POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

Uprkos brojnim spekulacijama o prodaji Telenorovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, te mnogobrojnim demantima koji su dolazili direktno iz kompanije, rano jutros potvrđeno je da je norveški telekom operater postigao dogovor o prodaji svog poslovanja u Srbiji, Crnoj Gori, Mađarskoj i Bugarskoj češkoj investicionoj grupi po imenu PPF po ceni od 2,8 milijardi evra.

Kako potvrđuju Rojters i B92, kompanija Telenor potvrdila je kupovinu njihovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, u okviru pružanja telekomunikacionih usluga, češkoj investicionoj grupi PPF po ceni od 2,8 milijardi evra. Novi vlasnik važi za jednu od najvećih investicionih grupa u ovom delu Evrope, a do sada je investirao u nekoliko kompanija iz bankarskog sektora, sektora nekretnina, rudarstva i telekomunikacija.

Prema informacijama koje je objavio B92, Telenor samo u Centralnoj i Istočnoj Evropi beleži više od 9 miliona korisnika i gotovo 10.000 zaposlenih.

Kako kupovina Telenorovog poslovanja podleže finalnom odobrenju regulatornih tela, očekuje se da bi kupovina mogla da bude finalizovana u trećem kvartalu 2018. godine, pri čemu će već od Q1 Telenorove operacije u regionu biti izostavljene iz narednih finansijskih izveštaja zbog treniranja poslovanja kao dela „procesa prodaje“.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.

Tehnologija

Koji izazovi najviše muče QA inženjere?

Glavni zadatak QA inženjera je da bude podrška obezbeđivanju kvaliteta proizvoda. Zvuči lako, zar ne? U praksi, naravno, nije tako.

Startapi i poslovanje

Na čemu članovi vašeg tima rade u ovom trenutku? Softver KANBANSI ima odgovor

Izabrali ste Kanban metodologiju, počeli da je primenjujete i – to nije dalo očekivane rezultate ili iziskuje više truda nego što ste očekivali. Možda je rešenje ipak u softveru?

Internet marketing

Novi Chrome uvodi promene koje će razdrmati oblast digitalnog oglašavanja

Nedavno održana Google I/O konferencija dala nam je bolji uvid u promene koje će uskoro zahvatiti Chrome. Kako će one uticati na korisnike, ali i na oglašivače, pročitajte u nastavku teksta.