89 miliona dinara za regionalne startap centre u Kruševcu, Subotici i Pirotu

89 miliona dinara za regionalne startap centre u Kruševcu, Subotici i Pirotu

Potpisana su prva tri ugovora za otvaranje regionalnih inovacionih startap centara u Kruševcu, Subotici i Pirotu. Država je za ove centre izdvojila 89 miliona dinara.

Kako piše N1Nenad Popović, ministar bez portfelja zadužen za inovacije i tehnološki razvoj, istakao je da će pored najmodernije opreme, korisnici regionalnih inovacionih startap centara imati na jednom mestu svu stručnu, mentorsku i konsultantsku podršku za realizaciju svojih preduzetničkih ideja, te je tom prilikom istakao za medije:

Korisnici novih centara imaće najbolje predavače i mentore koji će im pomoći da svoje ideje pretvore u konkretne proizvode i usluge koje mogu da pronađu svoje mesto na domaćem i globalnom tržištu.

On je naglasio da se otvaranjem regionalnih inovacionih startap centara daje jednaka šansa mladima u celoj Srbiji. Popović je takođe naveo da je budžet za podršku inovacijama u Srbiji povećan pet puta i da se u zvaničnom izveštaju o inovacionim performansama evropskih zemalja, koji svake godine objavljuje Evropska komisija, naša zemlja prvi put nalazi ispred osam članica EU – Mađarske, Grčke, Poljske, Litvanije, Hrvatske, Bugarske, Rumunije i Slovačke.

Da li otvaranje državnih preduzetničkih centara u manjim gradovima vidite kao dobar potez? Želimo da čujemo vaše mišljenje u komentarima.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Tehnologija

5G mreža nas neće štetno ‘ozračiti’, ali širenje dezinformacija i lažnih vesti sigurno hoće

Fizička pojava kao što je štetno zračenje ne mora nužno uvek da dođe iz nuklearnog reaktora, sunca ili radona, već se javlja u različitim oblicima - u čemu bi, prema pisanju pojedinih medija, svoju ulogu mogla da odigra i 5G mreža.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Propustili ste

Karijere

Kako se brendirati na LinkedIn-u i obezbediti veći doseg za vaše objave?

Kako funkcioniše LinkedIn algoritam? Kakve objave voli, a koje kažnjava niskim 'reach'-om? Otkrivamo u nastavku.

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Startapi i poslovanje

CESA 2019: Otvorene prijave za startape u Centralnoj i Istočnoj Evropi

Udruženje The Startup Awards po šesti put okuplja startape različitih faza razvoja i delatnosti iz ovog dela Evrope. Nominacije traju do početka avgusta, dok se zainteresovani mogu prijaviti u 16 različitih kategorija.

Gaming

Humanitarni esport turnir Good Game dolazi u Beograd – prijavite vaš tim i igraje protiv drugih IT kompanija

Dom omladine u Beogradu biće domaćin prvog Good Game B2B esport turnira koji će se održati u prestonici sa ciljem povezivanja većih kompanija i prikupljanja sredstava za mlade preduzetnike. Sa idejnim tvorcem takmičenja razgovaramo o nastanku istog i planovima za naredni period.

Ekskluzivno

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Društvene mreže

SHARE Fondacija saopštila: Twitter imenuje predstavnika za Srbiju

Novi Zakon o zaštiti podataka o ličnosti predviđa obavezu gotovo svih velikih IT kompanija da imenuju predstavnike u Srbiji. Prva u nizu koja to čini je Twitter.