SHARE Fondacija registrovala prvi poseban CERT u Srbiji

SHARE Fondacija registrovala prvi poseban CERT u Srbiji

Neprofitna organizacija za zaštitu prava i sloboda u digitalnom okruženju, SHARE Fondacija, zvanično je registrovala prvi poseban Centar za prevenciju bezbednosnih rizika u informaciono-komunikacionim sistemima (CERT) Srbije. Fondacija je 10. aprila primila rešenje o upisu od strane RATEL-a.

share-certSHARE fondacija
Direktor RATEL-a, Vladica Tintor, uručuje rešenje o upisu posebnog CERT-a predstavnicima Fondacije.

Direktor Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) Vladica Tintor, uručio je u ponedeljak 10. aprila – rešenje o upisu posebnog CERT-a predstavnicima SHARE Fondacije. Tintor je tom prilikom izjavio da će agencija osim evidencije posebnih CERT-ova, obavljati i sledeće funkcije:

  • Praćenje stanja o incidentima na nacionalnom nivou;
  • Pružanje upozorenja i saveta o incidentima u IKT sistemima;
  • Kontinuirani rad na analizi rizika, ali i na podizanju svesti građana, privrednih subjekata i organa javne vlasti o značaju informacione bezbednosti.

Tri godine besplatne pravne i tehničke pomoći

Digitalna bezbednost je jedna od primarnih oblasti delovanja SHARE Fondacije čiji su stručnjaci u prethodne dve godine objavili čak 5 publikacija koje se dotiču različitih aspekata bezbednosti IKT sistema, kao i online bezbednosti u širem smislu. Kako bi promovisala informacionu bezbednost u Srbiji, SHARE Fondacija organizuje seriju Cybersecurity okupljanja na kojima gostuju predstavnici nadležnih državnih institucija, IT kompanija, međunarodnih organizacija, civilnog društva i Internet zajednice.

Podsetimo, SHARE Fondacija već tri godine pruža besplatnu pravnu i tehničku pomoć online medijima, građanskim novinarima i organizacijama civilnog društva, a 2015. godine predstavljen je i Internet atlas Srbije koji je detaljno pokazao ko to sve prikuplja podatke korisnika i na koji način. Posle dva događaja koja su održana u novembru 2016. i februaru tekuće godine, SHARE Fondacija će u maju organizovati i treći meetup.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?