Kako su nastali Aca Informacija i Tatin dnevnik? (gost Strahinja Ćalović)

Kako su nastali Aca Informacija i Tatin dnevnik? (gost Strahinja Ćalović)

Dvadesetu epizodu Office Talks podkasta obeležio je razgovor sa jednim veoma zanimljivim gostom. U našu redakciju stigao je Strahinja Ćalović, kreativac i marketar koji stoji iza više projekata kao što su YouTube kanal Tata Straja, ali i popularnih Instagram stranica Aca Informacija i Tatin dnevnik.

Otkako smo počeli sa realizacijom Office Talks Podcasta, slobodno možemo reći da je ova epizoda najduža. U razgovoru koji je trajao nešto više od sat vremena, sa Strahinjom smo govorili o tome kako je ušao u svet digitalnog marketinga te kreiranja sadržaja – posebno pisanja scenarija za emisiju Veče sa Ivanom Ivanovićem, ali i pisanja definicija na nekada popularnom sajtu – Vukajliji.

Strahinja nam je između ostalog govorio o tome kako je jedno vreme imao i iskustvo pisanja na sajtu Njuz.net, ali i na koji način mu je satirično i kreativno pisanje na ovim kanalima pomoglo da to iskustvo pretoči u sopstvene projekte kao što su Instagram stranice Aca Informacija, Tatin dnevnik, Prosečni kladioničar, ali čak i YouTube kanal Tata Straja koji broji preko 20.000 pretplatnika.

Ćalović nam je govorio o tome kako je svoj uticaj na Facebooku i Instagramu iskoristio za monetizaciju i sa kojim se sve izazovima suočavao na tom polju, posebno kada je reč o saradnji sa brendovima. Kada već govorimo o monetizaciji, naš gost je pričao i o biznis saradnji sa kladionicama u okviru stranice Prosečni kladioničar i koliko je zapravo teško monetizovati sadržaj vezan za sport u Srbiji.

Na kraju epizode, Strahinja se detaljnije osvrnuo na YouTube scenu u Srbiji i interakciji kreatora sa publikom, što se njemu zapravo i najviše dopalo za pokretanje sopstvenog kanala i šta danas zapravo predstavlja koncept kreiranja sadržaja, bilo da je video ili tekst u pitanju.

Zaključivši ovaj razgovor, fokusirali smo se i na core posao našeg sagovornika, zapravo digitalni marketing i kako izgleda saradnja sa klijentima, a Strahinja nam je tom prilikom otkrio da mu u izradi kampanja pomaže tim od devet saradnika. Pored toga, saznali smo i da je počeo sa zasebnim online kursevima za uspešno upravljanje društvenim mrežama.

Nadamo se da će vam se ova epizoda dopasti, a mi se naredne nedelje slušamo i gledamo u sledećoj emisiji. Office Talks pratite na sledećim kanalima: YouTubeApple PodcastsDeezerPocket CastsSpotifyGoogle Podcasts i… ma šta će vam više, realno?


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.