‘Atlassian Tools’ automatizuje vaš proces poslovanja - i organizuje webinar

Kako da uz pomoć ‘Atlassian Tools’ automatizujete vaš proces poslovanja? Saznajte na novom webinaru

Kompanija Seavus sledeće nedelje organizuje Atlassian webinar kroz partnerstvo sa istoimenom kompanijom, što je bila prilika da sa predstavnicima Seavusa porazgovaramo upravo o tome, ali i o njihovom Managed Services odeljenju.

Kako bismo detaljnije saznali na čemu trenutno radi i šta zapravo predstavlja Managed Services divizija kompanije Seavus, porazgovarali smo sa njenim predstavnicima – Ruzicom Kalkasliev, Divison menadžerom u tom odseku, i Igorom Totićem, Senior System inženjerom.

Oni su u razgovoru za Netokraciju osim o pomenutom sektoru, govorili i o benefitima partnerstva sa jednom od poznatijih softverskih kompanija, Atlassianom, kao i o tome šta publika može da očekuje od predstojećeg webinara koji organizuju 21. oktobra.

Velikim radom do Top 50 Managed Services provajdera

Već na samom početu razgovora, zanimalo nas je šta zapravo podrazumeva Managed Services divizija Seavusa, Ruzica ističe da kompanija na ovaj način nudi mešavinu poslovnih konsultacija, rukovođenja aplikacijom i usluge tehničkog savetodavanja u okviru raznih oblasti poslovanja za sprecifične aplikacije, uključujući i spremnost sistema.

Pored toga, ona napominje da su okviru Managed Services-a, dostupne i usluge optimizacije podataka i usluge podešavanja performansi sa administratorima aplikacionih sistema koji svakodnevno rade na zadacima podrške aplikacije. Otuda, sve ovo se može odnositi na upravljanje cloud servisima, servisima kojima se upravlja u okviru klijentskog centra za podatke, hosting okruženju, onom klijentskom ili onom od pružaoca usluga.

Kako nam naša sagovornica otkriva, klijenti mogu da izaberu širok spektar usluga, uključujući Service Desk, usluge podrške, 24×7 IT usluge održavanja, usluge podrške aplikaciji, DevOps usluge – Amazon Web usluge, Infrastruktura koda kao usluga, ali i implementacija i podrška za Azure Cloud, a uz to dodaje i sledeće:

Istakli bismo još i Cyber zaštitu, GDPR, Hostovane IT usluge i upravljanje infrastrukturom – namenske usluge i usluge u Cloud-u, virtualizacija, prilagodljivost i CDN. Kod Cyber zaštite postoji tendencija ka pronalaženju ranjivosti na strani klijenta i pružanju bezbednosnih operativnih centara. Na primer, banke su najčešći klijenti iz ove oblasti i jako je važno pridržavati se standarda u ovoj oblasti kao što su ISO standardi.

„Profesionalne usluge koje pružamo klijentima odnose se na pružanje raznovrsnih konsultantskih usluga u širokom spektru tehnologija, upravljanje implementacijom i integracijom projekta, tehničko savetovanje, savetovanje i dizajn, upravljanje IT imovinom i kapacitetima, kao i upravljanje dobavljačima i licencama“, ističe Ruzica dodajući sledeće:

Često se radi o upravljanju operacijama korisničkih usluga, kao što je CRM (upravljanje odnosima sa kupcima), ali, između ostalog, i o rešenjima kao što su platni sistemi, skladištenje podataka, telekomunikaciona rešenja i upravljanje pristupom. Opseg je širok, od tehničkih zadataka poput automatizacije mikro usluga, do rešenja za krajnje korisnike, uključujući i bezbednosna rešenja.

Kako bi ova široka paleta usluga mogla da se podrži i na kraju isporuču krajnjim korisnicima, u pomenutoj diviziji Seavus trenutno ima više od 150 zaposlenih eksperata iz različitih oblasti. Prema rečima naše sagovornice, tim čini brojne pozicije poput  DevOps inženjera, preko sistemskih i operativnih inženjera, do sigurnosnih inženjera i testera zaštite od prodiranja (Pen Testers), i mnogih drugih, a koji koriste upravo Atlassian alate.

Štaviše, Seavuse je vremenom postao deo Top 50 liste Managed Services provajdera. Komentarišući ovaj uspeh, Ruzica kaže da je ulazak među pedeset najboljih zahtevao odricanje i veliki trud ali i usavršavanje kadra kako bi se pružila kvalitetna rešenja klijentima:

Rezultat takvog poslovanja nas je doveo do toga da se nađemo na listi „Top 50 Among 501 Global Managed Service Providers“ od strane Channel Futures. Na ovoj listi su se našli najbolji provajderi Managed Services širom sveta, na osnovu parametara koji uključuju periodičan prihod, rast i razvoj, i drugi faktori. Kompletnu listu 2019 MSP 501 možete pogledati na Channel Futures.

