YouTube uvodi ‘blurovanje' osoba zarad bolje privatnosti - Netokracija.rs

YouTube uvodi ‘blurovanje’ osoba zarad bolje privatnosti

Svetski poznati servis za objavljivanje i pregledanje video sadržaja, omogućio je korisnicima opciju zamagljivanja bilo kojih objekata ili lica u okviru njihovih video materijala, a sve zarad boljeg prikrivanja i očuvanja detalja koji se tiču privatnosti korisnika.

you-tube-

Kako prenosi Wersm, najavljena funkcija nije u potpunosti nova, s obziorm na to da je YouTube još 2012. godine nudio alat za zamagljivanje lica. Međutim, nova, naprednija funkcija se od sada može upotrebiti u bilo kojoj sekciji video sadržaja, pa čak i na pokretnim objektima. Sa druge strane, većina korisnika verovatno već ima razloge zbog kojih bi upotrebili novu opciju – bilo da je reč o prikrivanju registarskih tablica, određenih papira, brojeva kreditnih kartica i drugo.

Dakle, sve što korisnici treba da urade kako bi prikrili mogućnost identifikovanja željenog objekta, potrebno je da ucrtaju pravougaonik ili kvadrat kod željene sekvence videa za koju žele da bude zamućena, te nakon toga po želji mogu proširivati i smanjivati pomenuti okvir. Zamagljena zona koja je prethodno određena će pratiti bilo koji animirani ili pokretni objekat, a isto tako se može upotrebiti na statičnim delovima video materijala.

wersm-youtube-blur-car-in-video

Verzija za mobilne aplikacije štiže uskoro

Dobra stvar kod pomenute funkcije jeste da se uređen video može sačuvati uporedo sa originalnom verzijom. Naravno, ovo može biti od velike koristi za materijale koji svojim sadržajem mogu biti osetljivi i ograničeni za određeni uzrast kod dece.

Ako uzmemo u obzir da je YouTube deo tehnološkog giganta Google (Alphabet), onda se lako možemo setiti inicijative „blurovanja“ lica tokom snimanja sadržaja za Street View na Google Mapama, a sve na zahtev određenog broja ljudi koji ne žele da se njihova privatnost otkriva na ovom servisu poznate kompanije.

Novi alat iz YouTubea samo će podići rejting ovog servisa koji je u poslednje vreme doneo određeni broj korisnih novina koje zadovoljavaju i naprednije korisnike, te se visoko kotira u sferi digitalnih medija. Pomenuta funkcija je već dostupna na desktop verziji YouTubea za web, te bi uskoro trebalo očekivati da stigne i na aplikaciju ovog servisa za mobilne uređaje.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.