Snapchat želi da analizira naš sadržaj i servira nam reklame

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Snapchat želi da analizira naš sadržaj i servira nam pametnije reklame

Sledeći put kada budete snepovali posetu vašem omiljenom kafiću možete se prijatno iznenaditi. Kompanija ima planove da svojim korisnicima servira pametnije reklame na osnovu sadržaja koji se nalazi na njihovim snepovima, a zahvaljujući tehnologiji koja prepoznaje objekte i kontekst same poruke - baš kao i Google AdWords.

snapchat_ads

Tako bi korisnici koji postave snep kafe u svom lokalnom Starbucksu mogli da budu pozdravljeni porukom da ukoliko dodaju geofilter sa logotipom ovog brenda, naredni put mogu ostvariti određeni popust. Iako sam koncept nije nov, Snapchat želi preciznije da postavlja reklame analizirajući sadržaj koji korisnici kreiraju, a zahvaljujući posebnim algoritmima. Što više snepova, to su i reklame učinkovitije.

Business Insider piše da je Snapchat podneo zahtev za patent još prošle godine, pri čemu je dokumentacija postala javno dostupna tek prošle nedelje. Dokumentacija detaljno opisuje kako ova kompanija nastoji da implementira tehnologiju prepoznavanja objekata na fotografijama u marketinške svrhe. Tako bi, npr, korisnici koji snepuju Empire State Building mogli da vide poseban geofilter sa gorilom, no daleko od toga da su to jedini planovi kompanije.

gorila
Zahvaljujući tehnologiji prepoznavanja objekata na snepovima uskoro bi mogle da nam stignu i pametnije Snapchat reklame u obliku geofiltera.

Kada govorimo o monetizaciji nove funkcije, Snapchat predlaže da bi kupone u restoranima mogli da zamene snepovi, pri čemu bi restorani korisnicima ponudili popust ukoliko se generiše dovoljan broj poruka sa geofilterom tog mesta. Sa druge strane, a baš kao i kod Google AdWords-a, biznisi bi mogli da precizno plasiraju svoje reklame birajući objekte i predmete koje algoritam treba da prepozna na sadržaju korisnika.

Veći fokus na oglašavanje zbog investitora

Štaviše, za nove funkcije mogli bismo da vidimo i otvoren API, pružajući oglašivačima još učinkovitiju metodu zakupa oglasnog prostora na Snapchatu, uz integraciju sa third-party aplikacijama.

Samo nedavno, Snapchat je predstavio i Memories kojim želi još bolje da se pozicionira na polju sadržaja, a koji od prvog dana u sebi sadrži tehnologiju za prepoznavanje lica i objekata na fotografijama i snepovima. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da valuacija kompanije danas iznosi 18 milijardi dolara, pri čemu čitav tim ulaže velike napore kako bi zarada za 2016. godinu skočila sa $500 miliona na milijardu dolara, predstavljajući usput nove proizvode koji će im pomoći u ovoj nameri.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Upoznajte poslodavce

Zašto je Smallpdf uveo 16 nedelja plaćenog odsustva za novopočene tate?

Da li ste nekada čuli za termin 'paternity leave' i da li znate šta on tačno podrazumeva? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Ivom Marinković iz kompanije Smallpdf koja je ovaj benefit nedavno omogućila svojim zaposlenima.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Web 3.0

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Propustili ste

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.

Office Talks Podcast

Kako od nule napraviti mobilnu aplikaciju za vaš proizvod? (Smallpdf)

U 120. epizodi Office Talks podkasta imali smo priliku da ugostimo Željka Ilića i Ivana Milisavljevića iz kompanije Smallpdf. Sa njima smo razgovarali o proizvodima, radu na mobilnim aplikacijama i kompanijskoj kulturi.

Tehnologija

DaFED #58: Kako na efikasan način podići performanse i optimizovati web sajt

Oslobodite vaše kalendare, jer je 58. DaFED događaj zakazan za četvrtak 8. decembra s početkokm od 18 časova, u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.

Upoznajte poslodavce

Kako je Ananas postao startap unutar korporacije i okupio internacionalni tim sa iskustvom iz Amazona i Gugla?

Kako izgleda razvoj jednog od najambicioznijih e-commerce projekata u regionu? Koliko ljudi radi na developmentu i kako su oni organizovani? Odgovor na ovo pitanje potražili smo u razgovoru sa Belom Klašnjom, CTO kompanije Ananas koja stoji iza istoimene web prodavnice.