Gost 34. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Vladimir Kovač sa kojim smo razgovarali o budućnosti organizovanja događaja i tome kako je aktuelna pandemija negativno uticala na industriju događaja i konferencija.
Iako se situacija u ovoj godini kada je reč o organizovanju velikih događaja neće značajno promeniti, Vlada nam je otkrio šta bi to sve sa organizacione strane u 2021. moglo da bude deo pomenute industrije, na osnovu svog bogatog iskustva iz ove oblasti.
Sa našim sagovornikom smo imali priliku da govorimo i o jednoj, relativno novoj terminologiji, a reč je o hibridinim događajima. Tom prilikom, Kovač je napravio paralelu između onih biznisa kojima su događaji jedan deo poslovnih modela i onih biznisa koji su u potpunosti orijentisani na njihovu organizaciju, definišući i šta za njih, ali i za publiku u tom slučaju predstavlja koncept hibridnih događaja.
Osvrnuli smo se i na domaću scenu, pa nam je Vladimir otkrio svoje stavove na pitanje da li se u ovom trenutku šira publika prezasitila različitih online događaja kojih je, istini za volju, ove godine bilo zaista mnogo na Internetu. S obzirom na to da nas je pandemija značajno udaljila od standardnih konferencija, naš gost nam je govorio i o tome šta je to krucijalno što nedostaje ljudima kada su konferencije u pitanju, pozivajući se na društveni faktor i faktor networkinga.
Sa druge strane, Vladimir je na osnovu svojih iskustava podelio konkretne savete o tome kako najuspešnije organizovati digitalne event-ove na Internetu i zašto ne treba pokušavati kopirati fizičke događaje na online prostoru – s obzirom na to da je ovde reč o potpuno drugačijim stvarima i zašto je kvalitet sadržaja ovde ključna stvar.
Sa našim sagovornikom smo pričali i da li smo sve “ispucali” što se tiče online događaja u prethodnoj godini, kao i da li je pandemija virusa zapravo sa sobom donela možda neke pozitivne stvari i zašto je pre svega sada veoma važno da organizatori budu taktični.
Na samom kraju, Kovač je govorio i o veoma važnom faktoru koji se tiče zarade od ove delatnosti u vreme zdravstvene krize, istakavši da je baš u ovom trenutku za uspeh u pomenutoj industriji veoma važna izgradnja brenda i stvaranje poverenja. Uz to, Vlada nam je otkrio i njegova očekivanja za tekuću godinu kada je reč o pomenutoj industriji.
Naš Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTube, Apple Podcasts, Deezer, Pocket Casts, Spotify, Google Podcasts i… ma šta će vam više, realno?