PutujSigurno.rs staje na kraj prevarama turističkih agencija

PutujSigurno.rs staje na kraj prevarama domaćih turističkih agencija

Ne prođe sezona letovanja, a da grupa srpskih turista ne bude zarobljena na aerodromu u Egiptu zbog nemarnosti turističke agencije. Iako tržišna inspekcija radi svoj posao kada je sankcionisanje ovakvih slučajeva u pitanju, turisti tj. građani danas se o agencijama, specijalnim ponudama i odmaralištima gotovo u potpunosti informišu na Internetu.

putujsigurno

Rešeni da kreiraju centralno mesto gde će se okupiti zajednica putnika i turističkih agencija, grupa momaka iz Beograda kreirala je PutujSigurno – sajt namenjen ljubiteljima putovanja na kome se jednostavno mogu informisati o najnovijim ponudama, ali i o radu agencija putem koje rezervišu svoj „odmor iz snova“.

Marketing menadžer PutujSigurno, Krsto Arsenijević, izjavio je u razgovoru za Netokraciju da je ideja za jedan ovakav projekat nastala iz ličnog iskustva osnivača. „Veliki broj prijatelja i poznanika suočio se sa sličnim problemima na putovanjima, a česta je pojava da su podaci i fotografije smeštaja neispravni i lažirani – dešavaju se problemi sa prevozom i domaćim turistima ostaje malo mesta gde mogu ostaviti svoj utisak o letovalištu“, ističe on.

Gde se kupaš…

PutujSigurno u ovom trenutku broji preko 1.200 turističkih agencija iz Srbije – organizatora putovanja i posrednika u prodaji. Svi podaci o turističkim agencijama preuzeti su sa javno dostupnih sajtova (poput APR-a, Narodne banke ili sa samih sajtova turističkih agencija), kako bi putnici na jednom mestu imali pristup svim neophodnim informacijama o agenciji sa kojom žele da putuju:

Pažljivo smo odabrali i grupisali sve bitne podatke o turističkim agencijama: kontakt podaci, pravna forma, garancije putovanja, polise osiguranja, poslovne banke i podatke o licenci za organizovanje putovanja. U pripremi je prikaz finansijskih podataka i podataka o broju zaposlenih (za poslednjih nekoliko godina) kao i mogućnost poređenja turističkih agencija, po izdvojenim podacima.

putujsigurno1
Pored agencija, korisnici tj. turisti mogu pregledati i komentare drugih putnika (Izvor: PutujSigurno)

Putnici tj. korisnici, u mogućnosti su da ocenjuju rad samih agencija, a kako je Krsto izjavio, tokom sezone imali su nekoliko komentatora koji su se javili sa utiscima direktno iz odmarališta – uglavnom nezadovoljni kvalitetom usluge o čemu su odmah obavestili zajednicu, ali i skrenuli pažnju agenciji:

Putnici imaju mogućnost ostavljanja komentara i ocena na usluge turističkih agencija sa kojima su putovali. Turističke agencije upravljaju svojim poslovnim podacima, promovišu svoje specijalne ponude i odgovaraju na komentare putnika.

Arsenijević napominje da je u prethodnom periodu bilo pokušaja od strane agencija da utiču na ocene drugih ponuđača, ali da tim ima nultu toleranciju na lažne komentare te su takvi pokušaji u startu bili sankcionisani.

Rezerviši svoj sledeći odmor i ‘putuj sigurno’

Da nije u pitanju samo bulletin board na kome se mogu ostavljati komentari, pobrinuo se drugi deo sajta koji putnicima omogućava pretragu aktuelnih ponuda, ali i agencijama još jedno mesto na kojem mogu plasirati svoje usluge. Korisnici su u mogućnosti da pretražuju ponude na osnovu nekoliko kriterijuma, a zvezdice i ocene jasno isitču kvalitet putničkog paketa za koji se putnici odlučuju.

ps2
Svaka agencija ima svoj profil na kome se nalaze ocene kompanije, ali i trenutno aktuelne ponude koje vode do njihovog sajta (Izvor: PutujSigurno)

Većina ljudi koristi svega nekoliko dana odmora godišnje, pa ih utisak sa putovanja drži tokom većeg dela godine. Cilj sajta PutujSigurno jeste krajnje zadovoljstvo putnika i pomoć u pronalaženju putovanja kojeg se putnici rado sećaju, a ne koje žele što pre da zaborave.

Za kraj, Arsenijević ističe da će PutujSigurno baza uskoro sadržati sve turističke agencije koje posluju na prostoru Srbije, te da je ova zajednica već postala prepoznatvljiva među domaćim putnicima. Tu je poseban deo sajta posvećen interesantnim temama u okviru bloga Svet Putovanja, dok ovaj mlada beogradska ekipa nastavlja sa radom na dodavanju novih opcija, spremajući se uveliko za predstojeću ski sezonu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.