Galaxy Note 8 stigao u Srbiju - maloprodajna cena već od 126.999 dinara

Galaxy Note 8 stigao u Srbiju – maloprodajna cena već od 126.999 dinara

Samsung Galaxy Note 8 kojeg odlikuju veći ekran, S Pen olovka za ličniju komunikaciju i unapređena kamera, nakon svetske premijere predstavljen je i u Srbiji. Galaxy Note8 biće dostupan na srpskom tržištu od 15. septembra u crnoj i zlatnoj boji kućišta, po preporučenoj maloprodajnoj ceni od 126.999 dinara.

Milan Vujović, direktor kompanije Samsung za Adriatic regiju.

Najnoviji telefon iz Samsunga odlikuje najveći ekran ikada viđen na Note uređaju, ali njegovo usko kućište omogućava udobno držanje u jednoj ruci. Quad HD+ Super AMOLED ekran dijagonale 6,3 inča omogućava korisnicima da vide više i skroluju manje. Ovaj uređaj korisnicima pruža više prostora za gledanje, čitanje i crtanje, što ga čini najboljim multitasking pametnim telefonom.

Povodm predstavljanja pomenutog uređaja u Srbiji, oglasio se i Milan Vujović, direktor marketinga kompanije Samsung za Adriatik region, koji je prisutnima istakao:

Dizajnirali smo Galaxy Note 8 koji omogućava ljudima da urade stvari za koje nikad nisu mislili da će biti moguće, a sve zahvaljujući velikom ekranu, unapređenoj S Pen olovci i moćnoj dvostrukoj kameri. Upravo ovakav skup jedinstvenih funkcija i mogućnosti ovog uređaja razlog je lojalnosti naših korisnika.

Štaviše, Samsung na svom novom modelu poseban fokus stavlja na dual kameru sa optičkom stabilizacijom slike koja je opremljena sa dva senzora od po 12 MP sa optičkom stabilizacijom slike na širokougaonom i telefoto objektivu. Širokougaoni objektiv ima Dual Pixel senzor sa brzim automatskim fokusiranjem, za snimanje jasnijih i oštrijih fotografija čak i u uslovima slabog osvetljenja.

Note 8 dolazi i sa unapređenom S Pen olovkom, dok je pisanje po ekranu moguće čak i kada je mokar – zahvaljujući IP68 standardu.

Uređaj dostupan u maloprodaji i kod operatera od 15. septembra

Samsung Galaxy Note 8, kao i unapređena S Pen olovka, otporni su na vodu i prašinu (standard IP68), a po ekranu je moguće pisanje i kada je mokar. Uređaj podržava brzo bežično punjenje, a nudi i spektar opcija za biometrijsku autentikaciju – uključujući i snimanje dužice i otiska prsta, uz Samsung Knox.

Galaxy Note8 omogućava upotrebu Samsung DeX opcije kada je korisnicima potrebno da lako presele rad sa svog telefona na desktop računar, a poseduje i glasovnu komandu Bixby za ličniju interakciju korisnika sa svojim telefonom.

Uređaj će biti dostupan od 15. septembra i moći će da se kupi kod operatora MTS, Telenor i Vip Mobile, kao i kod maloprodajnih partnera CT, Gigatron, Handy, Positive line i Roaming. Više informacija o ovom telefonu južnokorejskog proizvođača možete pronaći na zvaničnoj Internet stranici Samsung Srbija.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?