mCard nova je usluga Societe Generale banke i Mastercarda

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

mCard kao savremeni način plaćanja, dostupan je svim klijentima Societe Generale banke koji imaju aktivne Mastercard platne kartice i deo je već postojeće m-banking aplikacije za Android uređaje. Samo plaćanje jednostavno je – poput korišćenja beskontaktne platne kartice. U okviru mCard sekcije u mobilnoj aplikaciji potrebno je izabrati opciju plaćanja, uneti PIN za mobilnu aplikaciju, a zatim prisloniti telefon na POS terminal.

Pomenuta usluga koristi savremenu MDES (Mastercard Digital Enablement Service) platformu kompanije Mastercard sa naprednom platnom tehnologijom – EMV čip, tokenizaciju i enkripciju kako bi se osigurala bezbednost korisnika kartice. Token je niz brojeva koji mobilni uređaj koristi umesto broja kartice odštampanog na plastičnoj kartici – ovo znači da se sam broj kartice nikada ne pokazuje, ne čuva ili deli sa bilo kime, što garantuje veću sigurnost za korisnike.

Zahvaljujući tokenizaciji, u slučaju gubitka mobilnog telefona, korisnik poništava samo token, a ne i celu karticu. Na ovaj način se putem procesa tokenizacije postiže maksimalna bezbednost korišćenja. Takođe, postoje i dodatni nivoi zaštite koji osiguravaju da račun bude zadužen samo jednom ukoliko korisnik slučajno prisloni karticu dva puta.

Broj m-banking korisnika u porastu

Iz Societe Generale banke ističu da neće biti dodatnih troškova prilikom plaćanja putem mCard usluge, a u sklopu m-banking aplikacije korisnici je mogu koristiti na čak tri svoja Android uređaja koji imaju opciju NFC povezivanja i operativni sistem KitKat 4.4. ili noviji.

Plaćanje je moguće i bez Internet konekcije, ali maksimalno deset puta, nakon čega bi trebalo ponovo povezati se na mrežu kako bi nova transakcija bila nastavljena. Digitalizacijom platne kartice Societe Generale Srbija nastavlja da svojim klijentima omogućava da što više bankarskih usluga mogu da obave putem svog mobilnog telefona.

Dosadašnji rezultati za poslednjih godinu dana, pokazuju da se broj klijenata koji plaćaju putem m-bankinga povećao za 62% i da su se ti iznosi uvećali za čak 80%, govore u prilog tome da je sve više klijenata koji za dnevno bankarstvo više ne dolaze u ekspoziture i da sve više koriste svoje pametne telefone.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Startapi i poslovanje

3Lateral kupio parcelu u Novom Sadu vrednu €7,7 miliona evra – da li je na pomolu izgradnja njihovog kampusa?

3Lateral kupio je plac u Novom Sadu od skoro 6.500 m2, a koji je plaćen više od 7,7 miliona evra. Znači li to da ova kompanija planira gradnju kampusa?

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.

Kultura 2.0

Da li i dalje čitamo stripove ili će ovaj kulturološki fenomen ostati u senci digitalizacije?

Ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti! Da li i vi često citirate omiljene junake iz stripova, poput čuvenog Alana Forda i jesu li stripovi i dalje deo pop-kulture koji rado konzumirate? Oni su, zapravo, kult koji se ne da tako lako izgubiti u zaboravu, a mi smo analizirali da li će ove male, crtane knjižice i dalje nalaziti put do korisnika - čak i u vreme digitalizacije pisanog i crtanog sadržaja.

Startapi i poslovanje

Kako je beogradski Intelisale porastao za vreme pandemije i prilagodio svoj posao trenutnim potrebama klijenata?

Vratite se koji mesec unazad i zapitajte se - koliko ste svoje poslovanje morali da prilagodite zahtevima klijenata čiji su biznisi bili direktno ili indirektno pogođeni pandemijom COVID-19?

Startapi i poslovanje

Upoznajte Stefana Feješa, najmlađeg programera koji radi u GitHubu i jedinog koji dolazi iz Srbije

Stefan Feješ ima 20 godina, fakultet bi trebalo da završi 2022. godine, a već je kreirao šesti najbrže rastući 'open source' projekat u 2018. godini, govorio na nekim od najpoznatijih 'tech' konferencija širom sveta, a prošlog meseca postao je i najmlađi član GitHub tima.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.