Saznajte više o automatizovanom načinu poslovanja na Atlassian webinaru

Sa druge strane, zahvaljujući Igoru saznali smo više detalja o partnerstvu Seavusa sa kompanijom Atlassian, kao i šta zapravo obuhvata ova kolaboracija. Igor za Netokraciju otkriva da je saradnja dveju kompanija otvorila mnoga vrata za napredovanje i pružanje usluga klijentima širom sveta.

„Recimo da smo mi Atlassian ruka koja pruža konsultantske, tehničke i usluge prodaje. Atlassian je tu da nam pomogne u obezbeđivanju treninga, pristupu ranijim informacijama, pregledom novih alata i mogućnosti istih“, ističe Igor i dodaje sledeće:

Mi kao partneri omogućavamo Atlassianu da se većinski fokusira na unapređenju postojećih i razvoju novih alata, tako što mi kao partneri preuzimamo implementaciju i podršku Atlassian proizvoda kod postojećih i potencijalnih klijenata.

Između ostalog, Igor kaže da je Seavus postao i Atlassian zlatni partner, što prema njegovim rečima nije nimalo jednostavan zadatak. Totić nam otkriva da su jedni od glavnih uslova za partnerstvo broj sertifikovanih eksperata i kvota prodaje licenci Atlassian proizvoda, što je Seavus i uspeo da ispuni. Inače, kako smo saznali, svaki ekspert mora da drži minimum dva sertifikata kako bi kompanija bila u mogućnosti da postane partner:

Srećom, u Managed Service diviziji ima dosta inženjera koji su experti u Atlassian alatima kao što su Jira, Confluence, BitBucket, Bamboo, Service Desk I ostali. Svi ovi alati čine nešto što mi zovemo “Atlassian Ekosistem” jer omogućavaju besprekornu međusobnu komunikaciju i kolaboraciju.

Svaki alat u Atlassian ponudi može samostalno da bude izuzetno jak, ali kada se više alata udruži, tada možemo da klijentske biznis procese pretvorimo u savremene, digitalne i efikasne procese budućnosti bez obzira da li su to ITSM ili biznis procesi.

Zahvaljujući partnerstvu dveju kompanija, kreiran je potpuno novi Atlassian webinar na kojem će predavanje održati upravo naš sagovornik i njegov kolega Vlatko Bojkovski. Oni će kroz primer jedne fiktivne marketing kompanije pokazati potpunu konverziju sa analognog načina poslovanja u kompletno digitalno i automatizovano rešenje. Upravo o tome je Igor i govorio:

Ideja je da pokažemo snagu kolaboracije između dva Atlassian alata (Jira i Confluence) i kako zajedno mogu da poboljšaju i unaprede sve poslovne procese jedne kompanije koja nije striktno IT orijentisana. Prikazaćemo takođe kako smo dizajnirali ceo proces jedne marketing kompanije da bude pregledan, efikasan, automatizovan i lak za korišćenje.

Na samom kraju, otkrivši naredne planove kompanije, Igor ističe da je trenutna globalna situacija dovela do velike potrebe za svim uslugama koje pruža Managed Services, uključujući optimizaciju, automatizaciju i digitalizaciju već postojećih procesa kompanija.

Zaključivši ovaj razgovor, Igor ističe da se plan za naredni period bazira na povećanju stručnog kadra sa još više eksperata, kako bi čitav tim bio u mogućnosti da pruži efikasneusluge klijentima. Pored toga, kako nam je otkrio, planirana je organizacija još webinara, treninga i konsultacija u svim sferama Managed Services usluga.


Atlassian webinar će biti održan 21. oktobra sa početkom u 11 časova. A ukoliko ste zainteresovani, možete se registrovati besplatno putem sledećeg linka.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Tehnologija

Kako jednostavno početi sa učenjem programskog jezika Python?

Među programskim jezicima postoje velike razlike kako u samom procesu rada, tako i u krajnjim rezultatima. U razgovoru sa Nikolom Kolevskim, otkrivamo zašto je Python sve popularniji među programerima i šta ga izdvaja od drugih tehnologija.

Kultura 2.0

Vanja Paunović ima 23 godine, niže uspehe u programiranju i pokreće YouTube kanal – Dzimiks

Vanja trenutno završava Raf i započinje svoju programersku karijeru. To bi, manje-više, bio standardni put za juniora u IT industriji ali on ima nešto što ga izdvaja od ostalih: YouTube kanal posvećen programiranju.

Office Talks Podcast

Borci za slobodan Internet (gost Danilo Krivokapić)

22. epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa Danilom Krivokapićem iz SHARE Fondacije koji je govorio o aktuelnoj kampanji #hiljadekamera, našim digitalnim pravima i slobodnom Internetu.