Gugl, Er Srbija i Etihad o važnosti digitala u avijaciji na prvom SEAS 2016.

Gugl, Er Srbija i Etihad o važnosti digitala u avijaciji na prvom SEAS 2016. u Beogradu

Prva Southeast Europe Aviation Summit konferencija održaće se 13. i 14. decembra u beogradskom hotelu Crowne Plaza. Učešće na samitu potvrdili su mnogobrojni profesionalci koji dolaze iz čak 13 zemalja, dok će biti reči o važnosti i primeni digitalnog marketinga i novih tehnologija u komercijalnoj avijaciji.

seas-1

Učesnici SEAS 2016. konferencije koju u Beogradu premijerno organizuje portal Tango Six imaće priliku da čuju kako aviokompanije i servisi za prodaju karata gledaju na moderne, povezane kupce i kako ih neguju kao leadove, ali i na upotrebu novih tehnologija koje iz korena menjaju našu svakodnevnicu – pa čak i 10.000 metara iznad zemlje.

Već prvog dana, na programu se nalazi panel po imenu „Application of High Tech Solutions in Air Transport“ koji će se pozabaviti inovativnim rešenjima koja današnjim putnicima olakšavaju aviotransport, a na kojem će govoriti i predstavnici kompanija Alitalia, Etihad i Sabre iz Sjedinjenih Američkih Država.

Digitalni kanali bitni za prodaju, ali i za komunikaciju sa korisnicima

Iako je sama konferencija prevashodno posvećena predstavnicima avioindustrije, tokom prvog dana govoriće se o izazovima i šansama koje digital pruža – na panelu pod nazivom „Marketing and Sales for Connected Travelers“. Moderator ovog panela biće Ivan Jakovljević, prvi čovek sektora putovanja i finansija pri Guglu za region Bliskog Istoka i Severne Afrike, čiji će sagovornici biti: Džastin Varbi (Etihad Airways), Ivan Rečević (Gaia Consulting), kao i Veljko Ristić (Air Serbia).

Direktor konferencije i urednik portala Tango Six, Petar Vojinović, najavio je samit u razgovoru za Netokraciju, pritom dodavši:

Više od jedne trećine prodaja u avio industriji generiše se kroz direktne online kanale, te će na panelu biti pomenuti i istraženi načini putem kojih avio kompanije mogu što bolje uslužiti putnike koristeći mobilne platforme, video, ali i društvene medije – fokusirajući se na sve elemente koje sa sobom donosi online rezervacija pojedinih klijenata.

‘Online’ rezervacije u velikom porastu

Studiju koju su sproveli konsultantska kuća Strategy& (PwC) i Gugl, pokazala je kako je sasvim očekivano da će direktna online prodaja porasti znatno brže od bilo kog drugog distributivnog kanala kojim se avio industrija služi – u naredne četiri godine. Štavše, iz Gugla procenjuju da čak 31% privatnih i 51% poslovnih korisnika rezerviše svoje letove putem pametnih telefona, a zanimljive je da se u Srbiji čak 40% svih pretrala na ovom servisu obavi upravo putem mobilnih uređaja.

Ovi podaci samo pokazuju da današnji putnici, uz pomoć svojih pametnih uređaja, sve više koriste Internet kako bi pretražili i rezervisali svoje letove ka određenim destinacijama, deleći kasnije svoje iskusto na društvenim mrežama. Na pomenutom samitu govoriće se i o regulativi, ali i o različitim IT potrebama i izazovima sa kojim se avio kompanije danas susreću.

Više informacija o Southeast Europe Aviation Summit 2016. dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Odložen rok za zapošljavanje preduzetnika uz olakšice – novi datum je 60 dana od ukidanja vanrednog stanja

Rok za sticanje statusa kvalifikovanog novozaposlenog lica izmenjen je uredbom Vlade Republike Srbije i sada je će biti moguć 60 dana nakon završetka vanrednog stanja.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Kako srpski talenat treba da se brendira u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Gaming

Apple Arcade dovešće više igrača srpskim gejming studijima – samo ako pametno postave strategiju

Servis Apple Arcade sada je i zvanično dostupan u Srbiji, a benefite bi, osim igrača, mogli da imaju i gejming studiji i developeri - kroz dodatni izvor zarade i veću vidljivost njihovih igara. Otkrivamo na koji način izgleda i šta sve donosi saradnja sa kompanijom Apple.

Tehnologija

Ne, hocudaglasam.com ne prikuplja podatke građana jer to nije ‘lažni’ sajt za glasanje

Vlada Srbije upozorila je da se pojavio lažni sajt za glasanje iz inostranstva i apelovala je na građane da budu oprezni u pogledu toga kome ostavljaju svoje podatke budući da postoji mogućnost njihove zloupotrebe. U ekskluzivnom razgovoru sa tvorcem ovog sajta otkrivamo kako servis pomaže našim građanima u dijaspori, šta on jeste - a šta nije.

Startapi i poslovanje

Oslanjajući se na poznanstva i preporuke, Recrooit želi da promeni način na koji zapošljavamo stručne kandidate

Recrooit je nova domaća platforma za regrutovanje kandidata koja ima za cilj da olakša celokupan proces zapošljavanja i postane glavni saveznik poslodavaca i regrutera prilikom zapošljavanja IT kvalifikovanih kadrova - oslanjajući se na zajednicu i preporuke iskusnih profesionalaca u svim industrijama.