mCard nova je usluga Societe Generale banke i Mastercarda

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

mCard kao savremeni način plaćanja, dostupan je svim klijentima Societe Generale banke koji imaju aktivne Mastercard platne kartice i deo je već postojeće m-banking aplikacije za Android uređaje. Samo plaćanje jednostavno je – poput korišćenja beskontaktne platne kartice. U okviru mCard sekcije u mobilnoj aplikaciji potrebno je izabrati opciju plaćanja, uneti PIN za mobilnu aplikaciju, a zatim prisloniti telefon na POS terminal.

Pomenuta usluga koristi savremenu MDES (Mastercard Digital Enablement Service) platformu kompanije Mastercard sa naprednom platnom tehnologijom – EMV čip, tokenizaciju i enkripciju kako bi se osigurala bezbednost korisnika kartice. Token je niz brojeva koji mobilni uređaj koristi umesto broja kartice odštampanog na plastičnoj kartici – ovo znači da se sam broj kartice nikada ne pokazuje, ne čuva ili deli sa bilo kime, što garantuje veću sigurnost za korisnike.

Zahvaljujući tokenizaciji, u slučaju gubitka mobilnog telefona, korisnik poništava samo token, a ne i celu karticu. Na ovaj način se putem procesa tokenizacije postiže maksimalna bezbednost korišćenja. Takođe, postoje i dodatni nivoi zaštite koji osiguravaju da račun bude zadužen samo jednom ukoliko korisnik slučajno prisloni karticu dva puta.

Broj m-banking korisnika u porastu

Iz Societe Generale banke ističu da neće biti dodatnih troškova prilikom plaćanja putem mCard usluge, a u sklopu m-banking aplikacije korisnici je mogu koristiti na čak tri svoja Android uređaja koji imaju opciju NFC povezivanja i operativni sistem KitKat 4.4. ili noviji.

Plaćanje je moguće i bez Internet konekcije, ali maksimalno deset puta, nakon čega bi trebalo ponovo povezati se na mrežu kako bi nova transakcija bila nastavljena. Digitalizacijom platne kartice Societe Generale Srbija nastavlja da svojim klijentima omogućava da što više bankarskih usluga mogu da obave putem svog mobilnog telefona.

Dosadašnji rezultati za poslednjih godinu dana, pokazuju da se broj klijenata koji plaćaju putem m-bankinga povećao za 62% i da su se ti iznosi uvećali za čak 80%, govore u prilog tome da je sve više klijenata koji za dnevno bankarstvo više ne dolaze u ekspoziture i da sve više koriste svoje pametne telefone.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Internet kupovina u Srbiji raste – novoosnovana eCommerce Asocijacija Srbije odgovoriće nam kako i koliko

Zorana Milidrag u razgovoru za Netokraciju otkriva kako je nastala prva eCommerce Asocijacija u Srbiji, koji su ciljevi udruženja i zašto je za dalji i brži rast potrebno okupiti sve ključne igrače na tržištu.

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Intervju

Kome biste poverili budućnost vaše kompanije ako ona zahteva kompletan preobražaj poslovanja?

Koliko smo puta do sada slušali o ubrzanoj digitalizaciji koja zahvata skoro svaki segment naših života? Zašto ta praksa nije dobra i kako pravilno i postepeno pristupiti transformaciji privrednog sektora, otkriva nam direktor inovacija kompanije TeleGroup.

Propustili ste

Analiza

Od nepoznate reči do najjačeg IT sektora: Kako se Blockchain razvijao u Srbiji?

Kada su u maju ove godine objavljeni rezultati Startap Genome istraživanja, mnogi od nas ostali su začuđeni nad činjenicom da se Srbija našla u top 5 zemalja po broju blockchain developera na svetu. U ovom tekstu vraćamo se u prošlost, kada je ta zajednica bila tek na začetku sa ciljem da odgovorimo na pitanje - kako je do toga došlo?

Tehnologija

Od 1. bitkoin ATM-a u Beogradu do 20.000 korisnika – kako je ECD.rs popularizovao kriptovalute u Srbiji?

Od pojavljivanja bitkoina 2009. godine plaćanje kriptovalutama brzo se raširilo širom sveta, a vrednost digitalnog novca rapidno je rasla. Međutim, da li je inicijalni 'hype' rudarenja prošao, kako stoje stvari sa Srbijom na tržištu kriptovaluta i koja je njihova budućnost?

Tehnologija

Otvoren MarTech Challenge – regionalno takmičenje za marketing startape

Tehnološki startapi koji se bave primenom novih tehnologija u marketingu i komunikacijama u oblastima poput oglašavanja, veštačke inteligencije, mašinskog učenja, medija, društvenih mreža i slično pozvani su da se priključe takmičenju.

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.