Prva Southeast Europe Aviation Summit konferencija održaće se 13. i 14. decembra u beogradskom hotelu Crowne Plaza. Učešće na samitu potvrdili su mnogobrojni profesionalci koji dolaze iz čak 13 zemalja, dok će biti reči o važnosti i primeni digitalnog marketinga i novih tehnologija u komercijalnoj avijaciji.
Učesnici SEAS 2016. konferencije koju u Beogradu premijerno organizuje portal Tango Six imaće priliku da čuju kako aviokompanije i servisi za prodaju karata gledaju na moderne, povezane kupce i kako ih neguju kao leadove, ali i na upotrebu novih tehnologija koje iz korena menjaju našu svakodnevnicu – pa čak i 10.000 metara iznad zemlje.
Već prvog dana, na programu se nalazi panel po imenu “Application of High Tech Solutions in Air Transport” koji će se pozabaviti inovativnim rešenjima koja današnjim putnicima olakšavaju aviotransport, a na kojem će govoriti i predstavnici kompanija Alitalia, Etihad i Sabre iz Sjedinjenih Američkih Država.
Digitalni kanali bitni za prodaju, ali i za komunikaciju sa korisnicima
Iako je sama konferencija prevashodno posvećena predstavnicima avioindustrije, tokom prvog dana govoriće se o izazovima i šansama koje digital pruža – na panelu pod nazivom “Marketing and Sales for Connected Travelers”. Moderator ovog panela biće Ivan Jakovljević, prvi čovek sektora putovanja i finansija pri Guglu za region Bliskog Istoka i Severne Afrike, čiji će sagovornici biti: Džastin Varbi (Etihad Airways), Ivan Rečević (Gaia Consulting), kao i Veljko Ristić (Air Serbia).
Direktor konferencije i urednik portala Tango Six, Petar Vojinović, najavio je samit u razgovoru za Netokraciju, pritom dodavši:
Više od jedne trećine prodaja u avio industriji generiše se kroz direktne online kanale, te će na panelu biti pomenuti i istraženi načini putem kojih avio kompanije mogu što bolje uslužiti putnike koristeći mobilne platforme, video, ali i društvene medije – fokusirajući se na sve elemente koje sa sobom donosi online rezervacija pojedinih klijenata.
‘Online’ rezervacije u velikom porastu
Studiju koju su sproveli konsultantska kuća Strategy& (PwC) i Gugl, pokazala je kako je sasvim očekivano da će direktna online prodaja porasti znatno brže od bilo kog drugog distributivnog kanala kojim se avio industrija služi – u naredne četiri godine. Štavše, iz Gugla procenjuju da čak 31% privatnih i 51% poslovnih korisnika rezerviše svoje letove putem pametnih telefona, a zanimljive je da se u Srbiji čak 40% svih pretrala na ovom servisu obavi upravo putem mobilnih uređaja.
Ovi podaci samo pokazuju da današnji putnici, uz pomoć svojih pametnih uređaja, sve više koriste Internet kako bi pretražili i rezervisali svoje letove ka određenim destinacijama, deleći kasnije svoje iskusto na društvenim mrežama. Na pomenutom samitu govoriće se i o regulativi, ali i o različitim IT potrebama i izazovima sa kojim se avio kompanije danas susreću.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!