Telekom Srbija počeo da emituje kratke TV reklame uživo

Telekom Srbija počeo da emituje kratke TV reklame uživo zahvaljujući 4G mreži

Kako bi na verodostojan način prikazao rasprostranjenost i kvalitet svoje 4G mreže, Telekom Srbja je pokrenuo inovativnu kampanju zasnovanu na svakodnevnim TV uključenjima uživo iz raznih krajeva zemlje. Pojedine reklame su već uspešno emitovane na četiri televizije sa nacionalnom pokrivenošću, kao što su RTS, B92, Prva TV i Pink.

Reklama-uzivo-4g
Brzina LTE tehnologije na pravom ispitu. (Izvor: mondo.rs)

Zahvaljujući saradnji sa četiri vodeće TV stanice sa nacionalnom frekvencijom, u Srbiji će prvi put biti uživo emitovano više od 160 uključenja sa 50 lokacija u 9 gradova. Osim što je tehnološki i medijski nesvakidašnja, kampanja ujedno otkriva prirodne lepote i različite predele naše zemlje.

Kao operater sa velikom pokrivenošću 4G signala na teritoriji naše zemlje, Telekom Srbija je građanima omogućio da kroz uključenja uživo tokom dve nedelje, upoznaju delove Beograda, Novog Sada, Niša, Kopaonika, Novog Pazara, Kragujevca, Aranđelovca, Pančeva i Šapca – odnosno onih mesta gde je ta tehnologija trenutno zastupljena. Sva uključenja tokom reklamnih blokova televizija su direktna i u realnom vremenu, bez ikakve naknadne intrevencije.

Bez kvalitetne konekcije nema ni TV prenosa

S obzirom da je za emitovanje sadržaja uživo na televizijama neophodna besprekorna konekcija za prenos audio i video signala u vrhunskoj rezoluciji, možemo zaključiti da je signal tokom pomenute reklamne kampanje veoma kvalitetan, te je prenošen sa terena do TV stanica isključivo uz pomoć Interneta, što je još jedan dokaz brzine prenosa podataka koje obezbeđuje LTE tehnologija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.