Ringier Axel Springer tužbom na 'adblockere'

Ringier Axel Springer tužbom na ‘adblockere’

Nemački medijski gigant Ringier Axel Springer, podneo je tužbu protiv jednog od trenutno najpopularnijih mobilnih 'adblockera' - Blockr. U pitanju je aplikacija za iOS uređaje koja uklanja reklamni sadržaj sa web stranica na šta vlasnici izdanja Bild i Die Welt ne gledaju sa oduševljenjem.

ras

Otkako je Apple omogućio third-party aplikacijama blokiranje banera u Safariju za iOS, čitava industrija Internet oglašavanja digla se na noge. Oni proaktivni smislili su način kako da ih trend blokiranja reklama ne ometa u plasiranju istih, dok je veliki broj medija ostao u šoku povlačenjem oglašivača.

Rešeni da adblockere proglase ilegalnim, Ringier Axel Springer tužio je Blockr pred nemačkim sudom u ponedeljak, zatraživši trenutnu obustavu rada ove aplikacije. Blockr je, između ostalog, blokirao i sadržaj na izdanjima kao što su Die Welt i Bild.

Appleinsider prenosi da je inicijalno saslušanje održano 19. novembra, kada su advokati pomenute aplikacije izneli tvrdnje da je korišćenje ovog servisa opciono, te da je njihov softver legalan iz perspektive zakona. Sud je prihvatio da RAS raspolaže alternativnim metodama putem kojih može zaobići adblockere, kao što je zabrana pristupa sajtu kada je uočeno blokiranje banera.

Loše vesti za medije?

Finalno ročište zakazno je za 10. decembar, a kako ovo nije prva pravna bitka koju Ringier Axel Springer vodi protiv blokiranja banera i drugog reklamnog sadržaja, ostaje nam da vidimo koliko je nemački sud pravedan i koliko podržava poslednji trend u industriji mobilne tehnologije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.