SC Ventures investirao €100.000 u makedonski AI startap Letz

SC Ventures investirao €100.000 u makedonski AI startap Letz

Investicioni fond South Central Ventures investirao je 100.000 evra u makednoski startap Letz. Mlada kompanija sa sedištem u Skoplju i Amsterdamu stoji iza 'chatbota' baziranog na veštačkoj inteligenciji, koji prati dnevne obaveze korisnika i pomaže im da lako i zanimljivo prolaze kroz sve svakodnevne zadatke, štedeći tako dragoceno vreme.

scv1

Makedonski startap su osnovali mladi preduzetnici Nino Karas i Martin Ančevski, koji su imali prethodno iskustvo u IT inženjerstvu, a koji su počeli sa kreiranjem svog poslovanja i formiranjem tima još od 2011. godine. Koliko zapravo investicija SC Ventures fonda znači za ovu mladu makedonsku kompaniju, najbolje pokazuje činjenica da će sva novčana sredstva biti upotrebljena za završetak i zvanično lansiranje finalne verzije proizvoda, kao i njegovo plasiranje na globalnom tržištu.

Povodom pomenutog ulaganja u Letz, oglasila se i Tatjana Zabasu koja je inače partner SC Ventures fonda, a koja je tom prilikom istakla:

Uvek je dobro kada dodate novu investiciju u vaš portfolio, ali Letz je na neki način specijalan, s obzirom na to da je prvi startap iz Makedonije u koji je SC Ventures investirao, te se nadam da nije i poslednji. Odmah nam se dopala ideja korišćenja konverzacionog interfejsa koji je zadužen za rešavanje svakodnevnih izazova kako na poslu tako i tokom ostatka dana. Nino i Martin su oformili krajnje entuzijastičan tim sa dosta znanja, a mi smo tu da im pomognemo da dođu do uspeha i potencijal Letza ispune u potpunosti.

Zvanično lansiranje Letza zakazano je za 5. oktobar tekuće godine, a ukoliko već sada želite da isprobate beta verziju ovog chatbota, možete se prijaviti putem e-mail adrese na zvaničnom sajtu ovog startapa.

‘Chatbot’ komunikacija u porastu

Ono što Letz čini idealnim izborom za korisnike jeste upravo upotreba veštačke inteligencije (AI) čiji je zadatak da kao kompjuterski program simulira inteligentnu konverzaciju sa korisnicima – motivišući ih tako da podele sa drugima svoje dnevne zadatke u formi teksta na veoma prirodan i angažovan način. Dokaz o potencijalu makedonskog startapa najbolje pokazuje i planetarna popularnost chatbot-ova o kojima pišu mnogih svetski mediji, zaključujući da je ova vrsta veštačke inteligencije jedna od najvećih stvari današnjice još od iPhone-a.

Naime, poznato je i da velike tehnološke kompanije sve više ulažu u ovu vrstu komunikacije, a samo neki od primera nam dolaze iz Facebooka i bot platformi na Messengeru – zatim iz Microsofta koji se sve više okreće ovoj tehnologiji, ali i iz Slacka koji je nedavno oformio fond vredan 80 miliona dolara čiji će glavni zadatak biti pružanje podrške za razvoj botova i ostalih sličnih alata koji rade unutar ovog servisa, navodi se na zvaničnom sajtu SC Venturesa.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.