POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

POTVRĐENO: Telenor prodat češkoj PPF grupi za €2,8 milijardi!

Uprkos brojnim spekulacijama o prodaji Telenorovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, te mnogobrojnim demantima koji su dolazili direktno iz kompanije, rano jutros potvrđeno je da je norveški telekom operater postigao dogovor o prodaji svog poslovanja u Srbiji, Crnoj Gori, Mađarskoj i Bugarskoj češkoj investicionoj grupi po imenu PPF po ceni od 2,8 milijardi evra.

Kako potvrđuju Rojters i B92, kompanija Telenor potvrdila je kupovinu njihovog poslovanja u Centralnoj i Istočnoj Evropi, u okviru pružanja telekomunikacionih usluga, češkoj investicionoj grupi PPF po ceni od 2,8 milijardi evra. Novi vlasnik važi za jednu od najvećih investicionih grupa u ovom delu Evrope, a do sada je investirao u nekoliko kompanija iz bankarskog sektora, sektora nekretnina, rudarstva i telekomunikacija.

Prema informacijama koje je objavio B92, Telenor samo u Centralnoj i Istočnoj Evropi beleži više od 9 miliona korisnika i gotovo 10.000 zaposlenih.

Kako kupovina Telenorovog poslovanja podleže finalnom odobrenju regulatornih tela, očekuje se da bi kupovina mogla da bude finalizovana u trećem kvartalu 2018. godine, pri čemu će već od Q1 Telenorove operacije u regionu biti izostavljene iz narednih finansijskih izveštaja zbog treniranja poslovanja kao dela „procesa prodaje“.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Mobilno

Marko Obradović Edge: 5 saveta za bolju fotografiju mobilnim telefonom

Kako do najbolje fotografije sa vašeg odmora - uz pomoć pametnog telefona? Nagrađivani fotograf Marko Obradović Edge otkriva nam svojih 5 saveta.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.

Tehnologija

Želja nam je da kartice koristimo u lokalnim marketima i na pijacama – pokazalo je Masterindex 2019. istraživanje

Najnoviji rezultati MasterIndex istraživanja pokazali su da 8 od 10 korisnika kartica u Srbiji poseduje debitnu karticu, dok 40% korisnika poseduje kreditnu, a čak jedna petina obe kartice.