Srbija kroz oči i pero ‘travel’ blogera

Srbija kroz oči i ‘pero’ travel blogera

U periodu od 22. jula do 4. avgusta, Srbija će ugostiti četvoro poznatih ‘travel’ blogera koji će svoja iskustva deliti sa mnogobrojnom publikom kroz najrazličitiji sadržaj. Kao deo kampanje #MySerbia, oni će u pratnji četvoro domaćih blogera istraživati Srbiju i njene lepote, a korisnici društvenih mreža su ti koji im sugerišu lokacije i znamenitosti vredne posete.

tos_glavna

Ukoliko ste otvorili Twitter ovih dana, sigurno ste zapazili hashtag #MySerbia, te veliki broj tviteraša koji pišu i tvituju o najlepšim predelima Srbije. U pitanju je istoimena kampanja iza koje stoji Turistička organizacija Srbije, u okviru koje će u predstojećem periodu u ovoj državi boraviti četvoro poznatih travel blogera koji će istraživati bogatu turističku ponudu, ali i upoznavati se sa mnogobrojnim znamenitostima koje Srbija ima da ponudi.

Sa publikom koja broji više od 1.000.000 pratilaca i čitalaca, blogeri Melvin Beher (traveldudes.org), Rob Lojd (stophavingaboringlife.com), Beki Enrajt (bordersofadventure.com) i Kaš Batačarija (budgettraveller.org) putovaće kroz Srbiju, dokumentujući svoja iskustva i deleći ih sa publikom. Njima će se na putu pridružiti i domaći blogeri Zorica Lončar (eurotribe.com), Uroš Nedeljković (neblog.bjuti.info), Miloš Petrović (milosblog.com) i Tijago Fererjra, a priliku da doprinesu ovoj kampanji već sada imaju i domaći tviteraši ali i korisnici Instagrama.

Četvoro blogera provešće desetak dana u Srbiji, upoznavajući se sa njenom blogatom kulturom i turističkom ponudom.
Četvoro blogera provešće desetak dana u Srbiji, upoznavajući se sa njenom bogatom kulturom i turističkom ponudom.

Putem sajta my.serbia.travel na kome će se do kraja projekta naći i priče ovih blogera o iskustvu iz Srbije, strani gosti biraće najlepše destinacije koje će sami posetiti, a sve na osnovu predloga koje budu dobijali putem user generated sadržaja sa Twittera i Instagrama.

Iz Turističke organizacije Srbije kažu:

Prateći primere dobre prakse u marketingu turističkih destinacija, a u skladu sa globalnim trendovima korišćenja Interneta i činjenice da se sadržaju na društvenim mrežama i blogovima veruje više nego oglasima, ovom akcijom smo hteli da strancima približimo lepote Srbije i ujedno podstaknemo domaću Internet zajednicu da kroz interakciju sa blogerima doprinesu stvaranju lepše slike o našoj zemlji.

Predložite najlepše od Srbije i osvojite vikend putovanje

Kreativna i zabavna kampanja kojom se Srbija promoviše kao turistička destinacija, namenjena je i domaćim korisnicima društvenih mreža, budući da će inostrani blogeri na kraju kampanje izabrati četiri najbolja predloga, a osobe koje stoje iza njih biće nagrađene besplatnim vikend putovanjem za dvoje – na lokaciji u Srbiji po njihovom izboru.

Više informacija o letnjoj kampanji Turističke organizacije Srbije dostupno je na zvaničnom sajtu my.serbia.travel, ali i na Twitteru te Instagramu putem hashtag-a #MySerbia.

Koja je vaša omiljena lokacija za savršen odmor?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

3Lateral predao urbanistički projekat za novosadski kampus – useljenje 2024. godine

Epic Games i 3Lateral zvanično su objavili više detalja o narednim koracima vezanim za planiranje i izgradnju svog budućeg kampusa u Novom Sadu.

Startapi i poslovanje

Da li Srbija inovira i zašto je važna naša pozicija na listi Globalnog indeksa inovativnosti?

Na poziciji Globalnog indeksa inovativnosti Srbija je pala sa 53. na 54. poziciju. Analiziramo gde smo bili lošiji, a gde bolji na skali inovacija.

E-commerce

eCommerce bezbednost: 5 saveta za bezbedniju internet trgovinu

Svakog oktobra održava se Evropski mesec sajber bezbednosti. Sa porastom internet trgovine u svetu, ali i u Srbiji, zapitali smo se kako povećati bezbednost domaćih internet prodavnica i šta to mali i veliki trgovci mogu da urade kako bi zaštitili svoje kupce. Korisne savete potražite u nastavku ovog vodiča.

Propustili ste

Mobilno

Koji su to najbolji telefoni na tržištu u cenovnom rangu od €250 do preko €750

Tržište mobilnih telefona nikada pre nije bilo ovako raznoliko. Korisnici danas na raspolaganju imaju ogroman broj modela različitih klasa i cenovnih kategorija, da se slobodno može reći kako je mogućnost izbora pametnih telefona najveća - od kada oni postoje.

Startapi i poslovanje

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Office Talks Podcast

Šta su to superklasteri i kako nastaju? (gost Kosta Andrić)

Može li se u naredne četiri godine izgraditi prvi srpski superklaster i kako pomoću ovog modela unaprediti tehnološke kapacitete domaće privrede? Otkrivamo u prvoj epizodi Office Talks specijala.

Startapi i poslovanje

Rekordan broj investicija i akvizicija obeležili su domaći ekosistem u 2021. godini

Analiziramo koji su to događaji obeležili startap zajednicu u proteklih 365 dana.

Startapi i poslovanje

Opseg plate prva je stvar koju programeri traže u oglasu za posao

Da, oglasi za posao u IT industriji imaju mane - čak i ako ih i HR-ovi i kompanijski menadžeri pišu i proveravaju po nekoliko puta. Najčešće ne sadrže dovoljno informacija o poziciji, opseg plate uglavnom izostaje, ali su zato marketinški detalji u prvom planu.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Stručna podrška i do 15.000 CHF za lokalni razvoj i globalni rast inovativnih ideja

Naučno-tehnološki park Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak, novi poziv za Raising Starts, prvi pre-seed program koji startapima u najranijim fazama razvoja donosi stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.