Kako povećati produktivnost dev tima tema je narednog CodeTalks okupljanja

Kako povećati produktivnost dev tima tema je narednog CodeTalks okupljanja

Kompanija Seavus 13. novembra od 18 časova u Startit centru organizuje Code Talks meetup na kojem će stručni predavači govoriti o alatima za povećanje produktivnosti kod programera.

Svi koji budu prisustvovali CodeTalks događaju imaće priliku da poslušaju predavanja Milice Panzove (Senior Developer u Seavusu) i njenog kolege iz kompanije Seavus Miroslava Popovića (Senior Software Architect) koji će publici tokom dvočasovnog predavanja govoriti o alatima kao što su Visual Studio i Microsoft Orleans.

O čemu će se tačno govoriti na predstojećem CodeTalks događaju?

U predavanju pod nazivom „Produktivnost sa Microsoft Visual Studiom“, Miroslav će govoriti o svim mogućnostima ovog alata u cilju poboljšanja produktivnosti. Kako kaže, Visual Studio je odličan alat, ali je ponekad teško snaći se u mnoštvu funkcionalnosti koje pruža. Pored mogućnosti koje pruža, napraviće se i kraći pregled kroz neke ekstenzije koje korisniku takođe mogu koristiti.

Sa druge strane, Milica će publiku više upoznati sa Microsoft Orleans alatom i detaljima vezanim za Orleans Framework, uz osvrt na njegovu upotrebu u mnogim industrijama. Koncept predavanja je zamišljen da predstavi i objasni načela Orleansa koji ima za cilj da probudi kreativnost kod developera – kako bi mogli da uz nove ideje razvijaju i na kraju distribuiraju high-scale računarske aplikacije.

Kako bismo više saznali o samom programu i krajnjem cilju ovog događaja 13. novembra, porazgovarali smo sa Igorom Lazarevskim, koji radi kao Technology Line Manager u kompaniji Seavus. Kako kaže, ideja je da se u jednoj neformalnoj atmosferi kompanija predstavi prisutnima i upozna ih sa razvojem i implementacijom svojih rešenja i istraživanja:

Za ovaj put smo spremili dve prezentacije, za koje mislimo da će biti zanimljive publici da čuje. Jedna tema se odnosi na tips and tricks, dakle savete, koji mogu da im doprinesu u svakodnevnoj produktivnosti, a druga tema namenjena je za distribuirane i visoko skalabilne aplikacije, na kojima je naša koleginica predavač zaista radila.

Ovaj CodeTalks događaj je namenjen svima koje imaju ambicije da rastu u svetu developmenta. Svi oni koji su fanatici na temu kodiranja, bilo to da su već iskusni ili sada ulaze u svet developmenta, imaće priliku da čuju nešto novo, nesto korisno, ali i da razmene ideje sa nama i među sobom.

„Obično imamo bar jednu temu iz sektora za arhitekturu aplikacije kako bismo mogli da iskusnim arhitektama omogućimo da nam se takođe pridruže na događaju. Svakako, ljudi koji planiraju da posete naš događaj potrebno je da budu .NET razvojni inženjeri sa iskustvom, kako bismo njihovo znanje mogli da razvijemo i uključimo ih u diskusiju“, istakao je Igor.

Igor Lazarevski, Milica Panzova i Miroslav Popović u razgovoru za Netokraciju otkrili su šta publika može očekivati na predstojećem CodeTalks događaju.

Na pitanje kako se kompanija Seavus odlučila uopšte da organizuje ovakve besplatne radionice, Igor nam objašnjava:

Jedna od naših najjačih strana, a istovremeno i jedna od naših najvećih vrednosti, su ljudi koji rade kod nas. Mi želimo da kreiramo okruženje u Seavusu gde su ljudi zadovoljni i imaju svest o mogućnostima za napredovanje i lični i profesionalni razvoj, da se dokažu kao stručnjaci za određenu oblast programiranja. Mi kao kompanija imamo ambicije da izrastemo na tržištu u lidersku poziciju, a da bismo to postigli važno nam je da ljudi unutar svoje struke komuniciraju, razmenjuju ideje i percepcije.

Isto tako, kroz program CodeTalks želimo da pokažemo zajednici developera u kojim sve oblastima, industrijama i zemljama poslujemo kao i da predstavimo svoje najbolje stručnjake, a njihovo znanje podelimo sa onima koji će to postati u budućnosti. Ko zna, neki od njih će možda jednog dana i sami držati predavanja, kao eksperti Seavus kompanije.

Sledeći plan – radionice programiranja

Govoreći o planovima za naredni period kada je reč o organizovanju sličnih događaja, Igor napominje da sve zavisi od ljudi i njihovog interesovanja za pomenute developerske teme – dok će se iz kompanije potruditi da bar jednom godišnje organizuju ovakve događaje.

„Naš cilj je da budemo prisutni u zajednici i da se trudimo da svaki sledeći događaj bude na višem nivou, kako bismo došli do što više ljudi koje zanima programiranje. Iz tih razloga smo spremni da u budućnosti organizujemo i dodatne radionice sa ciljm da se bliže upoznamo sa talentovanim programerima“, zaključio je na kraju Igor.

Registracije za događaju su i dalje otvorene, a svoje mesto možete obezbediti putem zvaničnog sajta CodeTalks događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.