mCard nova je usluga Societe Generale banke i Mastercarda

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

mCard kao savremeni način plaćanja, dostupan je svim klijentima Societe Generale banke koji imaju aktivne Mastercard platne kartice i deo je već postojeće m-banking aplikacije za Android uređaje. Samo plaćanje jednostavno je – poput korišćenja beskontaktne platne kartice. U okviru mCard sekcije u mobilnoj aplikaciji potrebno je izabrati opciju plaćanja, uneti PIN za mobilnu aplikaciju, a zatim prisloniti telefon na POS terminal.

Pomenuta usluga koristi savremenu MDES (Mastercard Digital Enablement Service) platformu kompanije Mastercard sa naprednom platnom tehnologijom – EMV čip, tokenizaciju i enkripciju kako bi se osigurala bezbednost korisnika kartice. Token je niz brojeva koji mobilni uređaj koristi umesto broja kartice odštampanog na plastičnoj kartici – ovo znači da se sam broj kartice nikada ne pokazuje, ne čuva ili deli sa bilo kime, što garantuje veću sigurnost za korisnike.

Zahvaljujući tokenizaciji, u slučaju gubitka mobilnog telefona, korisnik poništava samo token, a ne i celu karticu. Na ovaj način se putem procesa tokenizacije postiže maksimalna bezbednost korišćenja. Takođe, postoje i dodatni nivoi zaštite koji osiguravaju da račun bude zadužen samo jednom ukoliko korisnik slučajno prisloni karticu dva puta.

Broj m-banking korisnika u porastu

Iz Societe Generale banke ističu da neće biti dodatnih troškova prilikom plaćanja putem mCard usluge, a u sklopu m-banking aplikacije korisnici je mogu koristiti na čak tri svoja Android uređaja koji imaju opciju NFC povezivanja i operativni sistem KitKat 4.4. ili noviji.

Plaćanje je moguće i bez Internet konekcije, ali maksimalno deset puta, nakon čega bi trebalo ponovo povezati se na mrežu kako bi nova transakcija bila nastavljena. Digitalizacijom platne kartice Societe Generale Srbija nastavlja da svojim klijentima omogućava da što više bankarskih usluga mogu da obave putem svog mobilnog telefona.

Dosadašnji rezultati za poslednjih godinu dana, pokazuju da se broj klijenata koji plaćaju putem m-bankinga povećao za 62% i da su se ti iznosi uvećali za čak 80%, govore u prilog tome da je sve više klijenata koji za dnevno bankarstvo više ne dolaze u ekspoziture i da sve više koriste svoje pametne telefone.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.