89 miliona dinara za regionalne startap centre u Kruševcu, Subotici i Pirotu

Potpisana su prva tri ugovora za otvaranje regionalnih inovacionih startap centara u Kruševcu, Subotici i Pirotu. Država je za ove centre izdvojila 89 miliona dinara.

Kako piše N1Nenad Popović, ministar bez portfelja zadužen za inovacije i tehnološki razvoj, istakao je da će pored najmodernije opreme, korisnici regionalnih inovacionih startap centara imati na jednom mestu svu stručnu, mentorsku i konsultantsku podršku za realizaciju svojih preduzetničkih ideja, te je tom prilikom istakao za medije:

Korisnici novih centara imaće najbolje predavače i mentore koji će im pomoći da svoje ideje pretvore u konkretne proizvode i usluge koje mogu da pronađu svoje mesto na domaćem i globalnom tržištu.

On je naglasio da se otvaranjem regionalnih inovacionih startap centara daje jednaka šansa mladima u celoj Srbiji. Popović je takođe naveo da je budžet za podršku inovacijama u Srbiji povećan pet puta i da se u zvaničnom izveštaju o inovacionim performansama evropskih zemalja, koji svake godine objavljuje Evropska komisija, naša zemlja prvi put nalazi ispred osam članica EU – Mađarske, Grčke, Poljske, Litvanije, Hrvatske, Bugarske, Rumunije i Slovačke.

Da li otvaranje državnih preduzetničkih centara u manjim gradovima vidite kao dobar potez? Želimo da čujemo vaše mišljenje u komentarima.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.