StartLabs Q&A sa Davidom Kadavijem i Endijem Angelosom

‘StartLabs Q&A’ sa Dejvidom Kadavijem i Endijem Angelosom u KC Gradu

Fond StartLabs nastavlja seriju okupljanja najavivši interesantnu Q&A sesiju iduće srede u Kulturnom Centru Grad. S početkom od 17:30 časova, StartLabs će ugostiti Dejvida Kadavija i Endija Angelosa - dvojicu preduzetnika iz Silicijumske doline, te nagrađivane autore koji će podeliti svoja iskustva, ali i odgovarati na pitanja publike.

sl22

Dejvid Kadavi jedan je od najuspešnijih autora na Amazonu, gde njegova knjiga Design for Hackers: Reverse-Engineering Beauty“ drži 18. mesto najprodavanijih naslova. Pre nego što se otisnuo u autorske vode, Dejvid je osnovao dizajnerska odeljenja u dva startapa iz doline, te je radio kao freelancer za klijente poput oDesk-a, PBworks i UserVoice.

Kadavi će sa domaćom publikom podeliti kako napraviti male pobede unutar tima i izbeći česte dizajnerske padove, kako popraviti sopstveni dizajn te kako minimalizam i jednostavnog mogu raditi za vas.

Pored Dejvida, domaćoj publici obratiće se i Endi Angelos koji je u vode medijskih startapa zašao još 2006. godine. Tokom predavanja pod imenom „Shortcuts for people who hate shortcuts“, Angelos će podeliti svoja zapažanja zasnovana na komunikaciji sa nekoliko stotina startapa koji se često opredeljuju za kraći put te jednostavnije rešenje, a koje im se na kraju može obiti o glavu i prouzrokovati još više posla.

predavaci2
Dejvid Kadavi i Engi Angelos odgovaraju na vaša pitanja iduće srede u KC Gradu.

Iz StartLabsa ističu da je prisustvo pomenutom okupljanju u potpunosti besplatno. Više informacija o predstojećem događaju možete pronaći na zvaničnoj Meetup stranici.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?