YouTube uvodi ‘blurovanje' osoba zarad bolje privatnosti - Netokracija.rs

YouTube uvodi ‘blurovanje’ osoba zarad bolje privatnosti

Svetski poznati servis za objavljivanje i pregledanje video sadržaja, omogućio je korisnicima opciju zamagljivanja bilo kojih objekata ili lica u okviru njihovih video materijala, a sve zarad boljeg prikrivanja i očuvanja detalja koji se tiču privatnosti korisnika.

you-tube-

Kako prenosi Wersm, najavljena funkcija nije u potpunosti nova, s obziorm na to da je YouTube još 2012. godine nudio alat za zamagljivanje lica. Međutim, nova, naprednija funkcija se od sada može upotrebiti u bilo kojoj sekciji video sadržaja, pa čak i na pokretnim objektima. Sa druge strane, većina korisnika verovatno već ima razloge zbog kojih bi upotrebili novu opciju – bilo da je reč o prikrivanju registarskih tablica, određenih papira, brojeva kreditnih kartica i drugo.

Dakle, sve što korisnici treba da urade kako bi prikrili mogućnost identifikovanja željenog objekta, potrebno je da ucrtaju pravougaonik ili kvadrat kod željene sekvence videa za koju žele da bude zamućena, te nakon toga po želji mogu proširivati i smanjivati pomenuti okvir. Zamagljena zona koja je prethodno određena će pratiti bilo koji animirani ili pokretni objekat, a isto tako se može upotrebiti na statičnim delovima video materijala.

wersm-youtube-blur-car-in-video

Verzija za mobilne aplikacije štiže uskoro

Dobra stvar kod pomenute funkcije jeste da se uređen video može sačuvati uporedo sa originalnom verzijom. Naravno, ovo može biti od velike koristi za materijale koji svojim sadržajem mogu biti osetljivi i ograničeni za određeni uzrast kod dece.

Ako uzmemo u obzir da je YouTube deo tehnološkog giganta Google (Alphabet), onda se lako možemo setiti inicijative „blurovanja“ lica tokom snimanja sadržaja za Street View na Google Mapama, a sve na zahtev određenog broja ljudi koji ne žele da se njihova privatnost otkriva na ovom servisu poznate kompanije.

Novi alat iz YouTubea samo će podići rejting ovog servisa koji je u poslednje vreme doneo određeni broj korisnih novina koje zadovoljavaju i naprednije korisnike, te se visoko kotira u sferi digitalnih medija. Pomenuta funkcija je već dostupna na desktop verziji YouTubea za web, te bi uskoro trebalo očekivati da stigne i na aplikaciju ovog servisa za mobilne uređaje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.