Šta je Skyscanner radio u Beogradu? Periscopeovao, naravno!

Šta je Skyscanner radio u Beogradu? Periscopeovao, naravno!

Poznati sajt za pretragu letova, hotela i rent-a-car vozila, Skyscanner, jedan je od brendova koji je možda i najbolje iskoristio moć Periscope aplikacije. Kompanija je kreirala kampanju #24hperiscope gde u saradnji sa blogerima i influenserima radi uživo uključenja iz gradova širom sveta, inspirišući putnike i otkrivajući im nove lokacije. Nedavno je tim bio u poseti Beogradu, a mi smo iskoristili priliku da popričamo sa ‘social media’ menadžerom Skyscannera, Samom Poullainom.

periscope_skyscanner

Ukoliko niste čuli za #24hperiscope, u pitanju je kampanja iza koje stoji Skyscanner a koja u toku jednog dana prati uživo uključenja blogera, influensera i Skyscanner vodiča sa različitih lokacija širom planete. Poslednji događaj ovog tipa desio se pre samo neki dan, tačnije 24. jula, a drugi #24hperiscope startovao je upravo u Beogradu.

Tokom dva sata koliko je ekipa provela u šetnji sa predstavnicima Turističke organizacije Srbije, gledaoci širom sveta mogli su da vide Savamalu, Mikser House, uličnu umetnost i mnoge druge stvari koje su Beograd ovoga puta svrstale na listu top 20 „Yuccie Cities“ iliti gradova posvećenih „hipsterizovanim japijima“. Svojevrsna promocija za prestonicu Srbije, a kako je Skyscanner došao na ovu ideju, otkrio nam je Sam Poullain, njihov social media menadžer za Evropu.

Naš prvi Periscope eksperiment sproveli smo u delo za samo pet dana, kada smo okupili 19 blogera na 24 lokacije širom sveta. Rezultati su premašili naša očekivanja: više od 23 hiljade ljudi pogledalo je prenos tokom 24 sata, dosegli smo 1,6 miliona korisnika i generisali oko 1.200 tvitova.

Kada smo rešili da uradimo nastavak kampanje #24hperiscope, znali smo da moramo odabrati temu, a „Yuccie Cities“ se savršeno uklopilo u tom trenutku.

Prozor u ‘sada’, bez filtera

Poullain kaže da su gradovi iz kojih su vršena uključenja lično izabrani od strane travel blogera koji blisko sarađuju sa kompanijom Skyscanner, te da se veliki broj njih složio kako Beograd definitivno zaslužuje svoje mesto na ovom spisku. Tokom uključenja gledaoci širom sveta mogli su da čuju istoriju Savamale, ali i da vide kako ovaj deo Beograda živi preko dana. Sudeći po komentarima koje smo uhvatili tokom prenosa, reakcije su bile izuzetno pozitivne.

Tokom dva sata koliko je trajalo uključenje iz Beograda, gledaoci su mogli da se upoznaju sa mnogobrojnim znamenitostima Beograda
Tokom dva sata koliko je trajao prenos, gledaoci su mogli nekoliko puta da se uključe i postavljaju pitanja o Beogradu i zanimljivostima koje ovaj grad nudi.

Upitavši Sama da li je Skyscanner tokom 24 časa koliko je trajala kampanja video povećanje u broju prodatih karata, on kaže da inicijalna istraživanja još uvek nisu urađena, ali dodaje da ovo nije bio primarni cilj ove kompanije. Iskrena želja bila je da se inspirišu putnici širom sveta, te da im se na jedan zanimljiv i interaktivan način približe zanimljive lokacije na koje će jednog dana poželeti da otputuju.

Šta kažete, kakav content marketing? 🙂

Za kraj, Poullain se zahvalio domaćinima iz Turističke organizacije Srbije na gostoprimstvu, ali i ukazao na važnost digitalnog marketing kada je turizam u pitanju. Spomenuvši kampanju #MySerbia koju je TOS nedavno lansirao, Sam ističe da lokalni i regionalni turistički biroi trebaju da uspostave bližu saradnju sa travel blogerima, da rade na kreiranju unikatne zajednice kojoj će ponuditi zanimljiv sadržaj – pa čak i da odu korak dalje i pruže im nezaboravno i blisko iskustvo putem različitih servisa poput Periscopea!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Startapi i poslovanje

HTEC akvizirao novosadski Execom – sledi širenje baze klijenata i nova zapošljavanja

Domaća kompanija HTEC juče je objavila da je kupila novosadski Execom - još jednu veliku srpsku kompaniju koja takođe posluje u oblasti pružanja softverskih usluga.

E-commerce

Šta to u carinskim propisima koči dostavu pošiljki i možemo li nešto da uradimo povodom toga?

Situacija sa nedostavljanjem pošiljki sa Aliexpressa nekoliko meseci unazad većinu korisnika navela je da preispitaju čitav sistem - od avio saobraćaja do Pošte. U ovom tekstu, pak, bavimo se carinskim propisima. Šta se zakonski može unaprediti kako bi nam paketi stizali brže?

Propustili ste

Kultura 2.0

Pisanje kompanijskog bloga može da vam donese sve ili ništa – zavisno od toga kako ga i zašto pišete

Da li je sadržaj 'kralj', čak i ako radite u tehnološkoj kompaniji? Zavisi koga pitate, a svoja iskustva i savete ovaj put dele predstavnici kompanija i agencija kojima je pisanje bloga donelo nove ljude i veliku prepoznatljivost u industriji.

Startapi i poslovanje

OTP Grupa ponovo traži inovativne startape za svoj Startap Partnerski program

Ovaj program održava se po četvrti put i predstavlja priliku za sve inovativne kompanije koje žele da testiraju primenjivost svog proizvoda u bankarskom sektoru Centralne i Istočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Beogradski tim kompanije Florence Healthcare obezbeđuje lakše čuvanje dokumentacije korporacija koje testiraju vakcinu za COVID-19

Rastko Jokić, Software Director ove kompanije iz SAD, otkriva nam kako izgleda obezbeđivati tehničku podršku za klijenta koji vrši kliničko istraživanje vakcine za korona virus.

Startapi i poslovanje

Otvorene prijave za novi BioSense akcelerator – cilj je dalja digitalizacija privrede

Nakon prvog BioSens akceleratora realizovanog 2019. u okviru projekta ANTARES, Institut BioSens kroz novi program nastavlja da podržava inovativne preduzetnike u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Office Talks Podcast

Da li digitalci napuštaju gradove zbog korone?

Život u gradu ili na selu? Pitanje koje je posebno postalo aktuelno nakon izbijanja pandemije korona virusa.

Startapi i poslovanje

Kako ostati produktivan i nakon 7 meseci rada od kuće – otkrivaju nam članovi novosadskog COING-a

Rad od kuće, pogotovo kada to nije opcija već potreba, može imati i svoje negativne efekte. Za roditelje i mlade parove koji ne mogu da se distanciraju tokom radnog vremena rad od kuće čini se više kao kazna nego kao benefit - no to ne mora da bude tako, kao što su nam otkrili zaposleni u novosadskoj kompaniji COING.