Snapchat želi da analizira naš sadržaj i servira nam reklame

Snapchat želi da analizira naš sadržaj i servira nam pametnije reklame

Sledeći put kada budete snepovali posetu vašem omiljenom kafiću možete se prijatno iznenaditi. Kompanija ima planove da svojim korisnicima servira pametnije reklame na osnovu sadržaja koji se nalazi na njihovim snepovima, a zahvaljujući tehnologiji koja prepoznaje objekte i kontekst same poruke - baš kao i Google AdWords.

snapchat_ads

Tako bi korisnici koji postave snep kafe u svom lokalnom Starbucksu mogli da budu pozdravljeni porukom da ukoliko dodaju geofilter sa logotipom ovog brenda, naredni put mogu ostvariti određeni popust. Iako sam koncept nije nov, Snapchat želi preciznije da postavlja reklame analizirajući sadržaj koji korisnici kreiraju, a zahvaljujući posebnim algoritmima. Što više snepova, to su i reklame učinkovitije.

Business Insider piše da je Snapchat podneo zahtev za patent još prošle godine, pri čemu je dokumentacija postala javno dostupna tek prošle nedelje. Dokumentacija detaljno opisuje kako ova kompanija nastoji da implementira tehnologiju prepoznavanja objekata na fotografijama u marketinške svrhe. Tako bi, npr, korisnici koji snepuju Empire State Building mogli da vide poseban geofilter sa gorilom, no daleko od toga da su to jedini planovi kompanije.

gorila
Zahvaljujući tehnologiji prepoznavanja objekata na snepovima uskoro bi mogle da nam stignu i pametnije Snapchat reklame u obliku geofiltera.

Kada govorimo o monetizaciji nove funkcije, Snapchat predlaže da bi kupone u restoranima mogli da zamene snepovi, pri čemu bi restorani korisnicima ponudili popust ukoliko se generiše dovoljan broj poruka sa geofilterom tog mesta. Sa druge strane, a baš kao i kod Google AdWords-a, biznisi bi mogli da precizno plasiraju svoje reklame birajući objekte i predmete koje algoritam treba da prepozna na sadržaju korisnika.

Veći fokus na oglašavanje zbog investitora

Štaviše, za nove funkcije mogli bismo da vidimo i otvoren API, pružajući oglašivačima još učinkovitiju metodu zakupa oglasnog prostora na Snapchatu, uz integraciju sa third-party aplikacijama.

Samo nedavno, Snapchat je predstavio i Memories kojim želi još bolje da se pozicionira na polju sadržaja, a koji od prvog dana u sebi sadrži tehnologiju za prepoznavanje lica i objekata na fotografijama i snepovima. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da valuacija kompanije danas iznosi 18 milijardi dolara, pri čemu čitav tim ulaže velike napore kako bi zarada za 2016. godinu skočila sa $500 miliona na milijardu dolara, predstavljajući usput nove proizvode koji će im pomoći u ovoj nameri.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Office Talks Podcast

Šta najbolji programeri traže pored plate?

Kako se kompanije danas trude da privuku kvalitetan kadar, šta podrazumeva presonalizacija benefita i kako tokom pandemije izgleda proces zadržavanja zaposlenih? O ovim temama razgovaramo sa Tanjom Mladenović iz kompanije Nutanix u desetoj epizodi Office Talks podcasta.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Maratonci trče počasni krug (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduztništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Startapi i poslovanje

Vladimir Vulić: Inovacije predstavljaju jedini ‘protivotrov’ za sve jaču konkurenciju i moraju postati DNK vaše kompanije

Uoči #CIC2020 sa Vladimirom Vulićem, menadžment konsultantom i suosnivačem Digitalizuj.Me, razgovaramo o tome kako napraviti 'revoluciju' u menadžmentu koji treba da podstanke na inovacije u svom timu.

Startapi i poslovanje

Predstavite svoj ‘fintech’ projekat na takmičenju Elevator Lab Challenge 2020 i osvojite i do €10.000

Raiffeisen banka i Startit pozivaju sve zainteresovane startape da se prijave na Elevator Lab Challenge 2020. Timovi koji se uključe u takmičenje imaće priliku da predstave svoje inovacije i najnovija rešenja iz oblasti finansijskih tehnologija pred stručnjacima iz industrije i startap ekosistema.