Kako povećati produktivnost dev tima tema je narednog CodeTalks okupljanja

Kako povećati produktivnost dev tima tema je narednog CodeTalks okupljanja

Kompanija Seavus 13. novembra od 18 časova u Startit centru organizuje Code Talks meetup na kojem će stručni predavači govoriti o alatima za povećanje produktivnosti kod programera.

Svi koji budu prisustvovali CodeTalks događaju imaće priliku da poslušaju predavanja Milice Panzove (Senior Developer u Seavusu) i njenog kolege iz kompanije Seavus Miroslava Popovića (Senior Software Architect) koji će publici tokom dvočasovnog predavanja govoriti o alatima kao što su Visual Studio i Microsoft Orleans.

O čemu će se tačno govoriti na predstojećem CodeTalks događaju?

U predavanju pod nazivom „Produktivnost sa Microsoft Visual Studiom“, Miroslav će govoriti o svim mogućnostima ovog alata u cilju poboljšanja produktivnosti. Kako kaže, Visual Studio je odličan alat, ali je ponekad teško snaći se u mnoštvu funkcionalnosti koje pruža. Pored mogućnosti koje pruža, napraviće se i kraći pregled kroz neke ekstenzije koje korisniku takođe mogu koristiti.

Sa druge strane, Milica će publiku više upoznati sa Microsoft Orleans alatom i detaljima vezanim za Orleans Framework, uz osvrt na njegovu upotrebu u mnogim industrijama. Koncept predavanja je zamišljen da predstavi i objasni načela Orleansa koji ima za cilj da probudi kreativnost kod developera – kako bi mogli da uz nove ideje razvijaju i na kraju distribuiraju high-scale računarske aplikacije.

Kako bismo više saznali o samom programu i krajnjem cilju ovog događaja 13. novembra, porazgovarali smo sa Igorom Lazarevskim, koji radi kao Technology Line Manager u kompaniji Seavus. Kako kaže, ideja je da se u jednoj neformalnoj atmosferi kompanija predstavi prisutnima i upozna ih sa razvojem i implementacijom svojih rešenja i istraživanja:

Za ovaj put smo spremili dve prezentacije, za koje mislimo da će biti zanimljive publici da čuje. Jedna tema se odnosi na tips and tricks, dakle savete, koji mogu da im doprinesu u svakodnevnoj produktivnosti, a druga tema namenjena je za distribuirane i visoko skalabilne aplikacije, na kojima je naša koleginica predavač zaista radila.

Ovaj CodeTalks događaj je namenjen svima koje imaju ambicije da rastu u svetu developmenta. Svi oni koji su fanatici na temu kodiranja, bilo to da su već iskusni ili sada ulaze u svet developmenta, imaće priliku da čuju nešto novo, nesto korisno, ali i da razmene ideje sa nama i među sobom.

„Obično imamo bar jednu temu iz sektora za arhitekturu aplikacije kako bismo mogli da iskusnim arhitektama omogućimo da nam se takođe pridruže na događaju. Svakako, ljudi koji planiraju da posete naš događaj potrebno je da budu .NET razvojni inženjeri sa iskustvom, kako bismo njihovo znanje mogli da razvijemo i uključimo ih u diskusiju“, istakao je Igor.

Igor Lazarevski, Milica Panzova i Miroslav Popović u razgovoru za Netokraciju otkrili su šta publika može očekivati na predstojećem CodeTalks događaju.

Na pitanje kako se kompanija Seavus odlučila uopšte da organizuje ovakve besplatne radionice, Igor nam objašnjava:

Jedna od naših najjačih strana, a istovremeno i jedna od naših najvećih vrednosti, su ljudi koji rade kod nas. Mi želimo da kreiramo okruženje u Seavusu gde su ljudi zadovoljni i imaju svest o mogućnostima za napredovanje i lični i profesionalni razvoj, da se dokažu kao stručnjaci za određenu oblast programiranja. Mi kao kompanija imamo ambicije da izrastemo na tržištu u lidersku poziciju, a da bismo to postigli važno nam je da ljudi unutar svoje struke komuniciraju, razmenjuju ideje i percepcije.

Isto tako, kroz program CodeTalks želimo da pokažemo zajednici developera u kojim sve oblastima, industrijama i zemljama poslujemo kao i da predstavimo svoje najbolje stručnjake, a njihovo znanje podelimo sa onima koji će to postati u budućnosti. Ko zna, neki od njih će možda jednog dana i sami držati predavanja, kao eksperti Seavus kompanije.

Sledeći plan – radionice programiranja

Govoreći o planovima za naredni period kada je reč o organizovanju sličnih događaja, Igor napominje da sve zavisi od ljudi i njihovog interesovanja za pomenute developerske teme – dok će se iz kompanije potruditi da bar jednom godišnje organizuju ovakve događaje.

„Naš cilj je da budemo prisutni u zajednici i da se trudimo da svaki sledeći događaj bude na višem nivou, kako bismo došli do što više ljudi koje zanima programiranje. Iz tih razloga smo spremni da u budućnosti organizujemo i dodatne radionice sa ciljm da se bliže upoznamo sa talentovanim programerima“, zaključio je na kraju Igor.

Registracije za događaju su i dalje otvorene, a svoje mesto možete obezbediti putem zvaničnog sajta CodeTalks događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?