mCard nova je usluga Societe Generale banke i Mastercarda

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

mCard kao savremeni način plaćanja, dostupan je svim klijentima Societe Generale banke koji imaju aktivne Mastercard platne kartice i deo je već postojeće m-banking aplikacije za Android uređaje. Samo plaćanje jednostavno je – poput korišćenja beskontaktne platne kartice. U okviru mCard sekcije u mobilnoj aplikaciji potrebno je izabrati opciju plaćanja, uneti PIN za mobilnu aplikaciju, a zatim prisloniti telefon na POS terminal.

Pomenuta usluga koristi savremenu MDES (Mastercard Digital Enablement Service) platformu kompanije Mastercard sa naprednom platnom tehnologijom – EMV čip, tokenizaciju i enkripciju kako bi se osigurala bezbednost korisnika kartice. Token je niz brojeva koji mobilni uređaj koristi umesto broja kartice odštampanog na plastičnoj kartici – ovo znači da se sam broj kartice nikada ne pokazuje, ne čuva ili deli sa bilo kime, što garantuje veću sigurnost za korisnike.

Zahvaljujući tokenizaciji, u slučaju gubitka mobilnog telefona, korisnik poništava samo token, a ne i celu karticu. Na ovaj način se putem procesa tokenizacije postiže maksimalna bezbednost korišćenja. Takođe, postoje i dodatni nivoi zaštite koji osiguravaju da račun bude zadužen samo jednom ukoliko korisnik slučajno prisloni karticu dva puta.

Broj m-banking korisnika u porastu

Iz Societe Generale banke ističu da neće biti dodatnih troškova prilikom plaćanja putem mCard usluge, a u sklopu m-banking aplikacije korisnici je mogu koristiti na čak tri svoja Android uređaja koji imaju opciju NFC povezivanja i operativni sistem KitKat 4.4. ili noviji.

Plaćanje je moguće i bez Internet konekcije, ali maksimalno deset puta, nakon čega bi trebalo ponovo povezati se na mrežu kako bi nova transakcija bila nastavljena. Digitalizacijom platne kartice Societe Generale Srbija nastavlja da svojim klijentima omogućava da što više bankarskih usluga mogu da obave putem svog mobilnog telefona.

Dosadašnji rezultati za poslednjih godinu dana, pokazuju da se broj klijenata koji plaćaju putem m-bankinga povećao za 62% i da su se ti iznosi uvećali za čak 80%, govore u prilog tome da je sve više klijenata koji za dnevno bankarstvo više ne dolaze u ekspoziture i da sve više koriste svoje pametne telefone.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.