Pretraga nalik Twitteru i 3D Touch ‘za sirotinju' na Instagramu

Novo iz Instagrama: Pretraga nalik Twitteru i 3D Touch ‘za sirotinju’

Nakon probne faze, iz Instagrama je stigla nova funkcija pretraživanja koja će pomoći svim korisnicima ove društvene mreže kako bi na bolji način videli da li ih neko prati, ali i koji su tačno pratioci njihovih prijatelja, baš kao što je slučaj i na Twitteru.

Instagram-pretraga

Nova opcija već sada je dostupna za korisnike širom sveta, a informacija se pojavila kada je jedan od verifikovanih korisnika ove drušvene mreže objavio grafiku na svom Twitter profilu, na kojoj se jasno vidi da je reč o novoj funkciji pretraživanja.

Kako prenosi Wersm, ova funkcija pretraživanja pored informacije o uzajamnom praćenju, prikazuje i broj pratilaca pojedinih korisnika, uglavnom onih sa više hiljada, kao i one čiji su profili verifikovani i označeni plavom oznakom od strane Instagrama.

Ipak, nove promene u okviru ove društvene mreže nisu prevelike, ali su svakako korisne i mogu lako doprineti boljem povezivanju i pretrazi korisnika. Takođe, nova funkcija će biti od velike koristi brendovima i svima koji se oglašavaju putem ove mreže bar kada je reč o kvalitetnijem definisanju ciljne grupe.

instagram-3d-touch
Novi prikaz sadržaja nalik na 3D Touch tehnologiju.

3D Touch za sve

Međutim ovo nije jedina promena na Instagramu koja je stigla prethodne nedelje, jer su iz kompanije pomalo tiho lansirali novi alat za bolji pregled sadržaja nalik na 3D Touch tehnologiju koja se može pronaći na najnovijim telefonima iz Applea. Naime, potrebno je samo da u okviru search odeljka izaberete željenu fotku i dužim dodirom prsta na istu dobijate veću verziju, uz opcije da lajkujete, vidite profil korisnika ili pošaljete poruku do kojih dolazite pomeranjem fotografije na gore.

Kada je reć o web verziji Instagrama, još nema naznaka da li će i kada nova funkcija biti dostupna. Za sada, podržana je samo aplikacija za mobilne platforme, te korisnici već danas mogu isprobati nove opcije putem svojih pametnih telefona i tableta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?