Gugl, Er Srbija i Etihad o važnosti digitala u avijaciji na prvom SEAS 2016.

Gugl, Er Srbija i Etihad o važnosti digitala u avijaciji na prvom SEAS 2016. u Beogradu

Prva Southeast Europe Aviation Summit konferencija održaće se 13. i 14. decembra u beogradskom hotelu Crowne Plaza. Učešće na samitu potvrdili su mnogobrojni profesionalci koji dolaze iz čak 13 zemalja, dok će biti reči o važnosti i primeni digitalnog marketinga i novih tehnologija u komercijalnoj avijaciji.

seas-1

Učesnici SEAS 2016. konferencije koju u Beogradu premijerno organizuje portal Tango Six imaće priliku da čuju kako aviokompanije i servisi za prodaju karata gledaju na moderne, povezane kupce i kako ih neguju kao leadove, ali i na upotrebu novih tehnologija koje iz korena menjaju našu svakodnevnicu – pa čak i 10.000 metara iznad zemlje.

Već prvog dana, na programu se nalazi panel po imenu “Application of High Tech Solutions in Air Transport” koji će se pozabaviti inovativnim rešenjima koja današnjim putnicima olakšavaju aviotransport, a na kojem će govoriti i predstavnici kompanija Alitalia, Etihad i Sabre iz Sjedinjenih Američkih Država.

Digitalni kanali bitni za prodaju, ali i za komunikaciju sa korisnicima

Iako je sama konferencija prevashodno posvećena predstavnicima avioindustrije, tokom prvog dana govoriće se o izazovima i šansama koje digital pruža – na panelu pod nazivom “Marketing and Sales for Connected Travelers”. Moderator ovog panela biće Ivan Jakovljević, prvi čovek sektora putovanja i finansija pri Guglu za region Bliskog Istoka i Severne Afrike, čiji će sagovornici biti: Džastin Varbi (Etihad Airways), Ivan Rečević (Gaia Consulting), kao i Veljko Ristić (Air Serbia).

Direktor konferencije i urednik portala Tango Six, Petar Vojinović, najavio je samit u razgovoru za Netokraciju, pritom dodavši:

Više od jedne trećine prodaja u avio industriji generiše se kroz direktne online kanale, te će na panelu biti pomenuti i istraženi načini putem kojih avio kompanije mogu što bolje uslužiti putnike koristeći mobilne platforme, video, ali i društvene medije – fokusirajući se na sve elemente koje sa sobom donosi online rezervacija pojedinih klijenata.

‘Online’ rezervacije u velikom porastu

Studiju koju su sproveli konsultantska kuća Strategy& (PwC) i Gugl, pokazala je kako je sasvim očekivano da će direktna online prodaja porasti znatno brže od bilo kog drugog distributivnog kanala kojim se avio industrija služi – u naredne četiri godine. Štavše, iz Gugla procenjuju da čak 31% privatnih i 51% poslovnih korisnika rezerviše svoje letove putem pametnih telefona, a zanimljive je da se u Srbiji čak 40% svih pretrala na ovom servisu obavi upravo putem mobilnih uređaja.

Ovi podaci samo pokazuju da današnji putnici, uz pomoć svojih pametnih uređaja, sve više koriste Internet kako bi pretražili i rezervisali svoje letove ka određenim destinacijama, deleći kasnije svoje iskusto na društvenim mrežama. Na pomenutom samitu govoriće se i o regulativi, ali i o različitim IT potrebama i izazovima sa kojim se avio kompanije danas susreću.

Više informacija o Southeast Europe Aviation Summit 2016. dostupno je na zvaničnom sajtu konferencije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.