Stuberi: YouTube uspeh nisu pregledi već odnos prema publici

Ako niste tinejdžer ili svoje slobodno vreme ne provodite istražujući YouTube, verovatno ne znate da domaću scenu na svakih mesec, dva zahvata prava ‘drama’. Sa druge strane, pak, stoji kanal 'Stuberi' koji prati skoro milion ljudi, a koji se ne služe tim trikovima. Oni su za Netokraciju podelili svoju priču.

Startapi i poslovanje

Domaći Teodesk omogućava interno praćenje poslovnih aktivnosti za 1.000 korisnika u Srbiji – od komunikacije do organizacije

I kompanije i mali timovi u digitalnoj industriji gotovo da ne mogu da funkcionišu bez kolaboracionih i menadžerskih aplikacija. U gomili tih softverskih rešenja, beogradski Teodesk u jednoj platformi nudi čitav niz alata koje zadovoljavaju različite poslovne potrebe jedne firme.